Connect with Us

Facebook paralajmëron përdoruesit në Australi/ Ja ligji i ri që po përgatitet

Teknologji

Facebook paralajmëron përdoruesit në Australi/ Ja ligji i ri që po përgatitet

Publikuar

-

Publikonin lajme rreth zgjedhjeve presidenciale amerikane/ Facebook bllokon llogaritë e rreme nga Kina

Facebook ka kërcënuar se do të ndalojë përdoruesit nga ndarja e përmbajtjes së lajmeve në Australi ndërsa përgatitet për një ligj të ri që e detyron atë të paguajë botuesit për artikujt e tyre.Rregullatorët duan që gjigantët e teknologjisë si Facebook dhe Google të paguajnë për përmbajtjen e ripostuar nga mediat.

Muajin e kaluar Google paralajmëroi përdoruesit e saj se shërbimet e tij të kërkimit mund të ishin “në mënyrë dramatike më të keqe” si rezultat.Masa e fundit e Facebook për të bllokuar ndarjen e lajmeve ka përshkallëzuar tensionet midis firmave të teknologjisë dhe rregullatorëve. Rrjeti i mediave sociale tha se nëse legjislacioni i propozuar bëhet ligj ai do të ndalojë australianët të ndajnë lajme në Facebook dhe filiali i tij Instagram.Komisioni Australian i Konkurrencës dhe Konsumatorëve (ACCC) ka hartuar rregullat për të “barazuar fushën e lojës” midis gjigandëve të teknologjisë dhe botuesve që thotë se po luftojnë për shkak të humbjes së të ardhurave nga reklamat.

LEXO EDHE:  Risia më e fundit e Facebook

ACCC iu përgjigj kërcënimit të Facebook për të bllokuar përmbajtjen e lajmeve duke thënë se ishte “me kohë dhe keqkuptuar”. “Kodi thjesht synon të sjellë drejtësi dhe transparencë në marrëdhëniet e Facebook dhe Google me bizneset australiane të mediave të lajmeve,” tha kryetari i ACCC Rod Sims./ CNA.al

Për të rejat më të fundit behuni pjesë e grupit tonë në facebook : City News Albania

Komentoni

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Teknologji

A po ju spiunon Facebook përmes iPhone/ E vërteta tmerruese e zbuluar nga eksperti

Publikuar

-

Nga

A keni biseduar ndonjëherë me një mik në lidhje me blerjen e një sendi të caktuar dhe jeni shënjestruar me një reklamë për të njëjtin artikull të nesërmen?

Nëse është kështu, ju mund të keni menduar nëse smartphone juaj po ju “dëgjonte”.

Por a është me të vërtetë? Epo, nuk është rastësi që artikulli për të cilin do të interesoheshit ishte i njëjti me të cilin u synuat.

Por kjo nuk do të thotë që pajisja juaj në të vërtetë po dëgjon bisedat tuaja – nuk ka nevojë. Ka një shans të mirë që tashmë po i jepni të gjitha informacionet që i duhen.

A mund të dëgjojnë telefonat?

Shumica prej nesh zbulon rregullisht  informacionin tonë  në një gamë të gjerë faqesh në internet dhe aplikacione. Ne e bëjmë këtë kur u japim atyre leje të caktuara, ose lejojmë “cookies” të ndjekin aktivitetet tona në internet.

Të ashtuquajturat “cookies të palës së parë” lejojnë që faqet e internetit të “mbajnë mend” detaje të caktuara në lidhje me ndërveprimin tonë me faqen. Për shembull, cookie-t e hyrjes ju lejojnë të ruani detajet e hyrjes në mënyrë që të mos keni nevojë t’i futni përsëri çdo herë.

Cookie-t e palëve të treta, megjithatë, krijohen nga domenet që janë të jashtme të faqes që po vizitoni. Pala e tretë shpesh do të jetë një kompani marketingu në një partneritet me uebfaqen ose aplikacionin e palës së parë.

Kjo e fundit do të presë reklamat e tregtarit dhe do t’i lejojë atij akses në të dhënat që mbledh nga ju (të cilat do t’i jepni leje të bëjë – ndoshta duke klikuar në një dritare të padukshme që duket).

Si i tillë, reklamuesi mund të ndërtojë një pamje të jetës suaj: rutinat, dëshirat dhe nevojat tuaja. Këto kompani vazhdimisht kërkojnë të vlerësojnë popullaritetin e produkteve të tyre dhe mënyrën se si kjo ndryshon bazuar në faktorë të tillë si mosha, gjinia, gjatësia, pesha, puna dhe hobi i klientit.

Duke klasifikuar dhe grumbulluar këtë informacion, reklamuesit përmirësojnë algoritmet e tyre të rekomandimeve, duke përdorur diçka të quajtur  sisteme rekomandues  për të synuar  klientët e duhur me reklamat e duhura.

Kompjuterët punojnë prapa skenave

Ekzistojnë disa teknika të të mësuarit në makinë në inteligjencën artificiale (AI) që ndihmojnë sistemet të filtrojnë dhe analizojnë të dhënat tuaja, të tilla si grumbullimi i të dhënave, klasifikimi, shoqërimi dhe  mësimi i përforcimit  (RL).

Një agjent i RL mund të  stërvitet vetë  bazuar në reagimet e marra nga ndërveprimet e përdoruesve, e ngjashme me atë se si një fëmijë i ri do të mësojë të përsërisë një veprim nëse çon në një shpërblim.

Duke parë ose shtypur “si” në një postim të mediave sociale, ju dërgoni një sinjal shpërblimi për një agjent të RL që konfirmon se ju tërhiqet nga postimi – ose ndoshta jeni i interesuar për personin që e postoi atë. Sido që të jetë, një mesazh i dërgohet agjentit të RL për interesat dhe preferencat tuaja personale.

Nëse filloni të pëlqeni në mënyrë aktive postimet në lidhje me “vëmendjen” në një platformë sociale, sistemi i tij do të mësojë t’ju dërgojë reklama për kompanitë që mund të ofrojnë produkte dhe përmbajtje të ngjashme.

Rekomandimet e reklamave mund të bazohen edhe në të dhëna të tjera, duke përfshirë por pa u kufizuar në:

reklama të tjera që klikuat përmes platformës

detajet personale që keni dhënë platformën (të tilla si mosha juaj, adresa e emailit, gjinia, vendndodhja dhe cilat pajisje keni qasje në platformë)

informacion i ndarë me platformën nga reklamuesit e tjerë ose partnerët e marketingut që ju kanë tashmë si klient faqe ose grupe specifike ku ju jeni bashkuar ose keni “pëlqyer” në platformë.

LEXO EDHE:  Pas pubikimit të videove, Shqipja paralajmëron konkurrentët: Kujdes se kam gati “bombën”

LEXO EDHE:  Miqtë tuaj në Facebook mund të jenë duke dëmtuar shëndetin tuaj

Në fakt, algoritmet e AI mund të ndihmojnë tregtarët të marrin grupe të mëdha të dhënash dhe t’i përdorin ato për të ndërtuar tërë rrjetin tuaj shoqëror, duke renditur njerëzit përreth jush bazuar në sa “kujdeseni” për ta (ndërveproni me ta).

Ata pastaj mund të fillojnë të ju drejtojnë me reklama bazuar jo vetëm në të dhënat tuaja, por edhe në të dhënat e mbledhura nga miqtë dhe anëtarët e familjes tuaj duke përdorur të njëjtat platforma si ju.

Për shembull, Facebook mund të jetë në gjendje t’ju rekomandojë diçka që miku juaj ka blerë së fundmi. Nuk ishte e nevojshme të “dëgjonit” një bisedë midis jush dhe mikut tuaj për ta bërë këtë.

Ushtrimi i të drejtës tuaj për privatësi është një zgjedhje

Ndërsa ofruesit e aplikacioneve  supozohet  të sigurojnë terma dhe kushte të qarta për përdoruesit për mënyrën se si ata mbledhin, ruajnë dhe përdorin të dhëna, në ditët e sotme u takon përdoruesve të jenë të kujdesshëm se cilat leje u japin aplikacioneve dhe faqeve që përdorin.

Kur jeni në dyshim, jepni lejet mbi bazën e nevojshme. Ka kuptim t’i jepni WhatsApp qasje në kamerën dhe mikrofonin tuaj, pasi nuk mund të sigurojë disa nga shërbimet e tij pa këtë. Por jo të gjitha aplikacionet dhe shërbimet do të kërkojnë vetëm atë që është e nevojshme.

Ndoshta nuk ju shqetëson të merrni reklama të synuara bazuar në të dhënat tuaja, dhe mund t’i duket tërheqëse. Kërkimet  kanë treguar që njerëzit me një botëkuptim më “utilitar” (ose praktik) në të vërtetë preferojnë rekomandimet nga AI ndaj atyre nga njerëzit.

Thënë kjo, rekomandimet e mundshme të UA mund të kufizojnë zgjedhjet e njerëzve dhe të  minimizojnë serendipitetin  në planin afatgjatë. Duke u paraqitur konsumatorëve zgjedhje të kuruara në mënyrë algoritmike se çfarë të shikojnë, lexojnë dhe transmetojnë, kompanitë mund të mbajnë në mënyrë të nënkuptuar shijet dhe mënyrën tonë të jetesës brenda një kornize më të ngushtë.

Nuk doni të parashikoheni? Mos u parashikoni

Ka disa këshilla të thjeshta që mund të ndiqni për të kufizuar sasinë e të dhënave që ndani në internet. Së pari, duhet të rishikoni rregullisht lejet e aplikacionit të telefonit tuaj.

Gjithashtu, mendoni dy herë para se një aplikacion ose faqe në internet t’ju kërkojë leje të caktuara, ose të lejoni cookies. Kur është e mundur, shmangni përdorimin e llogarive tuaja të mediave sociale për t’u lidhur ose identifikuar në faqe dhe shërbime të tjera. Në shumicën e rasteve do të ketë një mundësi për t’u regjistruar përmes postës elektronike, e cila mund të jetë edhe një  postë elektronike .

Pasi të filloni procesin e identifikimit, mos harroni se duhet të ndani vetëm aq informacion sa nevojitet. Dhe nëse jeni të ndjeshëm në lidhje me privatësinë, mbase merrni parasysh instalimin e një rrjeti virtual virtual (VPN) në pajisjen tuaj. Kjo do të maskojë adresën tuaj IP dhe do të kriptojë aktivitetet tuaja në internet.

Provojeni vetë

Nëse ende mendoni se telefoni juaj po ju dëgjon, ekziston një eksperiment i thjeshtë që mund ta provoni.

Shkoni te cilësimet e telefonit tuaj dhe kufizoni hyrjen në mikrofonin tuaj për të gjitha aplikacionet tuaja. Zgjidhni një produkt që e dini se nuk e keni kërkuar në asnjë nga pajisjet tuaja dhe flisni për të me zë të lartë në një gjatësi me një person tjetër.

Sigurohuni që ta përsërisni këtë proces disa herë. Nëse ende nuk merrni ndonjë reklamë të synuar brenda ditës së ardhshme, kjo sugjeron që telefoni juaj nuk po ju “dëgjon”.

Ka mënyra të tjera për të zbuluar se çfarë keni në mendje./CNA.al

LEXO TE PLOTE

Teknologji

Inkurajim për vaksinimin/ Si mund ta gjeni filtrin e vaksinës Covid në Tik Tok?

Publikuar

-

Nga

Inkurajim për vaksinimin/ Si mund ta gjeni filtrin e vaksinës Covid në Tik Tok?

Ndërsa qeveria po siguron që njerëzit të vaksinohen, ajo ka bashkëpunuar me platformat e mediave sociale për të inkurajuar përdoruesit të vaksinohen.

Si mund ta gjeni filtrin e vaksinës Covid në Tik Tok?

Përdoruesit e Tik Tok që duan të festojnë marrjen e vaksinës së tyre Covid mund të shtojnë një ngjitje në videot e tyre.

LEXO EDHE:  11 gjërat që duhet të fshihni menjëherë nga Facebook

LEXO EDHE:  Pas pubikimit të videove, Shqipja paralajmëron konkurrentët: Kujdes se kam gati “bombën”

Kur ngarkoni klipin tuaj, do të ketë një ikonë afishe në dritaren e modifikimit.

Pasi të keni zgjedhur ngjitjen e vaksinës Covid, mund ta vendosni aty ku dëshironi në kornizë, duke zgjedhur madhësinë e dëshiruar.

Opsioni “kohëzgjatja” gjithashtu ju lejon të vendosni se për sa kohë dëshironi që ngjitësi të shfaqet në video./ CNA.al

LEXO TE PLOTE

Teknologji

Një marrëveshje e pabesueshme/ iPhone ju ofron një model të lartë për vetëm 295 £

Publikuar

-

Nga

Ju mund të blini një model të nivelit të lartë të iPhone për nën 300 £ në një marrëveshje të rrallë. IPhone XS mbresëlënës tani zbritet shumë falë një kodi promovues.

Kjo ventilator i fuqishëm ishte aparati kryesor i Apple për vitin 2018, dhe është ende një favorit i fortë midis tifozëve. Dhe aktualisht është në ofertë në dyqanin eBay të Loop për 294,35 £ me kodin PROMO8 , siç është parë nga TrustedReviews .

Wshtë një model i “certifikuar i rinovuar”, që do të thotë se nuk është i ri – por është kontrolluar dhe riparuar kur është e nevojshme.

Dhe gjithashtu vjen me një karikues, kabllo rrufe, mjet SIM dhe një garanci një vjeçare.

Edhe pa zbritjen promovuese, përsëri është një blerje e lirë me 319,95. IPhone XS është pak më shumë se dy vjeç dhe fillon me pakicë për 999 launch.

LEXO EDHE:  Risia më e fundit e Facebook

LEXO EDHE:  Miqtë tuaj në Facebook mund të jenë duke dëmtuar shëndetin tuaj

Ende ka një teknologji të fuqishme në bord, por mund të merret për një çmim shumë miqësor.

Celulari mundësohet nga çipi i Apple A12 Bionic dhe vjen me 64 GB hapësirë ​​ruajtje si standard. Ka një ekran të madh Super Retina OLED me përmasa 5.85 inç nga cepi në cep. Dhe në pjesën e pasme do të shijoni kamera të pasme të dyfishta 12MP që marrin këputje yjore me përpjekjen minimale.

Më mirë akoma, iPhone XS është ende i përshtatshëm për azhurnimin më të fundit të softuerit të Apple: iOS 15. Apple zakonisht mbështet modelet e iPhone për vite me rradhë me softuer falas dhe siguri.

Kështu që do të merrni disa nga tiparet më të fundit për një kohë, edhe pse iPhone XS nuk është krejt i ri./ CNA.al

LEXO TE PLOTE