Connect with Us

Dezinformimi për Coronavirus/ BE kërkon raporte mujore nga Facebook, Google dhe Twitter

Teknologji

Dezinformimi për Coronavirus/ BE kërkon raporte mujore nga Facebook, Google dhe Twitter

Publikuar

-

Bashkimi Evropian dëshiron që platformat e mediave sociale të paraqesin raporte mujore se si po trajtojnë dezinformatat rreth pandemisë së koronavirusit.

Udhëzimet e reja u zbuluan nga Komisioni Evropian të Mërkurën dhe zbatohen për kompani përfshirë Facebook ( FB ) , Google ( GOOGL ) dhe Twitter ( TWTR ) që kanë nënshkruar një kod ekzistues të sjelljes me BE për dezinformimin.

Drejtuesit botërorë të shëndetit kanë paralajmëruar për muaj me radhë për një “infodemik” që rrethon virusin, për gjithçka nga origjina e tij deri tek shërimet e rreme dhe se si vendet po reagojnë ndaj virusit.

“Ne kemi parë një valë informacioni të rremë dhe mashtruese, mashtrime dhe teori konspirative, si dhe operacione të synuara të ndikimit nga aktorë të huaj,” tha nënkryetari i Komisionit Josep Borrell në një konferencë për shtyp. “Disa nga këto kanë për qëllim dëmtimin e BE-së dhe vendeve anëtare të saj, duke u përpjekur të minojnë demokracitë tona, besueshmërinë e BE-së dhe të autoriteteve kombëtare. Për më tepër, kjo informacion në kohë koronavirus mund të vrasë.”

Komisioni Evropian dëshiron që platformat të cilët kanë regjistruar kodin e sjelljes për vitin 2018, të japin raporte mujore me të dhëna të hollësishme “për veprimet e tyre për të promovuar përmbajtje autoritare, për të përmirësuar vetëdijen e përdoruesve dhe për të kufizuar dezinformimin dhe reklamimin e koronavirusit në lidhje me të”. Ai gjithashtu dëshiron që media sociale të jetë më “transparente në lidhje me zbatimin e politikave të tyre për të informuar përdoruesit që bashkëveprojnë me dezinformimin”.

LEXO EDHE:  Rreziqe të reja terrorizmi?/ BE konfuze në lidhje me sulmin turk në Siri

Kodi i sjelljes dhe raportet mujore duhet të përfshihen në një grup më të gjerë rregullash detyruese përpara fundit të vitit 2020. Të gjitha platformat kryesore në internet kanë luftuar për të përmirësuar përhapjen e dezinformatave rreth virusit, dhe të gjithë kanë filluar masa që fillojnë nga ndalimi i llogarive të akuzuara për ngritje të përmbajtjes më të dobët, për të shtuar më shumë etiketa për kontrollimin e fakteve.

Tani shumica përpiqen të zbulojnë burime të ligjshme informacioni sa herë që një përdorues kërkon ose poston diçka që lidhet me virusin. Në një deklaratë, presidenti i Google për Evropën, Lindjen e Mesme dhe Azinë, Matt Brittin, tha që pandemia ka provuar se njerëzit kanë nevojë për informacion të saktë “më shumë se kurrë” dhe se kompania po punon me autoritetet evropiane dhe kombëtare.

“Ne jemi të përkushtuar ndaj Kodit të Praktikës dhe punës tonë së bashku për të gjetur mënyra të reja dhe krijuese për të vazhduar luftën kundër dezinformimit,” tha Brittin.

Një zëdhënës i Facebook tha se ndan qëllimin e “zvogëlimit të dezinformatave për COVID-19” dhe se ka krijuar hapa shtesë për të parandaluar përhapjen, duke përfshirë shtimin e etiketave paralajmëruese për dezinformata dhe zgjerimin e marrëdhënieve me kontrolluesit e pavarur të fakteve./ CNA.al

Për të rejat më të fundit behuni pjesë e grupit tonë në facebook : City News Albania
KLIKO PER TE KOMENTUAR

Komentoni

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Teknologji

Sulmet kibernetike në internet/ I riu nga Korça sfidon hakerat dhe merr medalje në Zvicër

Publikuar

-

Nga

Shumë vende kanë frikë nga sulmet kibernetike në infrastrukturën e tyre. Për këtij lloj problemi, në Zvicër u përballën disa ekipe studentësh nga 9 vende të ndryshme si Zvicra, Usa, Norvegjia, Suedia, UK, Hungaria, Franca, Estonia, India.

Kjo ishte një sfidë e bazuar mbi një simulim të një krize të madhe kibernetike në vende europiane por jo vetëm. Grupi “Idonea”, pjesë e të cilit ishte edhe një i ri shqiptar, u rendit në vendin e tretë te 2020 Geneva Cyber 9/12 Strategy Challenge. Ky ekip është një sukses i jazhtëzakonshëm, ashtu siç është raportuar edhe në median zviceriane “20 minutes”.

Mikel Grabocka, është 23 vjeçari nga Korça, i cili ishte pjesë e ekipit Idonea”.
I riu i talentuar korçar ishte lideri i ekipit “Idonea” që përbëhej nga 2 djem dhe 2 vajza. 23 vjeçari i cili ja doli të renditet ndër të parit në listën e çmimeve të kësaj gare të rëndësishme, është një model për rininë shqiptare.

LEXO EDHE:  Ç’duhet bërë për të ndalur largimin e trurit nga Ballkani Perëndimor?

LEXO EDHE:  Apple, Amazon dhe Google/ Tre gjigandët në bashkëpunim

“Ideoena” u rendit i treti përballë ekipeve të nëntë vendeve të tjera që mërrnin pjesë në këtë sfidë ku skuadrat pjesëmarrëse duhet të tregojne njohuri multidisiplinore dhe duhet të propozojnë rekomandime për organizata vendimarrëse të nivelit europian./CNA.al

https://www.20min.ch/fr/story/des-etudiants-zurichois-rois-des-cyberdefenseurs-176997557568

 

LEXO TE PLOTE

Teknologji

FOTOT-Dy “bishat” në konkurrencë/ Lordstown Motor prezanton makinën elektrike

Publikuar

-

Nga

FOTOT-Dy “bishat” në konkurrencë/ Lordstown Motor prezanton makinën elektrike

Lordstown Motors ka prezantuar makinën elektrike të cilën e ka quajtur “Endurance”. Makina elektrike do të jetë konkurrente me të dy start upet si Lordstown Motors dhe automobilistët veteranë si Ford dhe Tesla.

Sipas Lordstown Motors, “Endurance”, do të jetë kamioni i parë elektrik që do të tregtojë në SH.B.A.

Por “Endurance”, ka një konkurrente,  Cybertruck, e cila ka një ngjashmëri  të madhe me motorët e kësaj makine.

LEXO EDHE:  Arben Ristani leksion Bashës/ Ja çfarë duhet të bëjë PD për rrugën drejt pushtetit

LEXO EDHE:  Apple, Amazon dhe Google/ Tre gjigandët në bashkëpunim

“Endurance” përshkojn rreth 250 milje. “Cybertrucks” e përbërë me 2-3 motorë ka një interval respektivisht 300 dhe 500 milje.

Endurance mund të mbajë 5 persona, një më pak se Cybertrucks. Mund të arrijë shpejtësinë më të lartë prej 80 mph.

Për më tepër shihni galerinë e mëposhtme./ CNA.al

LEXO TE PLOTE

Teknologji

Twitter mund të plotësojë kërkesat e përdoruesve/ Por ja çfarë kërkon në “këmbim”

Publikuar

-

Nga

Twitter mund të plotësojë kërkesat e përdoruesve/ Por ja çfarë kërkon në “këmbim”

Twitter vjen me një tjetër risi të enjten e ardhshme me të cilën duhet të përshtateni. Ju mund të keni një buton redaktimi në Tëitter por të gjithë do të duhet të veshin një maskë. Ky lajm u përhap shumë shpejt në platform duke u shikuar rreth 1.2 milionë herë në vetëm 12 orë dhe ka marrë më shumë se 2 milionë pëlqime.

Përkundër entuziazmit të rëndësishëm për një buton redaktimi, me siguri nuk është diçka që Tëitter po e konsideron vërtet. Tweet-u u mor kryesisht me shaka dhe u përshëndet nga shumë njerëz në site, ndërsa qeveritë në mbarë botën inkurajojnë qytetarët të veshin mbulesa fytyre në publik për të frenuar përhapjen e koronavirusit.

LEXO EDHE:  Ja si të mësoni nëse dikush ju ka hequr nga lista e miqve në Facebook

LEXO EDHE:  Ç’duhet bërë për të ndalur largimin e trurit nga Ballkani Perëndimor?

Por disa e morën atë si një ndërhyrje politike, pasi të mos veshësh maskë është bërë një çështje politike në Shtetet e Bashkuara dhe disa vende të tjera.

Maska është provuar të zvogëlojë transmetimin Covid-19 nga një numër studimesh. Disa përdorues kanë kërkuar prej kohësh Twitter të shtojë mundësinë për të ndryshuar tweet-in pasi të jenë publikuar, por kompania i ka rezistuar atyre thirrjeve./ CNA.al

LEXO TE PLOTE
Lajme të Rekomanduara: