Connect with Us

Ekipi i Apple dhe Google janë gati të zbulojnë gjurmët e Covid-19

Teknologji

Ekipi i Apple dhe Google janë gati të zbulojnë gjurmët e Covid-19

Publikuar

-

Apple dhe Google janë së bashku duke zhvilluar teknologji për të paralajmëruar njerëzit nëse kohët e fundit kanë rënë në kontakt me të tjerët që dyshohet se janë të infektuar me koronavirus.

Ata shpresojnë që fillimisht aplikacionet e gjetjes së kontaktit të palëve të treta të funksionojnë me efikasitet. Por në fund të fundit, ata synojnë të heqin dorë nga nevoja për të shkarkuar aplikacione të dedikuara , për të inkurajuar praktikën.

Të dy kompanitë besojnë se qasja e tyre e dizajnuar për të mbajtur përdoruesit, pjesëmarrja e të cilëve do të ishte vullnetare, anonime, adreson shqetësimet e intimitetit.

Metoda e tyre e gjurmimit të kontakteve do të funksiononte duke përdorur sinjalet Bluetooth të një smartphone për të përcaktuar se kush ishte njeriu qe kohët e fundit ka krijuar rrezikun e ngjitjes.

Nëse një prej atyre njerëzve më vonë rezulton pozitiv për virusin Covid-19, një paralajmërim do t’i dërgohej pronarit të celularit origjinal. Asnjë e dhënë për vendndodhjen GPS ose informacion personal nuk do të regjistrohej.

“Privatësia, transparenca dhe pëlqimi janë me rëndësi të madhe në këtë përpjekje dhe ne shpresojmë që të ndërtojmë këtë funksionalitet në konsultim me palët e interesuara,” thanë Apple dhe Google në një deklaratë të përbashkët.

“Ne do të publikojmë hapur informacione rreth punës sonë që të tjerët t’i analizojnë.” Presidenti Trump tha se administratës së tij i duhej kohë për të konsideruar zhvillimin.

“Eshtë shumë interesante, por shumë njerëz shqetësohen për këtë në lidhje me lirinë e një personi,” tha ai gjatë një konference për shtyp në Shtëpinë e Bardhë.

“Ne do të bëjmë … një vështrim shumë të fortë, dhe ne do t’ju bëjmë të ditur shumë shpejt.”

Mbikëqyrësi i mbrojtjes se të dhënave te Bashkimit Europian dukej më pozitiv , duke thënë: “. Kjo nismë do të kërkojë vlerësim të mëtejshëm, megjithatë, pas një vështrim të shpejtë duket të shënoni kutitë e duhura si zgjedhje per përdoruesit, mbrojtjen e të dhënave nga ana e projektimit dhe të ndërveprimit evropian”.

LEXO EDHE:  Harry Potter vjen për herë të parë në Apple iBooks

Por të tjerët kanë vërejtur se suksesi i sipërmarrjes mund të varet nga testimi i mjaftueshëm i njerëzve .Apple është zhvilluesi i iOS. Google është kompania pas Android. Të dy sistemet operative fuqizojnë pjesën më të madhe të telefonave inteligjentë në përdorim.

Disa vende përfshirë Singaporin, Izraelin, Korenë e Jugut dhe Poloninë -tashmë përdorin aparatet e njerëzve për të lëshuar alarmet e infeksionit të koronavirusit.

Autoritetet e tjera shëndetësore përfshirë Britaninë e Madhe, Francën dhe Gjermaninë po punojnë në iniciativat e tyre. Dhe disa qeveri komunale në SH.B.A., thuhet se do të miratojnë një aplikim të palëve të treta .

Dy gjigantët e teknologjisë synojnë të sjellin koherencën në të gjithë këtë duke lejuar që aplikacionet ekzistuese të palëve të treta të rikrijohen për të përfshirë zgjidhjen e tyre.

Kjo do t’i bënte aplikacionet të ndërveprueshëm, kështu që gjurmimi i kontaktit do të vazhdojë të funksionojë ndërsa njerëzit udhëtonin jashtë shtetit dhe binin në kontakt me njerëzit që përdorin një mjet të ndryshëm.

Apple dhe Google kanë punuar në përpjekje për rreth dy javë, por nuk i kanë zbuluar planet e tyre nga deri të Premten.

Nëse është e suksesshme, skema mund të ndihmojë vendet të heqin bllokimet dhe kufizimet kufitare./ CNA.al

Për të rejat më të fundit behuni pjesë e grupit tonë në facebook : City News Albania
KLIKO PER TE KOMENTUAR

Komentoni

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Teknologji

Vetëm për çiftet/ Facebook krijon aplikacionin më të ri

Publikuar

-

Nga

Facebook ka krijuar aplikacionin e ri për çiftet të cilët mund të shkëmbjenë mesazhe me njëri-tjetrin. Aplikacioni i ri i quajtur Tuned lejon çiftet të dërgojnë mesazhe, të shkëmbejnë muzikë dhe të krijojnë një scrapbook dixhital.

Tuned u krijua nga Ekipi Eksperimental i New Product i Facebook i cili përqendrohet në krijimin e mediave të reja sociale nga e para. Aplikacioni pretendon të jetë një “hapësirë ​​private” për çiftet që të bisedojnë, por duket se nuk ka encryption të shërbimeve si ëhatsApp.

Përkundrazi, Tuned ka të njëjtën politikë të të dhënave si Facebook, e cila lejon kompaninë të mbledhë komunikime dhe sjellje të tjera për të synuar reklamat te përdoruesi.

Kjo politikë e të dhënave mund të tregojë që përdoruesit janë më pak të prirur për të dërguar informacione personale apo foto private përmes aplikacionit.

LEXO EDHE:  Kompania gjermane refuzon t’i shese tel me gjemba Hungarisë

LEXO EDHE:  Vodhi të dhënat sekrete të Apple/ Arrestohet punonjësi

Aplikacioni është në dispozicion vetëm për përdoruesit e iOS në SHBA dhe Kanada dhe nuk kërkon një llogari në Facebook për ta përdorur atë./ CNA.al

LEXO TE PLOTE

Teknologji

Bosi i Twitter premton 1 miliard dollarë për luftën kundër Coronavirus

Publikuar

-

Nga

Jack Dorsey, themeluesi i Twitter dhe aplikacionit Square, ka thënë se do të dhurojë 1 miliard dollarë (810 milion) në luftën kundër koronavirusit. Sipas Z. Dorsey, dhurimi përfaqësonte afërsisht 28% të pasurisë së tij. Ai e bëri njoftimin në Twitter, duke shkruar se “nevojat janë gjithnjë e më urgjente”.

Z. Dorsey nuk përcaktoi saktësisht se ku do të dërgoheshin fondet për të ndihmuar në betejën kundër Covid-19. Në SH.B.A ka një mungesë të ventilatorëve dhe pajisjeve mbrojtëse personale, dhe biznesi dhe individët po luftojnë gjithashtu ekonomikisht.
Z. Dorsey do të përdorë aksionet që ai zotëron për të financuar donacionet që do të shpërndahen përmes Fondacionit Start Small. 43-vjeçari është kryeshefi ekzekutiv i Twitter dhe Square.

Ai tha se ai ishte duke përdorur aksione të Square dhe jo Twitter sepse ai zotëronte “shumë më tepër” në Square. Aksionet do të shiten me kalimin e kohës, gjë që mund të ndikojë në vlerën e tyre dhe madhësinë e përgjithshme të dhurimit.

LEXO EDHE:  Kufjet e reja të Google përkthejnë çdo gjuhë në kohë reale

LEXO EDHE:  Kufjet e reja të Google përkthejnë çdo gjuhë në kohë reale

Pasi pandemia e Covid-19 të jetë “çarmatosur”, fondet do të shkojnë për shëndetin e vajzave dhe arsimimin dhe hulumtimin për të ardhurat themelore universale.

Dhurimet do të bëhen përmes një kompanie me përgjegjësi të kufizuar. Bosi i Twitter nuk është i vetmi miliarder i teknologjisë që zotohet që një pjesë e pasurisë së tyre do të shkojë drejt përpjekjeve të lidhura me koronavirusin.

Themeluesi i Facebook, Mark Zuckerberg ka angazhuar 30 milion dollarë, pjesa më e madhe e të cilave është përqendruar në përpjekjet për krijimin e një trajtimi.

Jeff Bezos i Amazonës ka dhuruar 100 milion dollarë në bankat ushqimore në SH.B.A. për të ndihmuar ata që luftojnë me urinë gjatë kësaj periudhe.

Shefi ekzekutiv i Apple Tim Cook njoftoi në Mars kompaninë do të dhurojë furnizime mjekësore në Itali e cila është goditur shumë nga virusi./ CNA.al

LEXO TE PLOTE

Teknologji

Rivali më i ri i Netflix dhe Youtube/ Aplikacioni transmetues me forma të shkurtra

Publikuar

-

Nga

Shërbimi i parë lëvizës i Quibi filloi në SH.B.A të hënën, me gjithë shqetësimet që shpërthimi i koronavirusit mund të ndikojë në shikimin e tij. Kompania ka rritur me $ 1.8bn (1.47bn £) për projektin që synon të rivalizojë Netflix dhe YouTube. Shfaqjet e Quibi janë 10 minuta ose më të shkurtra dhe filmat janë thyer në segmente.

Ajo ka rreshtuar një mori yjesh të Hollivudit dhe showbiz-it, përfshirë Idris Elba, Sophie Turner, Steven Spielberg, Chrissy Teigen dhe Jennifer Lopez. Shikuesit kanë për qëllim të shikojnë shfaqjet në celularët e tyre, dhe një veçori e quajtur Turnstile lejon që video të qëndrojë në ekran të plotë si në portret ashtu edhe në peizazh.

Disa shfaqje madje inkurajojnë shikuesit që ta kthejnë pajisjen në mes për të zbuluar një kënd tjetër në skenë.

Në mediat sociale, nisja e Quibi u prit me vlerësime të ndryshme. Disa nga shfaqjet e saj shumë të promovuara si Punk’d që paraqesin Chance Rapper dhe Survive me yllin Sophie Turner morën lëvdata.

Por shikimi i vetëm në smartphone tuaj, një tipar themelor i aplikacionit, u perball me kritikua. Përdoruesit u ankuan se nuk mund të ndanin atë që shikonin me të afërmit ose partnerët.

LEXO EDHE:  “Nuk do rrezikojmë gjithçka që kemi arritur”/ Rama njofton rregulla të reja

LEXO EDHE:  "Apple" ndryshon logon për herë të parë në shumë vjet/ Zbuloni pamjen e re

Shërbimi kushton 4,99 dollarë në muaj me reklama dhe 7,99 dollarë për shikim pa reklama, megjithëse Quibi po jep një provë falas 90-ditore në SH.B.A. Kompania kishte thënë se planifikonte të linte shërbimet e saj drejt vendeve të tjera gradualisht, por të hënën aplikacioni për versionin pa reklama duket se ishte në dispozicion në Mbretërinë e Bashkuar.

Shefi ekzekutiv i Quibi Meg ëhitman dhe themeluesi Jeffrey Katzenberg vendosën të rrinë me debutimin e 6 Prillit në SH.B.A. përkundër shqetësimeve të pandemisë koronavirus dhe bllokimet mund të ndikojnë në audiencën e saj të synuar. Shumë analistë prisnin që shikuesit Quibi të shikojnë gjatë udhëtimit ose gjatë pushimit në punë ose në shkollë, por këto aktivitete janë në pritje për shumë gjatë periudhave të bllokimit të qeverisë.

Quibi thotë se audienca e saj e synuar është nga 18-44 vjeç shikuesit tashmë të rehatshëm me tregime me forma të shkurtra dhe transmetime në smartphone të tyre./  CNA.al

LEXO TE PLOTE