Connect with Us

Stresi mund të shkaktojë “sindromën e zemrës së thyer”/ Mënyrat se si mund ta menaxhoni atë

Shëndeti

Stresi mund të shkaktojë “sindromën e zemrës së thyer”/ Mënyrat se si mund ta menaxhoni atë

Publikuar

-

Stresi mund të shkaktojë "sindromën e zemrës së thyer"/ Mënyrat se si mund ta menaxhoni atë

Ndërsa stresi nuk mund të shkaktojë drejtpërdrejt një sulm në zemër, ai mund të ketë një ndikim të madh në shëndetin tuaj të zemrës, dhe madje të shkaktojë një ngjarje që ndihet tamam si një sulm në zemër.

Ja se çfarë duhet të dini në lidhje me efektet e stresit kronik në zemrën tuaj, si dhe një gjendje të rrallë të quajtur kardiomiopatia e shkaktuar nga stresi. Stresi kronik është një faktor rreziku për sëmundjet e zemrës

Stresi kronik mund të çojë në presion të lartë të gjakut, ose hipertension , i cili është një faktor kryesor i rrezikut për një sulm në zemër. Sipas një studimi të vitit 2010 në Raportet aktuale të hipertensionit, stresi kronik – përfshirë atë nga paragjykimet racore, varfëria ose problemet e marrëdhënieve – kontribuon në zhvillimin e hipertensionit. Rreth 70% e njerëzve që kanë sulmin e tyre të parë në zemër do të kenë hipertension.

Stresi gjithashtu rrit rrahjet e zemrës suaj. Me kalimin e kohës, një gjendje e zgjatur e stresit mund të ketë një ndikim negativ në zemrën tuaj. Për shembull, ankthi shoqërohet me një rrezik më të lartë të shumë llojeve të sëmundjeve të zemrës: sëmundja e arterieve koronare , dështimi i zemrës dhe çrregullimet e ritmit të zemrës si takikardia .

Stresi i papritur mund të shkaktojë “sindromë të zemrës së thyer”, e cila ndihet si një sulm në zemër

LEXO EDHE:  Avokado/ Vlerat, përdorimet dhe përfitimet që i sjell shëndeti

Një nga mënyrat më dramatike që stresi mund të ndikojë në zemrën tuaj është duke shkaktuar kardiomiopati takotsubo , e njohur gjithashtu si kardiomiopati e shkaktuar nga stresi ose “sindroma e zemrës së thyer”. Kjo ndjehet tamam si një sulm në zemër , me simptoma që përfshijnë dhimbje gjoksi dhe gulçim, por është një gjendje krejtësisht tjetër, thotë Lauren Gilstrap , MD, një kardiologe në Qendrën Mjekësore Dartmouth Hitchcock. Këto simptoma shfaqen papritmas, të shkaktuara nga një ngjarje emocionuese stresuese, siç është vdekja e papritur e një të dashur. “Paraqitja e tij nuk është delikate”, thotë Gilstrap. “Njerëzit mendojnë se po pësojnë një sulm në zemër”.

Si të menaxhoni stresin dhe të zvogëloni rrezikun e sulmit në zemër?

Ulja dhe menaxhimi i stresit përmes ndërgjegjësimit, ushtrimeve dhe hobeve është një pjesë e rëndësishme e shëndetit të përgjithshëm dhe mund të përmirësojë shëndetin e zemrës. Sidoqoftë, të bësh ndryshime në stilin e jetës për të ulur stresin është jashtëzakonisht e vështirë për njerëzit. Për shkak të kësaj, Gilstrap rekomandon që pacientët e saj të hedhin një vështrim realist në stresuesit në jetën e tyre dhe të rregullojnë atë që munden, pa u shqetësuar shumë për ato që nuk janë në kontrollin e tyre./ CNA.al

Për të rejat më të fundit behuni pjesë e grupit tonë në facebook : City News Albania
KLIKO PER TE KOMENTUAR

Komentoni

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Shëndeti

Boom rastesh nga Covid-19/ Humbin jetën pesë persona

Publikuar

-

Nga

Nga maska, te dezinfektimi dhe qëndruimi në klasë/ Miratohen udhëzimet, çfarë duhet të dijnë nxënësit dhe mësuesit

Ministria e Shëndetësisë informon qytetarët lidhur me situatën epidemiologjike në 24 orët e fundit të COVID19 në Shqipëri.

Mësohet se janë kryer 1289 testime në 24 orët e fundit, nga të cilët kanë rezultuar pozitivë 273 qytetarë të prekur nga virusi SARS-COV2.
Janë shëruar 44 qytetarë, duke e çuar në 10,001 numrin e të shëruarve në vend që prej fillimit të epidemisë.

Rastet pozitive të konfirmuara në 24 orët e fundit janë identifikuar në këto bashki:
192 raste në Tiranë, 17 raste në Korçë, 12 raste në Lezhë, 10 raste në Gjirokastër, 8 raste në Shkodër, 7 raste në Sarandë5 raste në Kavajë, 4 raste në Durrës, 3 raste në Fier, 2 raste në Kurbin, Kamëz, Tepelenë, Gramsh, 1 rast në Lushnje, Mirditë, Mallakastër, Mat, Divjakë, Malësi e Madhe, Patos.

Aktualisht në spitalin Infektiv dhe “Shefqet Ndroqi” po trajtohen 259 pacientë, 20 në terapi intensive nga të cilët 3 pacientë janë të intubuar.

Në 24 orët e fundit, me gjithë përpjekjet e mjekëve, fatkeqësisht e kanë humbur betejën me COVID19, një 74 vjeçar nga Durrësi, një 76 vjeçar nga Tirana, një 81 vjeçar nga Rrogozhina, një 82 vjeçar nga Shkodra, një 91 vjeçar nga Korça.

Ministria e Shëndetësisë dhe Mbrojtjes Sociale u shpreh ngushëllimet familjarëve.Nisur nga rritja e numrit të rasteve positive në ditët e fundit, Ministria e Shëndetësisë dhe Mbrojtjes Sociale u bën thirrje qytetarëve të zbatojnë me rigorozitet masat e vendosura. Të mbajnë maskën detyrimisht edhe në ambienet jashtë shtëpise, të respektojnë distancën fizike prej së paku 1.5 metër dhe të kujdesen vazhdimisht për higjienën personale, si të vetmet mjete që kemi në dispozion për mbrojtur veten dhe të afërmit tanë.

LEXO EDHE:  FOTO/Me këto ushtrime muskujt e barkut do tu formohen shumë shpejt

LEXO EDHE:  Pija që bën çudira me organizmin tuaj, ndihmon në mirëqenien e shëndetit dhe humbjen në peshë

Kontaktoni me mjekun e familjes ose telefononi Urgjencën Kombëtare në numrin 127 nëse dyshoni se ju apo një i afërmi juaj është i prekur nga COVID19.

Telefononi në linjën e gjelbër falas 0800 40 40 për të kontaktuar mjekun e familjes, për sherbim psikologjik te specializuar dhe të sigurt si dhe për çdo informacion tjetër rreth COVID19.

COVID-19 – Statistika (17 Tetor 2020)

Raste të reja ditore 273
Të shëruar ne 24 orë 44
Humbje jete në 24 orë 5
Testime ditore 1,289

Testime totale 106,093
Raste pozitive 16,774
Raste të shëruara 10,001
Raste Aktive 6,325
Humbje jete 448

Shpërndarja gjeografike e rasteve aktive sipas qarqeve:

Tiranë 3176
Durrës 651
Shkodër 451
Fier 364
Korçë 356
Lezhë 324
Elbasan 265
Vlorë 231
Berat 182
Kukës 165
Dibër 84
Gjirokastër 76

LEXO TE PLOTE

Shëndeti

“Fiksimi” i hershëm i gjermanëve mund të mbajë larg virusin/ Zbulohet “manuali me udhëzime për ventilimin” për shkollat

Publikuar

-

Nga

“Fiksimi” i hershëm i gjermanëve mund të mbajë larg virusin/ Zbulohet “manuali me udhëzime për ventilimin” për shkollat

Praktika e hapjes së dritareve për disa minuat për të ajrosur ambientin është një fiksim kombëtar në Gjermani. Por tani zyrtarët e kanë kombinuar këtë me një tjetër mani po aq fiksuese, duke krijuar një document të gjatë që u tregon mësuesve saktësisht se si duhet të ajrosin klasat për të larguar infeksionet e Coronavirusit.

Shkollat gjermane të ajrosen plotësisht kundër koronavirusit

Agjencia Federale e Mjedisit (UBA) ka zbuluar një “manual udhëzimi të ventilimit” me katër faqe për shkollat gjermane, duke përcaktuar saktësisht pse, kur dhe si klasat duhet të hapin dritaret e tyre për një ajër të plotë, për të mbrojtur të gjithë nga “grimcat infektive” ” Udhëzimet janë vendosur të shpërndahen në të gjithë vendin në javët e ardhshme.

“Rekomandimi ynë kryesor është që klasat të ajrosen rregullisht çdo 20 minuta për rreth pesë minuta me dritare të hapura,” tha Presidenti i UBA Dirk Messner. Kjo praktikë është e njohur në gjermanisht si “ventilim shpërthyes” (Stoßlüften) dhe “do të thotë që ajri të ndërrohet plotësisht me ajër të pastër nga jashtë tri herë në orë”.

Dritaret gjithashtu duhet të qëndrojnë të hapura gjatë pushimit dhe drekës, ndërsa dera duhet të mbetet e mbyllur për të parandaluar përhapjen e grimcave nëpër korridore në klasat e tjera. Ai shtoi se nëse klasat nuk mund të ajrosen, ose nëse dritaret mund të anohen, agjencia beson se ato nuk janë të përshtatshme për të dhënë mësim.

Gjermania vë bast se ajri i pastër mabn larg koronavirusin

LEXO EDHE:  Avokado/ Vlerat, përdorimet dhe përfitimet që i sjell shëndeti

LEXO EDHE:  FOTO/Me këto ushtrime muskujt e barkut do tu formohen shumë shpejt

Gjermania pushtoi titujt e gazetave dhe mediave online muajin e kaluar kur njoftoi se po përqafonte dashurinë e saj për ajrin e pastër për të larguar infeksionet e koronavirusit dhe kishte shtuar “ventilimin” në formulën anti-korona. Akronimi AHA, pra, u bë AHACL, i cili qëndron për distancën (Abstand), higjienën (Higjena), mbulimin e fytyrës (Alltagsmaske), aplikacionin për paralajmërimin e koronavirusit (Corona-Ëarn-App) dhe ventilimin (Lüften).

Zakoni i gjermanëve për të hapur dritaret, pa marrë parasysh se si është moti jashtë, mund të duket i veçantë për të huajt, por Angela Merkel ka theksuar vazhdimisht se “mund të jetë një nga mënyrat më të lira dhe më efektive” të frenimit të përhapjes së virusit . Ky mesazh përsëritet nga Messner: “Atje ku ka shumë njerëz në një hapësirë të mbyllur, virusi mund të grumbullohet në ajër. Ventilimi është masa më e thjeshtë dhe më efektive për të hequr viruset nga ajri në klasa. ”

Dhe për ata që shqetësohen që fëmijët e tyre mund të kenë ftohtë gjatë muajve të vjeshtës dhe dimrit në shkollë, UBA siguron: me ventilim të përhershëm, temperatura në dhomë bie vetëm për disa gradë dhe rritet përsëri shpejt pasi të jenë mbyllur dritaret./ CNA.al

LEXO TE PLOTE

Shëndeti

Përfitimet shëndetësore nga rrezet e diellit/ A mund të ndihmojë vitamina D në mposhtjen e koronavirusit?

Publikuar

-

Nga

A keni qëndruar shumë gjatë brenda në shtëpi kohët e fundit? Nuk jeni të vetmit. Shumë prej nesh tani kalojnë deri në 90 për qind të jetës në ambiente të mbyllura, dhe retinat tona të syve bombardohen nga drita artificiale deri në mbrëmje.

Kjo do të thotë se në krahasim me paraardhësit tanë, ne jemi më pak të ekspozuar ndaj dritës gjatë ditës, dhe më shumë ndaj dritës artificiale gjatë natës. Ky ndryshim në ciklin dritë-errësirë ​​me të cilin kemi evoluar, ka një efekt të thellë në ritmet tona cirkadiane, duke ndryshuar modelet e gjumit dhe duke ndikuar më shumë sesa mund ta mendojmë mbi gjendjen tonë shëndetësore.

Nivelet e dritës ndihmojnë në rregullimin e gjendjes së humorit. Ndërkohë ne mbështetemi tek rrezet e diellit për ta shndërruar kolesterolin në lëkurë në vitaminën D, e cila ndihmon në ndërtimin e kockave të forta, dhe luan një rol të dobishëm në forcimin e sistemit tonë imunitar.

Madje disa tituj në media, kanë pretenduar së fundmi se rrezet e diellit mund të na ndihmojnë në mbrojtjen nga koronavirusi. Por, a e mbështetet shkenca këtë pretendim? Dhe çfarë na mungon kur jemi të mbyllur brenda në shtëpi?

Përpara shpikjes së shtëpive, dritave në rrugë dhe “Netflix”-it, paraardhësit tanë e kalonin shumicën e ditëve të tyre në natyrë, dhe netët e tyre nuk ndriçoheshin nga asgjë më e ndritshme se sa drita e një zjarrit të ndezur.

Tani ne e kalojmë 90 për qind të jetës sonë në ambiente të mbyllura, dhe retinat tona të syve bombardohen me dritën artificiale deri në mbrëmje. Kjo ndikon në gjumin tonë, biologjinë dhe gjendjen tonë shëndetësore, më shumë sesa mund të jemi të vetëdijshëm.

Por çfarë bëjnë rrezet e diellit për ne, dhe çfarë na mungon kur jemi të mbyllur brenda? Trupat tanë drejtohen nga ritmet cirkadiane, ciklet 24-orëshe në biologjinë dhe sjelljen tonë, që na bëjnë të ndjehemi vigjilentë gjatë ditës dhe të përgjumur natën.

Këto ritme rregullohen nga një grup i veçantë qelizash në pjesën e pasme të syrit, që i japin mundësi trurin tonë të ndërtojë imazhe. Ato quhen qeliza ganglionale të retinës, fotosensitive, ose shkurt ipRGC. ipRGC janë veçanërisht të ndjeshëm ndaj dritës në pjesën blu të spektrit, përfshirë dritën e ditës dhe dritën nga ekranet tona.

Ato dërgojnë sinjale në zonat e trurit që kontrollojnë vigjilencën. Vetëm një orë dritë blu me intensitet të ulët, mund të rrisë shpejtësinë e reagimit po aq sa pirja e dy filxhanëve kafe. Ekspozimi ndaj rrezeve të diellit në mëngjes ndihmon në mbajtjen e ritmeve tuaja cirkadiane në nivelin e duhur, dhe kjo ka qenë e lidhur me një cilësi më të mirë të gjumit dhe një rrezik më të ulët nga depresioni.

LEXO EDHE:  FOTO/Me këto ushtrime muskujt e barkut do tu formohen shumë shpejt

LEXO EDHE:  Covid-19 është duke shkaktuar tek të prekurit një varg sëmundjesh kardiake

Të njëjtat ipRGC që futen në orën mjeshtërore të trurit, lidhen gjithashtu me talamusin, një zonë e trurit që lidhet me gjendjen tonë shpirtërore. Dhe ekziston një arsye tjetër e rëndësishme pse duhet marrë sa më shumë rreze dielli:vitaminë D.

Kur rrezet e diellit godasin lëkurën tuaj, ajo shndërron kolesterolin në vitaminë D, e cila ndihmon në ndërtimin e kockave të forta dhe luan një rol të dobishëm në sistemin tonë imunitar. Pacientët në spitale, kanë treguar se shërohen më shpejt kur kanë më shumë akses ndaj dritës natyrale gjatë ditës, dhe studiuesit mendojnë se ajo mund të rrisë numrin e qelizave imune që tubohen pas dëmtimit të një organi.

Ka gjithashtu disa prova të një lidhjeje midis niveleve të vitaminës D dhe disa infeksioneve virale, përfshirë gripin dhe Covid-19. Por kjo nuk është shumë e qartë. Një studim i vogël, zbuloi se pacientët me Covid-19 në spital, kishin më pak të ngjarë të kishin nevojë për kujdes intensiv nëse u jepeshin doza të larta të vitaminës D.

Nga ana tjetër, një studim tjetër krahasonte nivelet e vitaminës D tek njerëzit që rezultuan pozitivë me koronavirusin e ri, me ata që nuk e bënë, dhe nuk gjetën asnjë ndryshim. Ne mund të mësojmë më shumë nga provat e tjera klinike të rastësishme, që janë aktualisht në proces.

Por tani për tani provat që suplementet me vitaminën D, mund të parandalojnë sëmundje të rënda janë mjaft të dobëta. Por rëndësia e vitaminës D për kockat tona, nuk është në dyshim dhe shumë prej nesh thjesht nuk marrin mjaftueshëm me ushqimin e përditshëm.

Kjo është veçanërisht e theksuar në muajt e dimrit, kur nuk ka dritë të mjaftueshme të diellit që të prodhojë vitaminën në lëkurën tonë, veçanërisht për njerëzit që jetojnë në vende të ftohta dhe ata që kanë një lëkurë të errët. Ndërkohë ja cilat janë dia këshillat të tjera:

Bëni disa ushtrime jashtë në natyrë çdo ditë, edhe nëse thjesht dilni për një shëtitje.

Zgjohuni në një orë fikse në mëngjes, dhe hapni perdet sapo të ngriheni.

Ndryshojeni vendin ku uleni, në mënyrë që të jeni më afër një dritareje. Edhe një distancë e vogël, mund të ketë një efekt dramatik në nivelet e dritës.

Përdorni dritë më të zbehtë në mbrëmje. Mund të blini edhe llamba që e ndryshojnë ngjyrën, në mënyrë që të përfitoni nga drita blu gjatë ditës, dhe drita me ngjyrë të ngrohtë në mbrëmje.

“Dëgjojeni trupin, dhe shkoni të flini kur filloni të ndjeheni të përgjumur.

Përdorni perdet për të bllokuar dritën që vjen nga llambat e rrugës.

Reduktoni kohën e qëndrimit para ekraneve para gjumit.

Dilni jashtë sa më shumë që të keni mundësi./ Përshtatur nga CNA.al

LEXO TE PLOTE