LEXO PA REKLAMA!

SHKARKO APP

Drejtori i AKEP, tender 23 mln lekë për riparimin e 8 makinave/ Denoncimi: Problemi nuk janë vaji dhe filtrat

12 Korrik 2020, 10:32, Denoncim CNA
Drejtori i AKEP, tender 23 mln lekë për riparimin e 8 makinave/

Një prokurim i hapur në 29 qershor në AKEP, i verifikueshëm në Agjencinë e Prokurimeve Publike është sjellë në vëmendje në rrjetet sociale nga Sali Berisha. Ish-kryeministri përcjell mesazhin e një qytetari, i cili përmes denoncimit përpiqet të shpjegojë pse tenderi lë shije abuzivizmi. Qytetari shtron pyetje të llojit; pse riparim për 8 mjete njëherazi? Pse kaq shumë lekë për llogarinë e riparimit (2.3 mln lekë)? Pse duhet rregulluar një mjet, i cili praktikisht i ka të gjitha pjesët për t?u ndërruar etj. Por le të shohim më poshtë denoncimin:

?Një tender me të vërtetë i çuditshëm është ky që ka organizuar Tomi Frashëri për institucionin që drejton, AKEP, i njohur gjatë si Autoriteti i Komunikimeve Elektronike dhe Postare (ish ERT). Ky tender që mban numër reference REF-63016-06-26-2020 është hapur më datë 29-06-2020 Ora : 09:00 dhe ka si datë mbyllje 13-07-2020 Ora : 10:00.

Ajo që të bën habi është se këtij institucioni i janë prishur 8 automjete në të njëjtën kohë. Për riparimin e tyre, Tomit të AKEP-it i nevojiten jo pak por plot 23 milionë lekë të vjetra me TVSH. Tenderin nuk ke ku ta kapësh më parë për nga çuditë.

Së pari vëren se të 8 automjetet janë bërë për të ndërruar vaj e filtra në të njëjtën kohë të gjitha së bashku, çka praktikisht është e pamundur për shkak të viteve të ndryshme të prodhimit dhe faktit se secili automjet bën kilometra të ndryshëm në sasi.

Së dyti, vëren se për habi automjetet kanë nevojë për pjesë të tilla këmbimi saqë të bën të mendosh se u kanë ndodhur të gjitha defektet në të njëjtën kohë. Përshembull për automjetin me targë TR 3103 L dhe Nr. shasie JMB0NK9405J001310, rezulton se i duhen ndërruar veç filtrave e vajit, edhe freksioni, rripi i fazës, sistemi i drejtimit, leva e marshit, parakolpi, dinamo, motorrino, ferrota, llamba e madje edhe fshirëset e xhamit. Pra praktikisht makinës po i ndërrohen thuajse të gjitha pjesët, çka është praktikisht e pamundur që të ndodhin të gjitha në të njëtën kohë.

Por prisni, prisni, se ka edhe më. Automjeti tjetër me me targë AA029JX dhe Nr. shasie WVGZZZZ7PZED054881 rezulton se gjithashtu ka nevojë të ndërrojë ferrotat, tamburët, pompën e ujit, rripin e fazës, pulexho, gomat e madje edhe batërinë. E njëjta histori vijon dhe me automjetin me targë TR3107L dhe Nr. shasie WV2ZZZ2KZ6X026231, ku duket se edhe këtij nuk paska ngelur defekt pa i ndodhur, pasi i nevojiten këmbë motorri, këmbë kambio, rrip motorri, pompë uji, kokë zbare, kokë paraleli, suporte, injektorët, llamba, amortizator, e madje edhe bori e re.

Siç qartësisht kuptohet, kjo është një skemë e pastër për të ?kullufitur? dhe shpërdoruar paratë publike?, shkruhet në statusin e qytetarit dixhital. /CNA.al

 

 

Lajmet e fundit nga