LEXO PA REKLAMA!

SHKARKO APP

3 dietat më të mira për të sëmurët me diabet

31 Korrik 2020, 13:22, Lifestyle CNA

Për njerëzit me diabet, është e rëndësishme të mbajnë një dietë të shëndetshme që përqendrohet në fruta dhe perime dhe kufizon ose shmang karbohidratet dhe sheqernat e rafinuara. Ushqimi në këtë mënyrë mund të ndihmojë në mbajtjen e sheqernave në gjak të qëndrueshëm. Të dy personat me diabet tip 1 dhe tip 2 duhet të menaxhojnë me kujdes nivelin e sheqerit në gjak për të shmangur komplikimet shëndetësore.  Njerëzit me prediabet, sheqerna të ngritura në gjak që nuk janë ende në nivele diabetike, duhet gjithashtu të ndjekin një plan të ngjashëm të ngrënies për të parandaluar që gjendja e tyre të përparojë në diabetin e tipit 2.

Nëse keni diabet ose mund të jeni në rrezik, ja se si të hani të shëndetshëm dhe të rregulloni nivelin e sheqerit në gjak, me tre nga dietat më të mira për tu ndjekur. Njerëzit me diabet duhet të marrin pjesën më të madhe të ushqimit të tyre nga perimet, frutat, drithërat, dhe proteinat e ligët dhe qumështit, sipas Institutit Kombëtar të Diabeteve dhe Sëmundjeve tretëse dhe Veshkave.

Llojet më të mira të ushqimeve për njerëzit me diabet janë:

1-Perime jo-niseshte si zarzavate me gjethe, brokoli, speca dhe domate.

2-Drithëra të tërë si tërshëra, orizi kafe dhe bukët me shumë kokrra.

3-Frutat si pjepër, mollë dhe banane.

4-Proteina e ligët si peshku, mishi i pulës i pjekur në skarë dhe arrat.

5-Qumështor që ka yndyrë të ulët ose pa yndyrë, si kos apo qumësht.

“Ushqimet e pasura me proteina dhe yndyra të shëndetshme janë më të mirat për një dietë diabetike, si viçi, derri, mishi i pulës, dhe peshku”, thotë John Burd , PhD, studiues klinik dhe novator themeluesi i Lysulin, një shtesë për njerëzit me diabet .

Kjo për shkak se proteinat dhe yndyrat nuk shndërrohen në glukozë aq lehtë sa bëjnë karbohidratet. Karbohidratet përpunohen shpejt, kështu që ato shkaktojnë rritje të madhe të sheqerit në gjak, pasuar nga një rënie e mprehtë. Të ashtuquajturat carbs të thjeshtë – si ëmbëlsirat dhe sheqeri i rafinuar – prishen më shpejt dhe kanë ndikimin më të madh në sheqerin në gjak.

Karboni komplekse – si frutat, perimet dhe drithërat – përmbajnë fibra dhe treten më ngadalë. Për shkak se lëshohen në qarkullimin e gjakut më ngadalë, ato kanë një efekt më të vogël në sheqerin në gjak sesa karburantet e thjeshtë.

Në përgjithësi, njerëzit me diabet duhet të shmangin ushqimet që janë me yndyrna të ngopura dhe sheqer të shtuar dhe t?i përmbahen këtyre 3 diteave të rëndësishme ku përfshihen: Dita mesdhetare, dieta DASH dhe dieta Keto./ CNA.al

Lajmet e fundit nga