Një asteroid tre herë më i madh se “Big Ben” në Londër mund të godasë Tokën/ Ja çfarë zbuluar NASA

Një asteroid i madh mund të kalojë nëpër planetin tonë javën e ardhshme, ka zbuluar NASA.Asteroidi, i quajtur 441987 (2010 NY65), vlerësohet të masë rreth 140 m – 310 metra në diametër. Në fundin më të lartë të këtij vlerësimi, ai tregon se asteroidi është mbi trefishin iemadhësisë së Big Benit në Londër.

Shkëmbi hapësinor mund të  kalojë në 24 qershor në 07:44 BST, në të cilën pikë do të jetë 2.3 milion mies nga Toka.Ndërsa kjo mund të duket shumë larg, është klasifikuar si një ‘qasje e ngushtë’ nga NASA .Gjatë kalimit, asteroidi do të udhëtojë me shpejtësi mahnitëse deri në 12.89 kilometra / sekondë. Kjo është rreth 14 herë më shpejt se një plumb.

Fatmirësisht, shanset për të goditur 441987 (2010 NY65) janë jashtëzakonisht të ulëta.NASA shpjegoi: “Askush nuk duhet të shqetësohet shumë për një ndikim në Tokë të një asteroidi ose komete.Sidoqoftë, NASA nuk e ka përjashtuar mundësinë e një përplasjeje asteroidi me planetin tonë në një të ardhme të afërt.

Ai shtoi: “Megjithë këtë, për periudha të gjata kohore, shanset që Toka të ndikohet nuk janë të papërfillshme, kështu që një formë e sigurimit NEO është e garantuar.”Për momentin, sigurimi ynë më i mirë mbështetet tek shkencëtarët NEO dhe përpjekjet e tyre për të gjetur së pari këto objekte dhe më pas të gjurmojnë mocionet e tyre në të ardhmen.Nëse një asteroid zbulohet se është në një kurs përplasjeje për Tokën, NASA ka disa taktika në mëngë për të parandaluar një përplasje.

LEXO EDHE:  13 miliardë vite dritë larg nga Toka/ Shkencëtarët zbulojnë vrimën e zezë supermasive

Ai shpjegoi: “Një nga teknikat e sugjeruara për devijimin e një asteroidi përfshin armë fuzionale bërthamore të vendosura sipër sipërfaqes për të ndryshuar pak shpejtësinë e asteroidit pa e prishur atë./ CNA.al

Misteri i përbindëshit “famëkeq”/ Shkencëtari zbulon se është një breshkë e lashtë e bllokuar në liqen

Sipas një shkencëtari të lartë, përbindëshi famëkeq i Loch Ness mund të ketë qenë një breshkë e lashtë deti. Krijesa më e famshme misterioze e Skocisë është përshkruar kohët e fundit si një lloj breshke deti e pazbuluar që u bllokua në liqen. Studimi i profesor Henry Bauer sugjeron që breshka mund të jetë bllokuar në Liqen kur nivelet e ujit u ulën. Ai u shfaq rreth 12,000 vjet më parë. Shkencëtari amerikan ka punuar në Institutin Politeknik të Virxhinias dhe Universitetin Shtetëror dhe nuk beson se Nessie ishte një dinozaur.

Ai mendon se të gjitha pamjet dhe përshkrimet e mundshme përshkruajnë sjellje si breshka, të tilla si frymëmarrja, por jetesa nën ujë. Bauer është 89 vjeç dhe në pension, por ka pasur kërkimin e tij të fundit të botuar në një revistë të respektuar shkencore, sipas Daily Record . Publikimi raportoi se eksperti i Nessie beson se krijesat në Loch Ness ende nuk janë zbuluar siç duhet dhe mund të ketë prova të një breshke të madhe të panjohur të ngjashme me ato që jetojnë në oqeanet tona sot. Ai raportohet të shpjegonte: “Ideja më e popullarizuar është se përbindëshi Loch Ness ka një lidhje me pleziozaurët e zhdukur. “Por kjo është e vështirë të sheshohet me rrallësinë e shikimeve sipërfaqësore, e lëre më shikimet e rastit në tokë.

“Nga ana tjetër, gjithçka që përshkruhet për Monsters Loch Ness është e njohur në mesin e shumë llojeve të jetesës, si dhe breshkave që mendohen të zhduken të tilla si frymëmarrja në ajër, por duke kaluar periudha shumë të gjata në ujë të thellë, sipërmarrje në tokë, shumë shpejt lëvizja në ujë, aftësia për të qenë aktiv në ujë shumë të ftohtë dhe qafat relativisht të gjata.

Përbindëshi është misteri më i madh i pazgjidhur i Britanisë, me përpjekje të panumërta për të gjetur kafshën mitike. Nessie për herë të parë u “shfaq” në vitin 565 pas Krishtit, një biografi e murgut Irlandez Saint Columba përmend një “kafshë uji” gjigante duke tërhequr një njeri drejt vdekjes në lumin Ness të Skocisë. Sidoqoftë, interesi më i gjerë për përbindëshin nuk u përmend deri në vitin 1933 pasi u ndërtua një rrugë përgjatë liqenit, duke e bërë atë shumë më pak të izoluar. Vitin pasues u botua “fotografia e kirurgut”, ndoshta imazhi më i njohur i krijesës.

LEXO EDHE:  Drejtonin makinën tapë dhe ecnin me shpejtësi/ Pezullohen 32 patenta, arrestohen disa të rinj

LEXO EDHE:  I ofroi ryshfet policit/ Arrestohet 55-vjeçari (Emri)

Në vitin 1975 goditja e famshme u ekspozua si një mashtrim, e bërë duke përdorur një nëndetëse lodër me kokën e një monstri të gdhendur. Shumica dërrmuese e shkencëtarëve bien dakord se nuk ka asnjë përbindësh gjigand detar që jeton në liqen. Vështrimet shpesh janë hedhur poshtë si ngjala të mëdha dhe mustak ose lundërza dhe dreri që notojnë në ujë, të shikuara nga larg./ CNA.al

Fluturat meshkuj mbulojnë “bashkëshortet” e tyre me erë të keqe për të larguar rivalët

Një studim i ri tregon se fluturat meshkuj i bëjnë bashkëshortet e tyre me një erë të fortë dhe të neveritshme për të parandaluar çdo rival të mundshëm që iu afrohet. Studiuesit analizuan fluturat meshkuj, Heliconius melponene në Panama, krijon një kimikat në gjëndrat e tyre, të quajtur okimene.

Specia ka evoluar për të prodhuar anti-afrodiziakun e fuqishëm në organet gjenitale të tij, të cilin e lë pas femrës pas seksit, duke vepruar si një ‘fikje’ për meshkujt e tjerë.  Disi hutues për shkencën, e njëjta kimike prodhohet gjithashtu nga lulet për të tërhequr fluturat për pllenim.  Studiuesit identifikuan një gjen për herë të parë që tregon fluturat dhe lulet H. melponene të evoluara në mënyrë të pavarur për të bërë të njëjtën kimike, por për qëllime shumë të ndryshme.

“Ne identifikuam gjenin përgjegjës për prodhimin e kësaj feromone të fuqishme anti-afrodiziake të quajtur okimene në organet gjenitale të fluturave mashkullore”, tha autori kryesor i studimit Dr Kathy Darragh në Universitetin e Kalifornisë, Davis.

‘Kjo tregon se evolucioni i prodhimit të okiminit në fluturat mashkull është i pavarur nga evolucioni i prodhimit të okimenit në bimë. Për një kohë të gjatë u mendua se insektet morën përbërësit kimikë nga bimët dhe më pas i përdorën ato për të hequr rivalët e dashurisë.  “Ne kemi treguar që fluturat mund t’i bëjnë vetë kimikatet – por me qëllime shumë të ndryshme”, tha Dr Darragh.

‘Fluturat meshkuj e përdorin atë për të zmbrapsur konkurrentët dhe lulet përdorin të njëjtën erë për të joshur fluturat për pllenim.’ Kjo tingëllon shumë kundërintuitive, por mund të shpjegohet nga konteksti, sugjeron Dr. Darragh.

Është diçka që ne nuk e kuptojmë plotësisht, por mendojmë se ka të bëjë me mënyrën se si përpunohen sinjalet, ndoshta së bashku me imazhe vizuale, ose erëra të tjera, siç janë përbërjet e tjera të aromës lule”, tha ajo.’Parfumi në vetvete nuk ndryshon, por ndryshon konteksti dhe rrjedhimisht si interpretohet sinjali. “Shenjat vizuale të fluturave do të jenë të rëndësishme, kur aroma zbulohet në prani të luleve, ajo do të jetë tërheqëse, por kur të gjendet në një flutur tjetër është e neveritshme për meshkujt. Konteksti është kryesor. ‘

Fluturat H. melponene jetojnë për rreth gjashtë muaj. Femrat zakonisht kanë pak partnerë seksualë dhe ata e ruajnë spermën dhe e përdorin atë për të fekonduar vezët e tyre për disa muaj pas një çiftëzimi të vetëm. Meshkujt, ndërkohë, kanë sa më shumë çifte që munden dhe sa herë që bashkohen transferojnë kimikatin anti-afrodiziak, sepse duan të jenë ata që do të fekondojnë pasardhësit.

Ky kimikat nuk prodhohet nga të gjitha fluturat e gjinisë Heliconius, megjithatë për shembull Heliconius cydno, një specie tjetër e analizuar për studimin, nuk prodhon feromonë me erë të fortë.  Kjo analizë e re e fuqisë së nuhatjes, e quajtur edhe sinjalizimi kimik, hedh dritë të re mbi rëndësinë e aromës si një formë komunikimi.

“Fluturat me sa duket janë përshtatur për ta zbuluar dhe për të gjetur lule dhe ato kanë evoluar për ta përdorur atë në këtë mënyrë shumë të ndryshme”, tha autori i studimit Profesor Chris Jiggins nga Universiteti i Kembrixhit.

“Meshkujt duan të kalojnë gjenet e tyre në brezin e ardhshëm dhe ata nuk duan që femrat të kenë foshnje me baballarë të tjerë, kështu që ata përdorin këtë aromë për t’i bërë ato joseksuale. Fluturat meshkuj i keqtrajtojnë femrat shumë, kështu që mund të përfitojnë edhe femrat nëse aroma e lënë pas do të thotë që ato ndalojnë së shqetësuari për seks pasi të jenë çiftuar tashmë”./ CNA.al

Marrë nga Daily Mail

Paratë mund të blejnë lumturi/ Mirëqenia e njerëzve vazhdon të përmirësohet sa më shumë të pasur bëhen

Paratë me të vërtetë mund t’ju ​​blejnë lumturinë, pa marrë parasysh sa pasuroheni, ka zbuluar një studim i ri. Prej kohësh është menduar se pasuria përmirëson jetën e njerëzve deri në një pikë të caktuar, por më pas ndalon së bërë ndryshimin.

Studimi i mëparshëm sugjeroi se pika në të cilën paratë nuk çonin më në më shumë lumturi ishte rreth 75,000 dollarë (55,400 £) në vit. Sidoqoftë, studimi i ri sugjeron që ndjenjat e mirëqenies vazhdojnë të rriten me rritjen e të ardhurave dhe se  nuk ka asnjë kufizim për efektin.

Në studim, Dr Matthew Killingsworth nga Universiteti i Pensilvanisë shikoi lidhjen midis pasurisë dhe mirëqenies. Për të vlerësuar këtë lidhje, Dr. Killingsworth analizoi 1,725,994 raporte në kohë reale të mirëqenies me përvojë nga 33,391 të rritur të punësuar në SHBA.

Në kohë të rastësishme gjatë orëve të tyre të zgjimit, pjesëmarrësit u nxitën nga telefonat e tyre inteligjentë t’i përgjigjen pyetjes ‘Si ndiheni tani?’ Rezultatet zbuluan se mirëqenia u rrit në mënyrë lineare me të ardhurat e familjes, pa asnjë kufizim për këtë efekt.Në studimin, botuar në PNAS , Dr Killingsëorth shpjegoi: ‘Hulumtimet e kaluara kanë zbuluar se mirëqenia me përvojë nuk rritet mbi të ardhurat prej $ 75,000 / vit.

‘Ky zbulim ka qenë në qendër të vëmendjes thelbësore nga studiuesit dhe publiku i gjerë, megjithatë bazohet në një set të të dhënave me një masë të mirëqenies me përvojë që mund të jetë ose jo tregues i përvojës aktuale emocionale. ‘Këtu, mbi një milion raporte në kohë reale të mirëqenies me përvojë nga një mostër e madhe e SH.B.A. tregojnë prova që mirëqenia e përjetuar rritet në mënyrë lineare me të ardhurat e regjistrit, me një pjerrësi po aq të pjerrët mbi $ 80,000 sa poshtë saj.

LEXO EDHE:  “Në Durrës janë “pushtuar” nga uji 450 hektarë tokë”/ Ekonomi: Probleme dhe në Lezhë