Connect with Us

“Kush fshihet do paguajë çmimin”/ Paralajmërimi i fortë i Kullurit

Politikë

“Kush fshihet do paguajë çmimin”/ Paralajmërimi i fortë i Kullurit

Publikuar

-

Ish-anëtari i Këshillit Kombëtar të PD-së, Edvin Kulluri ndërsa komenton raportin paraprak të Komisionit të Venecias,  shkruan se “Presidenti ka vepruar sipas Kushtetutes dhe Ligjit lidhur me dekretimin e anetareve te Gjykates Kushtetuese! Tentativa e Rames permes KED dhe Kuvendit per te prishur rradhen e emerimeve duke i marre Presidentit ekskluzivetin e 3 kandidaturave per ne Gjykaten Kushtetuese, eshte konsideruar e parregullt nga organi keshillimor nderkombetar me autoritet te padiskutueshem!”

Në një postim në rrjetet sociale, Kulluri thekson se tashme mazhoranca socialiste duhet te rigjeje balancen dhe rradhen e emerimeve te anetareve te Gjykatës Kushtetuese!

Sipas Kullurit, kjo nuk eshte vetem nje fitore e Presidentit por e cdo qytetari qe kerkon te mbroje te drejtat natyrore dhe themelore te individit dhe grupeve shoqerore.

“Nese Presidenti zbret ne shesh apo jo eshte ceshtja me e parendesishme krahasuar me mbrojtjen e parimeve demokratike te balances dhe kontrollit reciprok te pushteteve.

E drejta e prones, transparenca e perdorimit te aseteve dhe financave publike qe perbejne shumicen e ceshtjeve qe pritet te shkojne ne Gjykaten Kushtetuese pas konstituimit te saj, mund te garantohen vetem permes garantimit te barazise dhe sigurise juridike te qytetareve perballe shtetit dhe njeri-tjetrit. Shteti demokratik ka vetem nje detyre, te garantoje keto parime.”-shkruan Kulluri.

LEXO EDHE:  Denoncimi i LDK: Presidenti nuk kishte mandat për bisedimet me Serbinë

Më tej, ai i drejton një mesazh të fortë edhe opozitës, ndërsa shkruan se demokracia është pjesëmarrje dhe jo fshehje nga përgjegjësia.

“Ne nje vend ku shkelet barazia para ligjit, demokracia ka rene.
Angazhimi i Presidentit dhe kujtdo qe e mbeshteti publikisht keto muaj dhe sidomos e qytetareve qe zbriten ne shesh ne 2 mars, kane qene nje perpjekje e vendosur per te mbrojtur demokracine ne Shqiperi! Demokracia eshte pjesemarrje dhe jo fshehje nga pergjegjesia! Kush fshihet do paguaje cmimin!”-përfundon postimin e tij Edvin Kulluri./ CNA.al

Për të rejat më të fundit behuni pjesë e grupit tonë në facebook : City News Albania
KLIKO PER TE KOMENTUAR

Komentoni

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Politikë

7 marsi, denoncim në vend të një urimi/ Arsimtarët “peng” i korrupsionit, Shahini të shkarkohet

Publikuar

-

Nga

Sot është dita e arsimtarit dhe sot në një vend të një urimi Konfederata e Sindikatave të Shqipërisë ka zgjedhur të denoncojë nëpërkëmbjen e dinjitetit të arsimtarit shqiptar.

Duke marrë shkas nga skandali me helmimet masive në Fier dhe deklarata shokuese e Zyrës Arsimore Fier Yllka Beci Konfederata e Sindikatave të Shqipërisë kërkoi shkarkimin e Ministres Arsimit Besa Shahini.

Kreu i Konfederatës së Sindikatave të Shqipërisë, Kol Nikollaj shprehet se Ministria e Arsimit që duhej të ishte tempull i njerëzve të ditur është kthyer në çerdhe korrupsioni dhe babëzie.

Siguria në shkolla, shprehet Nikollaj është një projekt i dështuar dhe rojet i sigurisë dhe sanitaret punojnë në të zezë, pasi nuk u paguhen sigurimet.

Abuzimet financiare më transportin e mësuesve, tenderat fiktivë, konferencat fiktive, kontratën kolektivë abuzive që vetëm vjedh dhe nuk mbron mësuesit janë disa prej shkeljeve më të rënda të MAS dhe për këtë Konfederata e Sindikatave ka kërkuar dhe shkarkimin e Ministres Shahini.

“Leonard Sako dhe Orinda Hoxha janë dy arsimtarë jeta e të cilëve u pre në mënyrë tragjike mesditën e shtatë shkurtit 2020, teka makina e tyre doli nga rruga në teksa po ktheheshin nga shtëpia pasi kishin mbaruar në dhëni nisim në fshatin Krahës të Tepelenës.
Me përkujtimin e vdekjes së tyre në atë aksident tragjik këtë shtatë mars ditën e arsimtarit duam të përkujtojmë të gjitha ata mësues që çdo ditë udhëtojnë më kilometra në zonat më të thella të vendit për mbjellë farën e dijës.
Shumë prej tyre zgjedhin të ikin me makina private, disa me makina të rastit e shumë të tjerë në këmbë.
Në çdo vend normal të botës së qytetëruar ku pretendojmë se do të shkojmë  transporti i  mësuesve dhe nxënësve merret përsipër nga zyrat arsimore në kuadër të një plani të miratuar nga Ministria e Arsimit.
Po në Shqipëri përse nuk ndodh ? Për faktin e thjeshtë se nuk e kërkon sindikata që ka nënshkruar kontratën kolektive me Ministrinë e Arsimit.
Kjo pasi përfaqësuesit e kësaj sindikate nuk kanë objektiv të drejtat e arsimtarëve por veç kuotat e tyre, ndaj kontrata është fiktive, paratë shkojnë në pak duar dhe të humburit e kësaj historie janë arsimtarët.
Sot ata janë më të pa mbrojtur se kurrë këto 30 vite demokraci, dinjiteti i tyre po nëpërkëmbet nga disa njerëz mediokër për të cilët tesera e partisë vlen më shumë se misioni i shenjtë i arsimtarit.
Fondet që parashikohen për transportin e arsimtarëve shkojnë nëpër konferenca fiktive ose me pak fjalë paratë vidhen dhe arsimtarët mbesin rrugëve,
Kjo është e paprecedentë dhe përball kësaj heshtjeje duhet një reagim i fortë institucional dhe mediatik.

LEXO EDHE:  “Asnjë kryetar partie nuk mund të vdesë PD”/ Kulluri i kthehet Bashës: Pas çdo dështimi shpik një betejë të dështuar

LEXO EDHE:  Denoncimi i LDK: Presidenti nuk kishte mandat për bisedimet me Serbinë

Problemet që lindin nga moskundërshtia e paafatësisë që mbretëron në MAS sjellin probleme pa fund, e një ndër to është edhe abuzimi seksual në shkolla.
Rasti i publikuar në emisionin STOP për mësuesit ë shkollës muzikës në Fier është maja e ajsbergut dhe autoritetet duhet të nisin një hetim të gjere për këtë çështje delikate.
Ndërkohë helmimet masive në shkollat e Fierit dhe deklarata shokuese e drejtoreshës ZA Fier se një nxënësë 16 vjecare  ka mbetur shtatzënë janë këmbanë alarmi për gjendjen e arsimit në Shqipëri.
Për këtë arsye tre ditë më parë KSSH i kërkoi kryeministrit Edi Rama shkarkimin e Ministres Arsimit Besa Shahini.
Paga e arsimtarëve shqiptar është ndër më të ulëtat në Ballkan pasi na lënë pas vende si Kosovës apo Maqedonia e Veriut dhe ne si Konfederata e Sindikatave kërkojmë rritje të pagës për arsimtarët.
Qeveria hedh miliona euro për rikonstruksion shkollash për konferenca kreditosh por nuk rrit pagat e arsimtarëve, kjo tregon se synim është vjedhja e këtyre parave dhe jo rritja e efiçensës së mësuesve shqiptar.
Siguria në shkolla është një tjetër premtim i pambajtur i kësaj ministrie, teksa u promovoua policimi në shkollë por finalizua vetëm virtualisht dhe jo konkretisht.

Në kuadër të ditës së mësuesit në u themi arsimtarëve se do jemi në krahun e tyre në çdo beteje dhe dera jonë do të jetë e hapur për mësuesit shqiptar për çdo denoncim që ata duan të bëjnë.
Në do ti mbështesim edhe ligjërisht nëse është nevoja pasi për në të drejtat e arsimtarit nuk janë mision por pasion.”-thuhet në deklaratën e KSSH.

LEXO TE PLOTE

Politikë

Përplasjet për Gjykatën Kushtetuese/ Zbardhet raporti, Venecia “shuplakë” qeverisë

Publikuar

-

Nga

Komisioni i Venecias ka përgatitur opinion paraprak lidhur me përplasjet mes parlamentit dhe presidentit për emërimin e anëtarëve të Gjykatës Kushtetuese.

Zëri i Amerikës, ka parë dokumentin konfidencial, që u është dorëzuar palëve të interesuara në Shqipëri. Dokumenti është projekt dhe nuk përbën opinionin përfundimtar të Komisionit të Venecias.

Në bazë të opinionit paraprak të ekpertëve ligjorë të Venecias, çështja e emërimeve të anëtarëve të Gjykatës Kushtetuese, është një proces tejet i komplikuar, për të cilin ka interpretime të ndryshme.

Sipas Komisionit të Venecias mënyra se si është vepruar, ka krijuar “një situatë në të cilën të gjitha emërimet, përveç emërimit të zotit Muçi, ishin bërë potencialisht në një mënyrë antikushtetuese”.

ROLI I KËSHILLIT TË EMËRIMEVE NË DREJTËSI

Në interpretimin e Venecias Këshilli i Emërimeve në Drejtësi, që luan rol kyç për procesin e përzgjedhjees së kandidatëve, ka pasur një sërë mangësish, që nga vonesat, duke mos-funksionuar në vitin 2017 dhe 2018 e deri tek vendimet që Venecia i quan “të diskutueshme” në vitin 2019.

Dy vitet e para 2017/2018 KED “humbi kohë tepër të vlefshme për të shmangur krizën e tanishme kushtetuese”. Në vitin 2017 qeveria u ankua se anëtarët e KLD nuk kishin kaluar vetingun, disa anëtarë të KED u dorëhoqën, të tjerë u rrëzuan nga vetingu dhe për pasojë KED në 2017 nuk u mblodh asnjëherë.

Në 2018, KED u mblodh vetëm një herë, pasi përfaqësuesi i parlamentit kërkoi që KED të kufizohej vetëm në vendime adminstrative dhe të mos bënte renditjen e kandidatëve.

Sipas Komisionit të Venecias, “kërkesat e vitit 2017 dhe 2018, që KED të mos bënte renditjen e kandidatëve, nuk janë të bazuara në ligj. Nuk ishte e parashikuar as në Kushtetutë dhe as në ligj, që anëtarët e KED të kishin kaluar procesin e vetingut”, thuhet në opinion paraprak.

Sipas Komisionit të Venecias, një nga elementët më të rëndësishëm të KED është transparenca, për të patur besimin e publikut për procesin e emërimeve. Por me miratimin e një rregulloreje të brendshme, KED përjashtoi nga pjesëmarrja në procesin e vlerësimit te kandidatëve Avokatin e Popullit. Sipas Venecias, ky nen i rregullores së KED, duhet ndryshuar. Po ashtu, Venecia konstaton shkelje, edhe për mos publikimin e proces-verbaleve të mbledhjeve të KED, që kërkohet me ligj.

Pas hartimit të listave nga KED për dy emërime në Gjykatën Kushtetuese, që duhet të bënte Presidenti dhe dy të tjerë, që duhet të bënte parlamenti, sipas Komisionit të Venecias, “është e qartë që data e dërgimit të listave do të kishte pasoja të rëndësishme për shkak të afatit 30 ditor të zgjedhjes së kandidatëve”.

PËRPLASJA PER EMËRIMET NË GJYKATËN KUSHTETUESE

Ndërsa presidenti Meta emëroi një nga tre kandidatët e listës së parë të tij, ai vendosi pezullimin e emërimit të kandidatit të listës së tij të dytë.

Presidenti e argumentoi këtë me faktin se Kushtetuta përcakton në nenin 179/2 se “Anëtari i parë për t’u zëvendësuar në Gjykatën Kushtetuese emërohet nga Presidenti i Republikës, i dyti zgjidhet nga Kuvendi dhe i treti emërohet nga Gjykata e Lartë. Kjo radhë ndiqet për të gjitha emërimet që do të bëhen pas hyrjes në fuqi të këtij ligji”.

Për pasojë, sipas presidentit do të duhej që parlamenti të zgjidhte kandidatin e radhës nga lista e tij e parë. Nga ana e saj, shumica këmbënguli se përcaktimi kushtetues lidhej me faktin që Gjykata rinovohet çdo tre vjet me nga tre anëtarë, dhe se kjo dispozitë, më shumë se sa rendin e emërimeve, përcakton sekuencën e të drejtës për të emëruar.

Vetë Komisioni i Venecias, bën një interpretim tjetër, sipas të cilit “rregulli kushtetues bazohet në supozimin se gjithmonë tre pozicione duhet të plotësohen në të njëjtën kohë dhe radha pra zbatohet vetëm brenda këtij raundi të emërimeve. Si pasojë, pamundësia e zgjedhjes së një anëtari nga Gjykata e Lartë, e cila vjen e fundit në çdo raund, nuk bllokon emërimet për një raund tjetër”.

Në tekstin e opinionit paraprak, ekspertët saktësojnë se “preferenca e qartë e Komisionit të Venecias për këtë interpretim, nuk do të thotë që interpretimet e tjera do të ishin të paarsyeshme. Në çdo rast, kur presidenti emëroi vetëm një kandidat, zotin Muçi, dhe më pas pezulloi procedurën e emërimit të një kandidati të dytë, ai ndoqi një interpretim, i cili nuk është i paarsyeshëm.” Nën dritën e interpretimit të Komisionit të Venecias, “pezullimi i emërimit të dytë ishte i vlefshëm dhe bllokoi fillimin e periudhës 30-ditore për emërimin e dytë në mënyrë që emërimi automatik të mos realizohej”.

Detyrimi i presidentit për të bërë emërimin brenda afatit 30 ditor, parashikohet në ligjin për Gjykatën Kushtetuese, ndryshe nga afati i parlamentit, që parashikohet nga kushtetuta. Mos zbatimi nga ana e presidentit të këtij afati, u pa nga shumica si momenti në të cilin hyn në veprim mekanizmi zhbllokues e për pasojë, kandidatja e renditur e para në listë, Arta Vorpsi, u konsiderua prej tyre e zgjedhur automatikisht. Por për Komisionin e Venecias “neni i ligjit për Gjykatën Kushtetuese, nuk duket të jetë i zbatueshëm në një situatë kur është e paqartë se kur dhe nëse periudha 30-ditore fillon të funksionojë”. Komisioni i Venecias rekomandon që, “nëse mekanizmi zhbllokues për emërimet nga presidenti do të konsiderohej i domosdoshëm, ky rregull duhet të ishte ngritur në nivelin kushtetues, siç është rasti për parlamentin”.

Ndërsa zoti Meta, nuk mori në konsideratë atë që socialistët e cilësuan si emërim automatik të kandidaturës së zonjës Vorpsi, ai përzgjodhi nga lista e tij e dytë Marsida Xhaferllarin, menjëherë pasi parlamenti emëroi dy anëtarë të Gjykatës nga dy listat e veta, ndonëse nuk kishte mundësi zgjedhjeje mes tre emrave siç përcaktohet në Kushtetutë.

LEXO EDHE:  Protesta kundër Plehrave/ Grumbullimi nis sot në 23:00

LEXO EDHE:  Marrëveshja e Bashës me artistët/ Ish-anëtari i Këshillit Kombëtar rrëfen historinë e padëgjuar

Në këtë kontekst, sipas Komisionit të Venecias, dërgimi nga ana e KED-së te Presidenti i dy listave njëkohësisht, dërgimi i listave në Parlament, 6 ditë më vonë, dhe numri I kufizuar i kandidatëve, vetëm 6 për katër vende vakante “krijoi një situatë në të cilën të gjitha emërimet, përveç emërimit të zotit Muçi, ishin bërë potencialisht në një mënyrë antikushtetuese”.

BETIMI I ANËTARËVE TË GJYKATËS KUSHTETUESE

Në muajin shkurt shumica miratoi disa ndryshime ligjore përmes të cilave synohej të shmangej betimi i anëtarëve të Gjykatës Kushtetutese vetëm përpara Presidentit. Sipas propozimit të shumicës “….nëse anëtari i Gjykatës Kushtetuese nuk thirret për të bërë betimin, [brenda afatit nga presidenti], ai kryen betimin në formë të shkruar dhe ia dërgon atë Presidentit të Republikës, organit të emërtesës dhe Gjykatës Kushtetuese. Data e organizimit të ceremonisë së betimit ose data e dërgimit të betimit me shkrim, konsiderohet si dita e betimit dhe e fillimit të detyrës së gjyqtarit të Gjykatës Kushtetuese”.

Por Komisioni i Venecias, shprehet qartë në opinionin paraprak se sipas Kushtetutës, anëtari i Gjykatës Kushtetuese e fillon mandatin vetëm pasi bën betimin tek Presidenti. Pasi citojnë Kushtetutën, ekspertët e Venecias shprehen se “kjo do të thotë se anëtari [i Gjykatës Kushtetuese] nuk mund ta fillojë detyrën pa bërë betimin tek Presidenti. Betimi tek Presidenti është parakusht për marrjen e detyrës”.

Edhe në përfundimet e tyre, ekspertët e Venecias janë të prerë në këtë pikë, kur shprehen se “Dispozitat e miratuara kohët e fundit, por që ende nuk kanë hyrë në fuqi…duhet të lihen mënjanë, pasi ato duket se janë jokushtetuese”.

Presidenti Meta e ktheu pas këtë ndryshim ligjor, të cilësuar prej tij si “një grusht shteti” pak ditë më parë, shoqëruar me paralajmërimin publik, gjatë një manifestimi proteste kundër qeverisë se “nëse grushti i shtetit dhe organizata mafioze që luan me sovranitetin, nuk e merr seriozisht këtë dekret, unë u jap fjalën, në emër të këtij flamuri, se pas datës15 mars, kur të përfundojë reforma zgjedhore, nëse ata nuk do e marrin seriozisht, unë Ilir Meta betohem se do ta firmos atë dekret në mes të parlamentit, në mes të krimit, dhe do i bëj thirrje gjithë popullit shqiptar. Unë i pari dhe gjithë populli kuqezi”, deklaroi zoti Meta.

SHKARKIMI I PRESIDENTIT

Procesi i shkarkimit të presidentit është duke u zhvilluar në parlament. Komisioni i Venecias, i referohet opinionit të tij të mëparshëm, duke theksuar se “procesi i shkarkimit përmban në vetvete dy elementë, ligjorë dhe politikë. Ndërsa puna e Komisionit të Posaçëm Hetimor është kryesisht e një natyre ligjore, në dallim, kur parlamenti të mblidhet në seancë plenare për të vendosur për shkarkimin, ai mundet dhe madje, duhet të marrë në konsideratë, pasojat politike të një vendimi të tillë”.

Komisioni i Venecias shprehet se nuk mund të këshillojë parlamentin se si duhet të votojë, por thekson se “i takon parlamentit të vendosë nëse shkarkimi do të ulte apo shtonte tensionet dhe në fund të fundit, do t’i shërbente, apo do të dëmtonte synimin e ruajtjes së balancave dhe kontrollit, në një situatë kur parlamenti dhe pushteti vendor dominohen nga e njejta parti. Pyetja që duhet t’i bëjë vetes parlamenti është ‘a do të ndihmonte vazhdimi i procedurave të shkarkimit për unitetin e popullit?’

Komisioni i Venecias, thekson se “veprimet e presidentit, lidhur me emërimin e anëtarëve të Gjykatës Kushtetuese, janë përgjithësisht në përputhje me një interpretim të arsyeshëm të Kushtetutës. Veprimet e ndërmara nga presidenti, në përgjigje të mënyrës së veprimit të KED, janë të arsyeshme. Për këtë arësye, nuk ka bazë për shkarkimin e presidentit”, shprehet Komisioni i Venecias.

KRIZA KUSHTETUESE

Procesi i bllokuar i emërimit të anëtarëve të Gjykatës Kushtetuese, nxjerr në pah vështirësi të mëdha për zbatimin e Kushtetutës dhe ligjeve në fuqi, sipas Venecias. “Kjo për shkak të konflikteve institucionale, si rezultat i mungesës së besimit reciprok mes institucioneve shtetërore dhe prirjes së tyre për të deligjitimuar njera tjetrën. Sistemi institucional në Shqipëri rrezikon një paralizë, që shkon përtej çështjes së emërimit të anëtarëve të Gjykatës Kushtetuese”.

Komisioni i Venecias, thekson si ai nuk mund të zëvendësojë Gjykatën Kushtetuese të Shqipërisë dhe as është i aftë të zëvendësojë mungesën e gadishmërisë dhe kulturës së bashkëpunimit mes institucioneve të Shqipërisë.

Duke u shkëputur nga analizave teknike e ligjeve, mesa duket për të theksuar gjendjen e rëndë në të cilën ndodhet rendi kushtetues në Shqipëri, Komisioni i Venecias, i bën thirrje autoriteteve të “shmangin retorikën agresive dhe çdo institucion të njohë legjitimititen e tjetrit për emërimin e tre anëtarëve të tjerë të Gjykatës Kushtetuese”.

Komisioni i Venecias bën thirrje, siç shprehet në opinionin paraprak, që “institucionet përgjegjëse ‘të bëjnë një çarmatim dypalësh’ për këtë çështje, për hir të demokracisë në Shqipëri./ VOA

LEXO TE PLOTE

Politikë

ISP publikon të dhënat/ Partitë adhuruese të mbipushtetit, deformim nga parimi i ushtrimit të sovranitetit

Publikuar

-

Nga

Instituti për Studimet Politike, ka publikuar sot një tabelë te ushtrimit të pushtetit nga një parti prej vitit 1991-2020 në Shqipëri.

Sipas këtij raporti të ISP-së, pas tri dekadash me rreth 700-760 mijë vota partia e vetme në qeveri, PS, drejton 90% të të gjithë pushtetit politik në vend.

Pra, sipas ISP rënia e numrit të votave për partinë fituese ka sjellë rritje galoponte të pushtetit të saj qendror e lokal, një deformim thelbësor nga parimi i ushtrimit të sovranitetit dhe i qeverisjes në nenin 1 të Kushtetutës së Shqipërisë.

‘Kushtetuta e Shqipërisë (neni 1) përcakton se “qeverisja bazohet në një sistem zgjedhjesh të lira, të barabarta, të përgjithshme e periodike” dhe “sovraniteti në Republikën e Shqipërisë i përket popullit. Populli e ushtron sovranitetin nëpërmjet përfaqësuesve të tij ose drejtpërsëdrejti”. Bazuar në këto parime në Shqipëri prej vitit 1991 vijojnë të zhvillohen zgjedhje periodike parlamentare dhe lokale. Në total kemi pasur 9 zgjedhje parlamentare, 8 zgjedhje lokale dhe tri referendume. Prej vitit 1998 zgjedhjet alternohen kryesisht çdo dy vjet midis zgjedhjeve lokale e parlamentare. Me gjithë numrin e madh të proceseve zgjedhore koncepti i përfaqësimit, i ushtrimit të sovranitetit dhe i qeverisjes sipas Kushtetutës ka qenë e mbetet i brishtë, i kontestueshëm dhe në përgjithësi në deformim me frymën kushtetuese.

Tabela bashkëngjitur ilustron pushtetin që ka ushtruar një parti politike në Shqipëri midis 1991-2020 duke kalkuluar përqindjen e pushtetit të një partie në parlament dhe njëherësh edhe në qeverisjen vendore. Bashkimi i dy niveleve të përfaqësimit sjell të dhënat e tabelës, të cilat janë dukshëm në kontrast të thellë me përqindjen e votave të fituara nga partitë politike që kanë qeverisur Shqipërinë. Për shembull, me rreth 1.2 milion vota PPSH më 1991 drejtoi 82% të të gjithë pushtetit përfaqësues në vend, po me kaq vota PD drejtoi më 1992 vetëm 54% të pushtetit politik në vend, për shkak se zgjedhjet lokale 1992 krijuan balancë në përfaqësim. Më 1996 PD ushtroi 70% të pushtetit për shkak të kontrollit absolut parlamentar dhe ndarjes së pushtetit lokal pas tetorit 1996. Pas tri dekadash me rreth 700-760 mijë vota partia e vetme në qeveri, PS, drejton 90% të të gjithë pushtetit politik në vend, – pra rënia e numrit të votave për partinë fituese ka sjellë rritje galoponte të pushtetit të saj qendror e lokal, – një deformim thelbësor nga parimi i ushtrimit të sovranitetit dhe i qeverisjes në nenin 1 të Kushtetutës së Shqipërisë.”-thekson ISP.

Më tej, ISP shton se situata aktuale e ushtrimit të pushtetit mbetet jo normale dhe monopolizimi i pushtetit me 90% pushtet nga vetëm 48% vota të fituara mbetet qartazi një deformim nga premtimet/pritshmëria e viteve ’90, nga parimi kushtetues, si dhe një kërcënim për demokracinë përfaqësuese e sovranitetin e deleguar qytetar.

LEXO EDHE:  Ilir Meta nuk do të votojë/ Lajmin e jep Nard Ndoka

LEXO EDHE:  Denoncimi i LDK: Presidenti nuk kishte mandat për bisedimet me Serbinë

“Pushteti aktual 90% i një partie është legjitim për sa kohë opozita ka dorëzuar vullnetarisht mandatet parlamentare dhe nuk mori pjesë në zgjedhjet lokale, megjithatë koncepti i nenit 1 të Kushtetutës nuk merr për bazë vetëm anën formale të sovranitetit dhe qeverisjes, por edhe anën përmbajtësore të saj. Dhe bazuar në frymën e parimet e nenit 1 të Kushtetutës situata aktuale e ushtrimit të pushtetit mbetet jo normale dhe monopolizimi i pushtetit me 90% pushtet nga vetëm 48% vota të fituara mbetet qartazi një deformim nga premtimet/pritshmëria e viteve ’90, nga parimi kushtetues, si dhe një kërcënim për demokracinë përfaqësuese e sovranitetin e deleguar qytetar.

Në çdo vend serioz, në çdo sistem funksional politik, në çdo shoqëri serioze dhe me formim demokratik, tek çdo elitë politike me sens mase, përgjegjësie dhe koncept demokracie, tek çdo pushtet me elementë të transparencës e të llogaridhënies, – bilance e deformime të tilla anormale do të përbënin bazë solide për reflektim dhe vendimmarrje largpamëse politike që jetëson respektimin integral të parimit të nenit 1 të Kushtetutës së Shqipëri.”-thuhet më tej në deklaratë.

Sipas ISP, “Shqipëria e sotme, sistemi ynë politik, partitë tona, liderit tanë politik, pushteti dhe shoqëria jonë, fatkeqësisht jo vetëm nuk janë ende të tilla, por përkundrazi, me rotacion,  janë adhuruese të mbipushtetit dhe privilegjeve deformuese që burojnë prej tij.’/ CNA.al

LEXO TE PLOTE