Connect with Us

Naftëtarët e Ballshit zhvendoset në Tiranë/ Policia ndërhyn për të mos e lejuar protesën

Politikë

Naftëtarët e Ballshit zhvendoset në Tiranë/ Policia ndërhyn për të mos e lejuar protesën

Publikuar

-

Përfundon pa sukses takimi me përfaqësuesit e firmës/ Naftëtarët: S’u ofrua asnjë zgjidhje për pagat

Naftëtarët e Ballshit kishin lajmëruar që dje që do të zhvendoseshin drejt Tiranës  dhe prandaj janë mbledhur  përpara Ministrisë së Energjitikës dhe Infrastrukturës.

Ata kanë deklaruar se kanë 20 paga të pamarra dhe 11 muaj pa punë. Naftëtarët janë shprehur se do të vijojnë të protestojnë derisa të marrin një përgjigje nga ata që bënë kontratën dhe qeveria.

Nga ana tjetër policia ka ndërhyrë për të mos lejuar mbajtjen e protestës, për shkak të pandemisë së COVID-19.

Për të rejat më të fundit behuni pjesë e grupit tonë në facebook : City News Albania
KLIKO PER TE KOMENTUAR

Komentoni

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Politikë

“Nuk është korrupsion, është grabitje me dhunë”/ Deklarata e fortë e Shehit: Duhen vënë prangat  

Publikuar

-

Nga

“Nuk është korrupsion, është grabitje me dhunë”/ Deklarata e fortë e Shehit: Duhen vënë prangat  

Kreu i LZHK-së, Dashamir Shehi është shprehur sot se skandalet e qeverisë së kryeministrit Edi Rama janë të njëpasnjëshme.

I ftuar në A2 CNN, Dashamir Shehi tha se “Këtu skandalet janë mbivendosur, ka skandal pas skandali. Mjafton të shohim buxhetin e këtij viti, mënyra si është formuluar është një skandal me vete.”

Ndërsa duke u ndalur tek çështja e koncesionit të inceneratorëve, Dashamir Shehi theksoi se nuk kemi të bëjmë thjeshtë me korrupsion, por është vjedhje me dhunë e parave të taksapaguesve shqiptarë.

“Vetë fjala incinerator, është një fjalë e zhdukur në Europë. Jemi kthyer në fillim të viteve 90. Që në princip është gabim le pastaj mënyra e financimit.

Nuk është as korrupsion, është vjedhje, është grabitje me dhunë. Ai po thotë “unë do ti marr këto para, e do tia jap filanit, do t’ia jap të tre të njëjtit person”.

Nuk do të them më shumë detaje, unë nuk jam as prokuror, por në çdo vend të botës do i ishin vënë prangat”-tha Shehi.

LEXO EDHE:  Tubimi/ Një person humb ndjenjat

LEXO EDHE:  Aleati i del kundër Bashës/ Protesta me të djathtët por pa zërin e të djathtëve

Më tej, ai bëri edhe një apel të fortë për politikën, ku theksoi se duhet lënë drejtësia të bëjë punën e saj.

“SPAK, jo i mirë jo i keq, le ta lëmë të bëjë punën e vet, sapo ka filluar.

Politika bën keq, me të mirat e të këqiat e kësaj drejtësie, duhet ta lëmë të bëjë punën e vet. Edhe unë kam të gjitha dyshimet e  mia për institucionet e drejtësisë, por deri kur të verifikohet nëse punojnë apo jo, duhet ta lëmë të bëjë punën e saj. Detyra jonë është që ta dorëzojmë këtë dosje para drejtësisë”-tha Dashamir Shehi./ CNA.al

LEXO TE PLOTE

Politikë

Shqipëria, rekord në Europë për koncesionet e Partneritetit Publik Privat/ Cila janë rreziqet

Publikuar

-

Nga

Partneritet Privat-publik

Shqipëria shënon një rekord në Europë sa i përket angazhimeve jashtë bilancit të qeverisë, që ka marrë për koncesionet e formës së partneritetit publik privat (PPP), në 9.5% të Prodhimit të Brendshëm bruto (PBB).

Kjo përqindje është të paktën tre herë më e lartë sesa shtetit që shpenzon më shumë për PPP-të në Europë, Sllovakia, sipas përllogaritjeve të Monitor, bazuar në të dhënat e projektbuxhetit 2021 nga Ministria e Financave dhe të dhënave të Eurostat për shtetet e BE-së për angazhimet jashtë bilancit të PPP-ve.

Sipas relacionit të projektbuxhetit 2021, për 13 kontrata koncesionare, qeveria ka nënshkruar kontrata me një vlerë totale prej 195 miliardë lekë, ose gati 1.6 miliardë euro, të cilat do të shlyhen gradualisht për një periudhë 10 apo më shumë vjeçare.

Nga kjo shumë, deri në fund të vitit 2020 janë paguar dhe pritet të paguhen në total 36 miliardë lekë, ose rreth 18% e vlerës totale të kontratave. Në dekadat e ardhshme (maksimumi deri në 2046, kur përfundon dhe koncesioni i fundit i inceneratorit të Tiranës) do të duhet të paguhen edhe gati 160 miliardë lekë të tjera (1.3 miliardë euro). Kjo shumë është sa 9.5% e Prodhimit të Brendshëm Bruto (PBB) të pritshëm të vitit 2021.

Ministria e Financave, ka sqaruar se referuar kuadrit ligjor për koncesionet/PPP, dhënia me koncesion/PPP e një pune, shërbimi apo vepre nuk është një instrument borxhi, por një alternativë e njohur edhe ndërkombëtarisht, e cila përzgjidhet nëse ofron vlerën më të mirë për para, në përputhje me dispozitat e ligjit 125/2013 “Për koncesionet/PPP”, të ndryshuar. Financat llogarisin në shpenzimet korente apo kapitale vetëm pagesat e vitit përkatës që kryhen për kontratat koncesionare.

Si rrjedhojë, ky detyrim i lidhur me PPP-të që duhet paguar në vitet në vijim, që është sa 9.5% e PBB-së (shiko tabelën) llogaritet si vlerë jashtë bilancit të qeverisë e partneriteteve publike private.

Nëse krahasojmë të njëjtën të dhënë për shtetet e Bashkimit Europian, Shqipëria ka një angazhim shumë të lartë me projektet PPP, në raport me madhësinë e ekonomisë së saj. Sipas Eurostat, për vitin 2018, Sllovakia ka nivelin më të lartë të detyrimeve të lidhura me PPP-të të regjistruara jashtë bilancit, prej 3.15% të PBB-së, e ndjekur nga Portugalia me 2.96%, Hungaria (1.65%), Mbretëria e Bashkuar (1.56), ndërsa Italia, Austria, Kroacia, Greqia, Spanja etj, e kanëkëtë tregues nën 1% të PBB-së.

LEXO EDHE:  Protesta e 18 shkurtit/ PD do tregojë “muskujt”

LEXO EDHE:  Protesta tek Petro Nini/ Vasili: Damkë turpi për Edi Ramën

Shumë shtete të BE-së si Bullgaria, Çekia, Gjermania, Franca, Lituania, Luksemburgu, Holanda, Polonia, Rumania, Sllovenia, Suedia kanë një ekspozim zero ndaj PPP-ve.

Rreziqet

Shqetësimet për PPP-të shihen nga ekspertët dhe institucionet ndërkombëtare në tre këndvështrime:

-Së pari, projektet PPP nuk raportohen si borxh, por në buxhet shfaqen vetëm pagesat korrente të vitit, në formën e shpenzimeve operative dhe atyre kapitale. Nëse detyrimet potenciale të mbetura prej 1.3 miliardë eurosh do të llogariteshin si borxh, atëherë borxhi i përgjithshëm qeveritar do të rritej menjëherë me 9.5 pikë përqindje, duke e çuar atë në 93% të Prodhimit të Brendshëm Bruto, nga rreth 83% që pritet të mbërrijë në fund të 2020-s, sipas FMN-së.

-Së dyti, nëse rrezikohet që pagesat e koncesioneve të tejkalojnë kufirin prej 5% të të ardhurave tatimore faktike të vitit të mëparshëm, qeveria do të detyrohej të korrektonte të ardhurat, ku veprimi që sjell më shpejt para në buxhet është rritja e taksave. Pasi i pezulloi dhe uli një pjesë të pagesave për 2020, pas krizës së Covid-19, për vitin e ardhshëm qeveria është detyruar t’i rikthehet normalitet, duke dyfishuar pagesat për koncesionet në 14.4 miliardë lekë, ose rreth 120 mln euro.

Edhe për 2021, financat presin që të ruhet rregulli fiskal, në nivelin e 3.7%, nëse kriza vazhdon dhe të ardhurat tatimore ulen, kryerja e pagesave të koncesioneve është e detyrueshme sipas kontratave, duke rrezikuar kalimin e kufirit prej 5%.

-Së treti, ka munguar një analizë e qartë kosto-përfitime dhe ndarje rreziku, nëse zgjedhja për t’i dhënë shumë shërbime me koncesion ka qenë alternativa më e mirë. Përvoja po tregon se në shumë raste, kostot kanë rezultuar të fryra dhe vazhdojnë e rriten pa kontroll, apo se kompanitë po i gëzohen një fitimi të sigurt pa marrë përsipër asnjë rrezik (si në rastin e koncesioneve në mjekësi). Vetë Financat kanë pranuar se për shumë projekte koncesionare, rreziku financiar është marrë përsipër nga shteti./O.Liperi-Monitor

LEXO TE PLOTE

Politikë

“Zbehet” roli i Rinasit/ Belinda Balluku: Aeroporti i Vlorës do jetë kryesori

Publikuar

-

Nga

“Zbehet” roli i Rinasit/ Belinda Balluku: Aeroporti i Vlorës do jetë kryesori

Ministrja e Infrastrukturës dhe Energjisë, Belinda Balluku, e pranishme në studion e “Ilva Now”, komentoi projektet ndërtuese për aeroportet e vendit. Ajo theksoi se qeveria shqiptare synon ta kthejë Aeroportin e Vlorës në aeroportin kryesor të Shqipërisë.

“Në Vlorën synojmë ta kthejmë në aeroportin kryesor të Republikës së Shqipërisë. Vlora do të ndërtohet me gjatësi tjetër piste. Tirana dhe Vlora do të jenë në garë me tyre, dhe kjo do të sjellë shërbime më të mira. Padyshim të gjitha këto që shkojnë në benefit të qytetarëve”, tha ajo.

Ajo gjithashtu u ndal edhe tek aeroporti i Kukësit, që sipas Ballukut është konceptuar që të shërbejë si aeroport rajonal, përfitues i të cilit do jenë jo vetëm kuksianët që ndodhen në emigracion, por edhe qytetarët nga Kosova. Më tej, znj, Balluku shtoi se aeroporti i Sarandës është menduar të jetë një aeroport sezonal, që në thelb do ti shërbejë sektorit të turizmit.

“Aeroporti i Kukësit është aeroport rajonal, nuk ndërtohet vetëm për Shqipërinë, por edhe për Kosovën, sepse me të vërtetë është Prishtina, por banorët e Ferizajt kanë më afër Kukësin.Është një aeroport për nevojat e asaj zone. Nëse ajo zonë ka emigracion, ato destinacione do të mbulojë. Aeroporti i Sarandës është aeroport sezonal që do të akomodojë nevojat e fluturimeve të posaçme, dhe flurimet do të jenë nga Prilli deri në tetor. Janë bërë të gjitha me studime”,  shtoi ajo.

LEXO EDHE:  VIDEO/ Rama pritet me protesta në Dibër

LEXO EDHE:  Protesta e 18 shkurtit/ PD do tregojë “muskujt”

Gazetari Neritan Sejamini u shpreh i bindur se aeroporti i Vlorës nuk ka për t’u ndërtuar kurrë.

“Aeroporti i Vlorës nuk ka për t’u bërë kurrë”, tha ai.

LEXO TE PLOTE