Connect with Us

Lajmet e rreme në rrjet/ Facebook bën hapin e radhës

Teknologji

Lajmet e rreme në rrjet/ Facebook bën hapin e radhës

Publikuar

-

Lajmet e rreme në rrjet/ Facebook bën hapin e radhës

Facebook po fillon një fushatë për të ndihmuar njerëzit të zbulojnë lajme të rreme mes një bojkoti në rritje të reklamave duke i bërë presion kompanisë për të zgjidhur dezinformatat dhe gjuhën e urrejtjes. Steve Hatch, nënkryetari i Facebook për Evropën Veriore, thotë se fushata e shkrim-leximit të mediave e nisur me kontrollues të fakteve FullFact është dëshmi që kompania “po dëgjon dhe përshtatet”.

Por disa ekspertë dhe kritikë argumentojnë se përpjekja në të gjithë Mbretërinë e Bashkuar, Evropë, Afrikë dhe Lindjen e Mesme është “shumë pak dhe shumë vonë”. Fushata do t’i drejtojë njerëzit në faqen e internetit StampOutFalseNews.com dhe do t’u bëjnë përdoruesve pyetje kryesore në lidhje me ato që shohin në internet: “Nga është?” “Çfarë mungon?” dhe “Si u ndjetë?”

Në një intervistë ekskluzive me BBC, Z. Hatch thotë se “konsideratat financiare” nuk janë prapa reklamave të reja. Ditët e fundit, më shumë se 150 kompani përfshirë Coca-Cola, Starbucks dhe Unilever  kanë njoftuar ndalesa të përkohshme për blerjet e reklamave në Facebook, si rezultat i fushatës #StopHateForProfit. Z. Hatch thotë se punonjësit e Facebook kanë punuar “natën dhe ditën” për të adresuar pretendimet e rreme gjatë pandemisë. “Nëse njerëzit po shpërndanin informacione që mund të shkaktojnë dëm në botën reale, ne do ta heqim atë. Ne e kemi bërë atë në qindra mijëra raste,” thotë ai. Por përpjekja e shkrim-leximit në media është “shumë pak vonë” thotë Chloe Colliver, kreu i njësisë kërkimore dixhitale në Institutin për Dialog Strategjik, një grup mendimesh anti-ekstremizmi.

LEXO EDHE:  Seks live në Facebook/Ja sa njerëz e panë për 4 minuta

“Ne kemi parë Facebook të përpiqet të ndërmarrë hapa reaktivë dhe shpesh mjaft të vegjël për të frenuar valën e dezinformimit në platformë,” thotë zonja Colliver. “Por ata nuk kanë qenë në gjendje të krijojnë politika në mënyrë proaktive që ndihmojnë në parandalimin e përdoruesve që të shohin dezinformimin, identitetin e rremë, llogaritë e rreme dhe popullaritetin e rremë në platformat e tyre.” Facebook gjithashtu posedon Instagram dhe WhatsApp. Facebook dhe kompani të tjera të mediave sociale gjithashtu kanë rënë nën presion mbi informacione mashtruese ose komente që mund të nxisin dhunë, në mënyrë të veçantë postimet e Presidentit të SHBA Donald Trump./ CNA.al

Për të rejat më të fundit behuni pjesë e grupit tonë në facebook : City News Albania
KLIKO PER TE KOMENTUAR

Komentoni

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Teknologji

Sulmet kibernetike në internet/ I riu nga Korça sfidon hakerat dhe merr medalje në Zvicër

Publikuar

-

Nga

Shumë vende kanë frikë nga sulmet kibernetike në infrastrukturën e tyre. Për këtij lloj problemi, në Zvicër u përballën disa ekipe studentësh nga 9 vende të ndryshme si Zvicra, Usa, Norvegjia, Suedia, UK, Hungaria, Franca, Estonia, India.

Kjo ishte një sfidë e bazuar mbi një simulim të një krize të madhe kibernetike në vende europiane por jo vetëm. Grupi “Idonea”, pjesë e të cilit ishte edhe një i ri shqiptar, u rendit në vendin e tretë te 2020 Geneva Cyber 9/12 Strategy Challenge. Ky ekip është një sukses i jazhtëzakonshëm, ashtu siç është raportuar edhe në median zviceriane “20 minutes”.

Mikel Grabocka, është 23 vjeçari nga Korça, i cili ishte pjesë e ekipit Idonea”.
I riu i talentuar korçar ishte lideri i ekipit “Idonea” që përbëhej nga 2 djem dhe 2 vajza. 23 vjeçari i cili ja doli të renditet ndër të parit në listën e çmimeve të kësaj gare të rëndësishme, është një model për rininë shqiptare.

LEXO EDHE:  Për 10 vjetor Kosova arrin një milion përdorues në rrjetin social

LEXO EDHE:  Për 10 vjetor Kosova arrin një milion përdorues në rrjetin social

“Ideoena” u rendit i treti përballë ekipeve të nëntë vendeve të tjera që mërrnin pjesë në këtë sfidë ku skuadrat pjesëmarrëse duhet të tregojne njohuri multidisiplinore dhe duhet të propozojnë rekomandime për organizata vendimarrëse të nivelit europian./CNA.al

https://www.20min.ch/fr/story/des-etudiants-zurichois-rois-des-cyberdefenseurs-176997557568

 

LEXO TE PLOTE

Teknologji

FOTOT-Dy “bishat” në konkurrencë/ Lordstown Motor prezanton makinën elektrike

Publikuar

-

Nga

FOTOT-Dy “bishat” në konkurrencë/ Lordstown Motor prezanton makinën elektrike

Lordstown Motors ka prezantuar makinën elektrike të cilën e ka quajtur “Endurance”. Makina elektrike do të jetë konkurrente me të dy start upet si Lordstown Motors dhe automobilistët veteranë si Ford dhe Tesla.

Sipas Lordstown Motors, “Endurance”, do të jetë kamioni i parë elektrik që do të tregtojë në SH.B.A.

Por “Endurance”, ka një konkurrente,  Cybertruck, e cila ka një ngjashmëri  të madhe me motorët e kësaj makine.

LEXO EDHE:  Për 10 vjetor Kosova arrin një milion përdorues në rrjetin social

LEXO EDHE:  Facebook po humbet përdorues për herë të parë/ Zuckerbergu nuk shqetësohet

“Endurance” përshkojn rreth 250 milje. “Cybertrucks” e përbërë me 2-3 motorë ka një interval respektivisht 300 dhe 500 milje.

Endurance mund të mbajë 5 persona, një më pak se Cybertrucks. Mund të arrijë shpejtësinë më të lartë prej 80 mph.

Për më tepër shihni galerinë e mëposhtme./ CNA.al

LEXO TE PLOTE

Teknologji

Twitter mund të plotësojë kërkesat e përdoruesve/ Por ja çfarë kërkon në “këmbim”

Publikuar

-

Nga

Twitter mund të plotësojë kërkesat e përdoruesve/ Por ja çfarë kërkon në “këmbim”

Twitter vjen me një tjetër risi të enjten e ardhshme me të cilën duhet të përshtateni. Ju mund të keni një buton redaktimi në Tëitter por të gjithë do të duhet të veshin një maskë. Ky lajm u përhap shumë shpejt në platform duke u shikuar rreth 1.2 milionë herë në vetëm 12 orë dhe ka marrë më shumë se 2 milionë pëlqime.

Përkundër entuziazmit të rëndësishëm për një buton redaktimi, me siguri nuk është diçka që Tëitter po e konsideron vërtet. Tweet-u u mor kryesisht me shaka dhe u përshëndet nga shumë njerëz në site, ndërsa qeveritë në mbarë botën inkurajojnë qytetarët të veshin mbulesa fytyre në publik për të frenuar përhapjen e koronavirusit.

LEXO EDHE:  Facebook do të ndryshojë rrënjësisht

LEXO EDHE:  I humb mushka/ E gjen pas 4 vitesh në Facebook

Por disa e morën atë si një ndërhyrje politike, pasi të mos veshësh maskë është bërë një çështje politike në Shtetet e Bashkuara dhe disa vende të tjera.

Maska është provuar të zvogëlojë transmetimin Covid-19 nga një numër studimesh. Disa përdorues kanë kërkuar prej kohësh Twitter të shtojë mundësinë për të ndryshuar tweet-in pasi të jenë publikuar, por kompania i ka rezistuar atyre thirrjeve./ CNA.al

LEXO TE PLOTE
Lajme të Rekomanduara: