Shkëlqimi i Marsit/ Si ta shihni “Planetin e kuq”

Nëse jeni adhurues i astronomisë, sigurohuni që të mbani sytë nga qielli këtë javë. Marsi do të shkëlqejë këtë javë që prej herës së fundit që ka që nga viti 2003 nuk duhet ta humbisni!

NASA tha: “Thjesht duhet të dilni jashtë dhe shikoni lart dhe, në varësi të motit tuaj lokal dhe kushteve të ndriçimit, do jeni në gjendje të shihni Marsin.” Marsi do të jetë shumë afër Tokës nesër, duke ardhur rreth 38.6 milion milje nga planeti ynë.

Afrimi përkon me kundërshtimin, kur Marsi është drejtpërdrejt në anën e kundërt të Tokës nga dielli. NASA shpjegoi: “Ky rresht ndodh pothuajse çdo dy vjet. Gjatë këtij kundërshtimi, Marsi dhe Toka janë më afër njëri-tjetrit në orbitat e tyre. Kjo do të thotë qMaë Marsi është në shkëlqimin e tij, kështu që dilni dhe hidhni një sy! ”

Ndërsa Marsi duhet të jetë i dukshëm me sy të lirë, një teleskop mund të jetë i dobishëm për t’ju ndihmuar të shihni më shumë detaje të planetit të kuq.

NASA tha: “Kur Marsi dhe Toka janë afër njëri-tjetrit, Marsi duket shumë i ndritshëm në qiellin tonë. Gjithashtu e bën më të lehtë për të parë me teleskopë ose me sy të lirë. Planeti i Kuq afrohet mjaftueshëm për shikim të jashtëzakonshëm vetëm një ose dy herë në 15 ose 17 vjet. ”

LEXO EDHE:  Pse fytyra e humb freskinë dhe shkëlqimin

Ndërsa mund të dëgjoni disa raporte që Marsi do të duket aq i madh sa Hëna gjatë kundërshtimit, për fat të keq nuk është kështu.

NASA shpjegoi: “Mos u mashtroni nga Mashtrimi i Marsit. Mesazhi është se Marsi do të duket aq i madh sa Hëna në qiellin tonë të natës. Nëse kjo do të ishte e vërtetë, ne do të ishim në telashe të mëdha duke pasur parasysh tërheqjet gravitacionale në Tokë, Mars dhe Hënën tonë! ”

Nëse e humbisni ngjarjen astronomike të kësaj jave, fatmirësisht do të keni një shans tjetër për të parë Marsin në 2022. Qasja tjetër e Marsit Mbylle është 8 Dhjetori 2022, kur Marsi do të jetë vetëm 38.6 milion milje larg Tokës!/ CNA.al

Studimi: Kuajt mund të njohin veten e tyre në pasqyrë

Studimi: Kuajt mund të njohin veten e tyre në pasqyrë

Nëse u kërkoni njerëzve të rendisin kafshët më inteligjente, ata do të përmendin disa  të zakonshëm. Shimpanzetë, delfinët dhe elefantët përmenden shpesh, apo korbat, qentë dhe herë pas here derrat. Kuajt zakonisht nuk marrin një vështrim. Kështu që mund të vijë si befasi që kuajt posedojnë një aftësi të pazakontë, e konsideruar gjerësisht si një tregues i vetë-ndërgjegjësimit. Në një studim të fundit , studiuesit kanë zbuluar se kuajt mund të njohin reflektimet e tyre në pasqyra.

Në studim, një pasqyrë e madhe u vendos në një arenë stërvitje kuajsh. Sapo kuajt u mësuan me pasqyrën dhe ndaluan të përgjigjen shoqërisht, studiuesit përdorën testin e shenjës për të kërkuar vetë-njohje, duke krahasuar sjelljen e kuajve në dy kushte. Në një gjendje, studiuesit vizatuan një formë kryqi në të dy faqet e tyre duke përdorur një xhel ultratinguj pa ngjyrë. Në tjetrën, ato ishin shënuar në të njëjtën mënyrë, por me një xhel me ultratinguj me ngjyrë.

Pyetja e rëndësishme ishte nëse kuajt do të interesoheshin më shumë për shenjat e dukshme sesa ato të padukshme. Dhe ata ishin. Kuajt kaluan rreth pesë herë më shumë duke gërvishtur fytyrat e tyre para pasqyrës kur ishin shënuar dukshëm.

LEXO EDHE:  Pse fytyra e humb freskinë dhe shkëlqimin

LEXO EDHE:  Këtë javë në serialin  “Lule të vetmuara”/ A do të mund të shpëtojë Kaderi nga Ezhderi?

Studiuesit arritën në përfundimin se ata panë shenjat në pasqyrë, kuptuan se ato ishin në fytyrat e tyre dhe po përpiqeshin t’i hiqnin ato. Ata i njohën reflektimet e tyre./ CNA.al

Imazhet mahnitëse të anijes me përmasat më të mëdha në botë

Imazhet mahnitëse të anijes me përmasat më të mëdha në botë

Një anije kërkimi shkencore, me përmasat e anijes më të gjatë të lundrimit në botë do të lundrojë në det në vitin 2025 me 22 laboratorë të përparuar dhe mbi 400 persona në bord.

Anija “Earth 300” është krijuar për të ‘bashkuar shkencën dhe eksplorimin për t’u përballur me sfidat më të mëdha të Tokës’, sipas themeluesit të Iddes Yacht, prodhuesit të anijes, Salas Jefferson, i cili thotë se do të kujdeset për rreth 160 shkencëtarë njëkohësisht.

Anija është e ndërtuar me teknologji ekologjike, një ‘sferë shkencore’ dhe do të mundësohet nga një reaktor i kripës së shkrirë, një lloj gjeneratori i energjisë bërthamore që përdor kripërat e fluorit të shkrirë si një ftohës dhe funksionon me presion të ulët.

Kur të nisë, ajo do të veprojë si një ‘platformë ekstreme e teknologjisë për shkencën, eksplorimin dhe inovacionin në det’, sipas Iddes, i cili thotë se 22 laboratorët e tij do të pajisen me robotikë dhe sisteme të inteligjencës artificiale.

LEXO EDHE:  Atletet e bardha kanë humbur shkëlqimin? Ja çfarë duhet të bëni

LEXO EDHE:  Pse fytyra e humb freskinë dhe shkëlqimin

Për më tepër shihni galerinë e mëposhtme./ CNA.al

Imazhi mahnitës i dunave në Mars që rrethojnë polin e veriut në planetin e kuq

NASA ka publikuar një pamje mahnitëse të një “deti dunash” që valëzojnë nëpër planetin e kuq. Pamja që të lë pa frymë u kap nga sonda marsiane më e gjatë e Nasa-s.

Imazhi gjithashtu tregon Polin e Akullt të Veriut të Marsit.

“Një det me duna të errëta, i skalitur nga erërat në linja të gjata, rrethon polin verior të Marsit”, tha NASA.

Agjencia hapësinore e përshkroi rajonin si një zonë aq të madhe sa Teksasi.Në këtë imazh me ngjyra të rreme, zonat me temperatura më të ftohta regjistrohen në ngjyrime blu. Ndërsa tiparet më të ngrohta dhe të përshkruara në të verdhë dhe portokalli.

Kështu, dunat e errëta, të ngrohura nga dielli shkëlqejnë me një ngjyrë të artë. Vetë imazhi tregon një zonë të gjerë afërsisht 19 milje (30 km).NASA krijoi skenën duke kombinuar shumë imazhe të kapura midis dhjetorit 2002 dhe nëntorit 2004.

LEXO EDHE:  Gara për hapësirën/ 50 vite nga fluturimi i parë në Hënë

LEXO EDHE:  Çfarë nuk dini për NASA

Ata u këputën nga Sistemi i Imazheve të Emetimeve Termike në orbitën Mars Odyssey. Marsi Odyssey i Nasa nisi në 7 Prill 2001, i ngarkuar për të orbituar Marsin dhe për të mbledhur të dhëna.

Pjesa më e madhe e kësaj ka përfshirë përdorimin e spektrometrave dhe imazheve termikë për të zbuluar provat e ujit dhe akullit në Mars. Por gjithashtu është zbuluar shumë për gjeologjinë dhe rrezatimin marsian. NASA madje ka përdorur Odyssey si një stacion stafetë të koms për roverin legjendar Curiosity, i cili u ul në Mars në verën e 2012.

Ky imazh u prezantua si pjesë e një seti të veçantë fotografish që shënojnë 20 vjetorin e Odyssey. Kanë kaluar pak më shumë se 20 vjet që kur Odyssey nisi, ndërsa përvjetori i saj i 20-të orbital do të zhvillohet në 24 tetor të këtij viti./ CNA.al