Connect with Us

Situatë shqetësuese nga Covid-19/ Ja sa persona janë infektuar në 24 orët e fundit

Shëndeti

Situatë shqetësuese nga Covid-19/ Ja sa persona janë infektuar në 24 orët e fundit

Publikuar

-

Situatë shqetësuese nga Covid-19/ Ja sa persona janë infektuar në 24 orët e fundit

299 persona kanë rezultuar të infektuar me koronavirus në 24 orët e fundit nga 1315 testime që janë kryer.

Mësohet se gjithashtu janë shëruar 106 qytetarë, duke e çuar në 10654 numrin e të shëruarve në vend që prej fillimit të epidemisë.

Rastet pozitive të konfirmuara në 24 orët e fundit janë identifikuar në këto bashki: 184 raste në Tiranë, 23 raste në Korçë, 12 raste në Vlorë, 11 raste në Kuçovë, 8 raste në Durrës, 7 raste në Elbasan, 6 raste në Pogradec dhe Përmet, 5 raste në Librazhd, 4 raste në Shkodër dhe Lezhë, 3 raste në Fier, Pukë, Tropojë, Sarandë, Skrapar, 2 raste në Krujë, Kurbin, Prrenjas, 1 rast në Devoll, Kukës, Kavajë, Berat, Kamëz, Mat, Fushë-Arrëz, Cërrik.

Në 24 orët e fundit, me gjithë përpjekjet e mjekëve, fatkeqësisht e kanë humbur betejën me COVID19, një 64 vjeçar nga Elbasani, një 65 vjeçar nga Tropoja, një 77 vjeçar nga Tirana, një 81 vjeçar nga Gramshi. Ministria e Shëndetësisë dhe Mbrojtjes Sociale u shpreh ngushëllimet familjarëve.

COVID-19 – Statistika (25 Tetor 2020)

Raste të reja ditore 299
Të shëruar ne 24 orë 106
Të shtruar në spitale 271
Humbje jete në 24 orë 4
Testime ditore 1315
Testime totale 117025
Raste pozitive 19157
Raste të shëruara 10654
Raste Aktive 8026
Humbje jete 477

LEXO EDHE:  Shifra të frikshme në Greqi/ Mbi 1 mijë të infektuar brenda 24 orëve

Shpërndarja gjeografike e rasteve aktive sipas qarqeve:

Tiranë 4113
Durrës 757
Fier 510
Shkodër 497
Korçë 488
Lezhë 383
Elbasan 348
Vlorë 319
Berat 229
Kukës 183
Gjirokastër 102
Dibër 97./ CNA.al

Për të rejat më të fundit behuni pjesë e grupit tonë në facebook : City News Albania
KLIKO PER TE KOMENTUAR

Komentoni

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Shëndeti

Studimi: Izolimi nga Covid nuk kishte asnjë efekt

Publikuar

-

Nga

Studimi: Izolimi nga Covid nuk kishte asnjë efekt

Bllokimet që janë bërë për të parandaluar përhapjen e Covid-19, mund të mos kenë dhenë  efektin e duhur.

Ky është rezultati i një studimi të publikuar në Gazetën Evropiane të Hetimit Klinik. Studiuesit kanë analizuar rritjen e rasteve pozitive me koronavirus në 10 vende në fillim të vitit 2020.

Studimi krahasoi rastet në Angli, Francë, Gjermani, Iran, Itali, Hollandë, Spanjë dhe SHBA dhe të gjitha vendet që zbatuan urdhra të detyrueshme bllokimi me Korenë e Jugut dhe Suedinë, të cilat patën një lëvizje më të lirshme.

Studimi synonte të analizonte efektin që patën masat më pak kufizuese ose më kufizuese në ndryshimin e sjelljes individuale dhe frenimin e transmetimit të virusit.

Studiuesit përcaktuan se masat nuk kishin “asnjë efekt të qartë dhe të rëndësishëm përfitues në rritjen e infektimeve në çdo vend”.

LEXO EDHE:  Dilema e mbylljes për festat e fundvitit/ Tomini: Kemi rënie pozitive, ekspertët do…

LEXO EDHE:  Krishtlindje në një pandemi? Ja çfarë ndodhi gjatë Gripit Spanjoll në vitin 1918

Ne nuk vëmë në dyshim rolin e të gjitha ndërhyrjeve të shëndetit publik, ose të komunikimeve të koordinuara në lidhje me epideminë, por nuk arrijmë të gjejmë një përfitim shtesë të porosive të qëndrimit në shtëpi dhe mbylljes së biznesit“, thanë ata.

Sidoqoftë, studiuesit vunë në dukje se disa kombe mund të kenë rregulla, kultura dhe marrëdhënie të ndryshme midis qeverisë dhe qytetarëve./ CNA.al

LEXO TE PLOTE

Shëndeti

Lajm i mirë nga Akademia e Shkencave/ Tirana arrin imunitetin e tufës

Publikuar

-

Nga

Lajm i mirë nga Akademia e Shkencave/ Tirana arrin imunitetin e tufës

“Tirana ka arritur imunitetin e Tufës.”

Kështu deklaroi mbrëmjen e sotme kryetari i Akademisë së Shkencave, Skënder Gjinushi, teksa po fliste për situatën shëndetësore në vendin tonë.

Duke iu referuar studimit të Akademisë së Shkencave, Gjinushi tha se të prekurit asiptomatikë janë të shumtë në numër dhe se Tirana e ka arritur imunitetin.

Ai tregoi në Rtsh formulën e llogaritjes së përqindjes, që sipas tij tregon se sa ka shkuar imuniteti i tufës.

Qyteti i Tiranës ka arritur imunitetin e tufës. Unë nuk jam ekspert në këtë fushë, por do flasim për shifrat. Duhet kuptuar se dy teste mund  të mos përputhen me njëri-tjetrin dhe nuk bëhet ndoonjë debat i madh se testet bëjnë evolucion, gjithmonë janë të përafërt dhe qëllimi i tyre është të shikosh se cila është prirja. Qëllimi i testeve serologjike është të shohësh se sa persona janë prekur nga virusi.

Të prekurit asiptomatikë janë shumë. Imuniteti i tufës është ky. Për çdo virus shihet sesa është rrezikshmëria dhe çdo specialist llogarit se përshembull një filan virus, një person arrin  ta transmetojë në 3-4 persona. Për koronën ishte rënë dakord për 2.5, por Britania e Madhe thotë që është ky mutacioni dhe shkon 4-5 fare.

Një njeri i cili presupozohet se gjatë kohës që është i infektuar takon 100 vetë, 2-3 prej tyre i sëmurë në kushte normale, kur të 100 këta janë të pambrojtur. Tani sa prej tyre duhet të jenë të mbrojtur që ky të mos sëmurë më shumë se një, ose të sëmurë më pak se një. Shumë e thjeshtë, duhet që 30 prej tyre të jenë të pambrojtur, 70 të mbrojtur. 30 shumëzim 3 del 0.9, pra më pak se një. Tani sa prej këtyre duhet që shumëzuar me këtë 2.5 ose me 3 të dalë më pak se një.

Kjo është e gjitha, kjo është imuniteti i tufës, sepse pandemia fillon bie që nga momenti kur dikush nuk infekton më shumë se një. Dhe po ta marrim me 2.5 del 60%, po ta marrësh me 3 del 66% imuniteti i tufës”, theksoi Gjinushi./ CNA.al

LEXO TE PLOTE

Shëndeti

Duhet patjetër të jenë pjesë e dietës tuaj/ Ushqimet që përmirësojnë shëndetin mendor

Publikuar

-

Nga

Duhet patjetër të jenë pjesë e dietës tuaj/ Ushqimet që përmirësojnë shëndetin mendor

Ushqimi i mirë ju ndihmon të funksiononi në mënyrë optimale, të flini mirë dhe të zvogëloni stresin. Por gjithashtu mund të ndikojë në shëndetin tuaj mendor dhe të përmirësojë fuqinë e trurit. Sipas  Good Morning America , ushqimet që hani mund të rrisin nivelet e serotoninës në tru për të përmirësuar disponimin tuaj. Ato gjithashtu mund të ulin inflamacionin që është i rëndësishëm për shëndetin e trurit dhe për të zvogëluar rrezikun e sëmundjes Alzheimer dhe demencës.

Tara Collingëood, një dietologe sportive e çertifikuar nga bordi, thotë për Neësmax se ushqimi mund të ndikojë patjetër në mënyrën se si mendoni, të ruani informacionin dhe të kryeni detyrat e përditshme. “Sigurisht, duket sikur i harrojmë gjërat ndërsa plakemi, por hulumtimi tregon se ju mund të rrisni shanset për të mbajtur një tru të shëndetshëm edhe në pleqërinë tuaj nëse shtoni disa ushqime në regjimin tuaj të përditshëm të ngrënies”, thotë ajo.

Këtu janë zgjedhjet e saj kryesore për të rritur fuqinë e trurit dhe për të përmirësuar shëndetin mendor:

Peshk

“Peshqit në ujë të thellë, të tilla si salmoni, janë të pasura me acide yndyrore thelbësore omega-3, të cilat janë thelbësore për funksionimin e trurit”, thotë eksperti. DHA, një acid yndyror omega-3 që gjendet në peshk, është përbërësi kryesor i sinapsave të trurit. Mungesa e omega-3 është treguar se zvogëlon performancën intelektuale dhe është e lidhur me çmendurinë. “Nëse nuk hani peshk, omega-3 gjendet gjithashtu tek arrat, farat e kungullit dhe farat e lirit. Përveç kësaj, mund ta merrni si shtesë. Unë rekomandoj 1000 mg në ditë, ”thotë Collingëood.

LEXO EDHE:  Krishtlindje në një pandemi? Ja çfarë ndodhi gjatë Gripit Spanjoll në vitin 1918

LEXO EDHE:  Krishtlindje në një pandemi? Ja çfarë ndodhi gjatë Gripit Spanjoll në vitin 1918

Fruta dhe perime të pasura me antioksidantë

Frutat dhe perimet janë të pasura me antioksidantë të fuqishëm që mund të ndihmojnë në mbrojtjen e trurit tuaj nga dëmtimi i radikalëve të lirë. “Disa nga të preferuarat e mia përfshijnë manaferrat, spinaqin dhe domatet”, thotë dietologia.

Vezët

Janë të pasura me kolinë, një vitaminë B e ngjashme me yndyrën, e cila është treguar se rrit kujtesën dhe minimizon lodhjen. Kolina rrit prodhimin e qelizave, gjë që rrit kujtesën dhe funksionin tuaj njohës. Burime të tjera të kolinës janë qumështi i skremuar, qumështi i nënës, arrat dhe mishrat. Kolina në të verdhat përmirëson kujtesën, të mësuarit dhe njohjen.

Arra

Arrat janë një burim i shkëlqyeshëm i acideve yndyrore omega-3 të cilat parandalojnë rënien e funksionit njohës dhe motorik. Kërkimet tregojnë se kombinimi i omega-3 dhe uridinës, një lëndë ushqyese që gjendet në panxhar sheqeri ose molasë, rrit qëndrueshmërinë e trurit dhe përmirëson funksionimin e qelizave. Kjo dyshe gjithashtu ekuilibron neurotransmetuesit e paqëndrueshëm që mund të shkaktojnë depresion dhe çrregullime të tjera të humorit. “Një dorë me arra çdo ditë mund të përmirësojë shëndetin e trurit tuaj,” shton ajo./ CNA.al

LEXO TE PLOTE