Connect with Us

Si luftohet depresioni sezonal me fuqinë e dritës?

Life Style

Si luftohet depresioni sezonal me fuqinë e dritës?

Publikuar

-

Si luftohet depresioni sezonal me fuqinë e dritës?

Terapia e dritës konsiderohet si një trajtim i vijës së parë për çrregullimin afektiv sezonal (SAD), një lloj depresioni që ndodh gjatë vjeshtës dhe dimrit. Këtu keni më shumë rreth këtij trajtimi dhe si ta përdorni atë në mënyrë efektive.

Çfarë është çrregullimi afektiv sezonal (SAD)?

Rreth 4% -6% e të rriturve amerikanë kanë SAD, e cila shfaqet në vjeshtë dhe dimër, dhe zakonisht zvogëlohet në pranverë dhe verë. Kërkimet kanë lidhur SAD me ndryshimet në sasinë e dritës së ditës dhe zbuluan se është më e zakonshme në zonat që janë larg ekuatorit dhe kështu kanë ditë më të shkurtra dhe më të errëta në dimër. “SAD është përgjithësisht një zhytje në humor në një gjendje depresive,” thotë Gonzalo Laje , MD, drejtor i Washington Behavioral Medicine Associates, LLC, dhe profesor i asociuar klinik i psikiatrisë dhe shkencave të sjelljes në Universitetin George Washington në Washington DC Për të kuptuar se si funksionon terapia me dritë, është e rëndësishme të kuptoni shkaqet biologjike të SAD. Kërkimet tregojnë se njerëzit me SAD kanë tre shkaqe të mundshme biologjike që kontribuojnë në depresionin e tyre gjatë muajve të errët:

Ata kanë probleme në rregullimin e proteinave transportuese të serotoninës. Këto proteina lidhen me serotoninën neurotransmetuese dhe e bëjnë atë joaktive. Një studim zbuloi se njerëzit me SAD kanë më shumë transportues të serotoninës gjatë muajve të dimrit. Kjo lë më pak serotonin të disponueshëm, dhe nivelet e ulëta të serotoninës janë lidhur me depresionin.

Ata mbiprodhojnë melatoninën. Melatonina  është një hormon që inkurajon gjumin. Trupi e prodhon atë kur është errësirë, por njerëzit me SAD prodhojnë mbi melatonin, duke i lënë të ndjehen të përgjumur, letargjik dhe duke ndërprerë ritmet e tyre cirkadike, ose orët e brendshme të trupit.

Ata nënprodhojnë vitaminën D. Vitamina D , e cila aktivizohet nga ekspozimi në diell, mund të ndihmojë në rregullimin e humorit. D nivelet e ulët vitaminë janë të lidhur me depresionin.

LEXO EDHE:  Ju këshillojmë lëngun e qershive,për të luftuar pagjumësinë

Si funksionon terapia e dritës

Terapia e dritës mund të ndihmojë në rregullimin e niveleve të melatoninës dhe serotoninës duke kompensuar kështu disa nga simptomat depresive të shoqëruara me SAD.

Si funksionon terapia e dritës është që synon të kompensojë dritën e ndritshme që njerëzit nuk po marrin gjatë muajve të dimrit, veçanërisht në klimat më të ftohta dhe të errëta. Një studim i kontrolluar i rastësishëm i rastësishëm klinik i dyfishtë i verbër 2006 zbuloi se terapia me dritë përmirësoi simptomat në 67% të pacientëve, e njëjta sasi që panë përmirësim të fluoxetine antidepresant , pjesë e klasës së barnave SSRI. Frenuesit selektiv të rimarrjes së serotoninës (SSRI) janë ilaqet kundër depresionit më të përshkruara .

Arsyeja që ekspertët mendojnë se terapia e dritës është kaq e suksesshme është mënyra se si rregullon prodhimin e serotoninës dhe melatoninës. Për shembull, studiuesit kanë zbuluar se terapia me dritë mund të zvogëlojë lidhjen e transportuesit të serotoninës , duke lënë më shumë në dispozicion hormonin e serotoninës në tru.Shkencëtarët kanë zbuluar gjithashtu se rritja e ekspozimit të dritës ditore me drita artificiale mund të zvogëlojë nivelet e melatoninës gjatë ditës tek njerëzit që përjetojnë SAD./ CNA.al

Për të rejat më të fundit behuni pjesë e grupit tonë në facebook : City News Albania
KLIKO PER TE KOMENTUAR

Komentoni

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Showbizz

Nga vendi i propozimit tek pushimet e para si çift/ Armina Mevlani nostalgjike, publikon fotot ndër vite me Zenin

Publikuar

-

Nga

Nga vendi i propozimit tek pushimet e para si çift/ Armina Mevlani nostalgjike, publikon fotot ndër vite me Zenin

Blogerja Armina Mevlani dhe Shkëlzen Berisha po jetojnë dashurinë e tyre prej vitesh.

Ditën e sotme, blogerja është bërë paksa nostalgjike dhe ka ndarë disa foto ku shihet me Shkëlzenin pikërisht në përvjetoin e tyre të njohjes.

Në secilën prej fotove të publikuar fshihet një moment i veçantë. Nga darka romantike, momenti i propozimit, e deri tek pushimet e para si çift.

LEXO EDHE:  Ju këshillojmë lëngun e qershive,për të luftuar pagjumësinë

LEXO EDHE:  Ju këshillojmë lëngun e qershive,për të luftuar pagjumësinë

Kujtojmë se çifti kishte menduar të martohej verën e 2020-ës por për shkak të pandemisë planet e blogeres dhe juristit janë shtyrë për një moment më të përshtatshëm./ CNA.al

LEXO TE PLOTE

Life Style

6 trendet e dasmave që do të fillojnë të zhduken deri në vitin 2021

Publikuar

-

Nga

6 trendet e dasmave që do të fillojnë të zhduken deri në vitin 2021

Shumë trende të dasmave të viteve 2010-2020 po zbehen dhe po bëjnë vend për një valë të re.

Ndërsa çiftet rishikojnë planet e tyre për shkak të shqetësimeve të sigurisë COVID-19  dhe tendencave të përgjithshme të stilit vazhdojnë të ndryshojnë, dasmat kanë filluar të duken pak më ndryshe kur afrohet 2021.

Lexoni më tej për të parë që ekspertët e industrisë së dasmave duhet të thonë se cilat tendenca të dasmës në vitin 2020 janë në rrugë e sipër dhe çfarë të presim për rastin në 2021.

LEXO EDHE:  Ju këshillojmë lëngun e qershive,për të luftuar pagjumësinë

LEXO EDHE:  Ju këshillojmë lëngun e qershive,për të luftuar pagjumësinë

1-Vetëshërbimi .

2-Dasma me shumë të ftuar.

3-Artikuj tradicionalë si dhuratë përshembull orendi shtëpiake.

4-Pritjet në holl.

5-Përcaktimi i uljes të të ftuarve në tavolinë.

6-Dekroi bardhë e jeshil nuk është më në modë.

LEXO TE PLOTE

Life Style

Si të përballemi me faktin që pandemia mund të vazhdojë për një kohë të pacaktuar

Publikuar

-

Nga

Si të përballemi me faktin që pandemia mund të vazhdojë për një kohë të pacaktuar

Çdo ditë bëhet një njoftim i ri. Çdo ditë planet anulohen dhe ngjarjet e mëdha të jetës largohen pak më larg nga përditshmëria jonë, pasi na është thënë të kufizojmë kontaktin me të tjerët në mënyrë që të kufizojmë përhapjen e koronavirusit. Nëse ndiheni të dëshpëruar për faktin se kur do të ‘kthehemi në normalitet’, nuk jeni vetëm.

Nivele të reja gatishmërie në Skoci janë vendosur në vend derisa të shpërndahet një vaksinë dhe në Angli nuk ka pasur qartësi se kur mund të përfundojë kjo situatë, ose kur zona të caktuara mund të zhvendosen në nivele më të ulëta.

LEXO EDHE:  Ju këshillojmë lëngun e qershive,për të luftuar pagjumësinë

LEXO EDHE:  Ju këshillojmë lëngun e qershive,për të luftuar pagjumësinë

Çiftëzojeni këtë pasiguri me faktin se ne kemi bashkëpunuar në shtëpitë tona pa shumë ndërveprime, përfshirë humbjet e vendeve të punës dhe shqetësimet shëndetësore, dhe është e kuptueshme që shëndeti mendor i njerëzve mund të jetë çekuilibruar.

Disa këshilla që tregojnë se si të kujdeseni për veten tuaj në mes të pasigurisë:

1-Hiqni dorë nga rrjetet sociale.

2-Mbani një regjim të shëndetshëm ushqimor.

3-Pëqrëndrohuni tek vetja juaj.

4-Mendoni për gjëra të dobishme.

5-Eksperimentoni me ndryshime të vogla./CNA.al

LEXO TE PLOTE