Connect with Us

1.15 miliard euro për rindërtim/ Malaj: Kreditë e buta janë borxh që i shtohen ekonomisë shqiptare

Ekonomi

1.15 miliard euro për rindërtim/ Malaj: Kreditë e buta janë borxh që i shtohen ekonomisë shqiptare

Publikuar

-

“E dija se do dështonte”/ Arben Malaj tregon si e paralajmëroi Ramën

Gjatë konferencës së donatorëve të zhvilluar dje në Bruksel, Shqipëria arriti të grumbullojë 1 miliarde e 150 milionë euro për rindërtimin.

Ekspertët kanë kërkuar transparencë për fondet e përfituara në Konferencën e Donatorëve.
Ish ministri i FInancave, Arben Malaj, theksoi se kreditë e buta janë borxh që i shtohen ekonomisë shqiptare. Sipas tij, qeveria duhet që të bëjë publike të gjitha efektet e kredive dhe impaktin që ato mund të kenë në nivelin e borxhit.

“Kushtet e kredisë duhen specifikuar. Qeveria në një peruidhë sa më të afërt duhet të tregojë sa dha çdo vend, sa ishte grant nga secili vend, dhe sa ishte kredi, me çfarë termash është kredia. Qeverisë gjithashtu do i duhet punë e madhe për të bërë përputhjen se ku donatorët kanë preferuar ti japin donacionet e tyre, edhe kjo punë kërkon kohën e saj”, tha Malaj për Abc News.

Edhe eksperti i ekonomisë Adrian Civici shprehet se kreditë e buta nga institucionet financiare dhe nga vendet europiane do të shlyhen nga xhepat e qytetarëve shqiptarë.

LEXO EDHE:  Raporti i OSBE-ODIHR/ Arben Malaj zbërthen mesazhin

“Përfshirja e këtyre kredive të buta si pjesë e borxhit duhet të bëhet me vendim parlamenti për tavanin e borxhit. Direkt apo indirekt këto kredi janë borxh publik sepse pavarësisht kohëzgjatjes dhe normave të interesit të ulta pjesa tjetër e menaxhimit nga pikëpamja financiare është ngjashëm me borxhin e shtetit”, thotë Civici.

Për të rejat më të fundit behuni pjesë e grupit tonë në facebook : City News Albania
KLIKO PER TE KOMENTUAR

Komentoni

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Ekonomi

Si po e shohin turistët e huaj Shqipërinë/ Operatorët turistikë kërkojnë bonus për pushuesit vendas

Publikuar

-

Nga

Si po e shohin turistët e huaj Shqipërinë/ Operatorët turistikë kërkojnë bonus për pushuesit vendas

Në një vit të pazakontë prej situatës pandemike, ashtu sic nuk pritej, hotelet në Golem janë mbipopulluar me turistë të huaj këtë fillim gushti.

Vizitorët më të shumtë janë të huajt nga Polonia dhe Çekia, por edhe shqiptarë të Kosovës e Maqedonisë së Veriut.

“Monitor Ekonomi” intervistoi disa prej të huajve që po pushojnë në bregdetin e Durrësit
Plazhi është i mrekullueshëm, dhomat janë shumë të mira, ushqimi është i mrekullueshëm. Është hera e parë në Shqipëri dhe në këtë hotel. Kisha pak frikë përpara se të vinim këtu. Në aeroport mbanim maskat sigurisht, ndërsa këtu nuk i përdor askush përvec stafit. Më duket sikur njerëzit nuk kanë frikë nga Covid”, pohon një turiste.
Një tjetër thotë: “Vij nga Polonia. Është dita ime e parë këtu dhe më duket shumë mirë deri tani, hoteli është ndërtim i ri. Është hera e parë që vijmë, me bashkëshorten dhe dy fëmijët. Shikojmë që të gjitha masat e sigurisë janë marrë dhe që njerëzit vërtetë kujdesen për këtë gjë, pra ndihem i sigurt”.

“Është hera e parë në Shqipëri. Kemi qenë në Greqi, Bullgari në Spanjë dhe ky është hoteli më i mirë nga të gjithë ata ku kemi qenë, prej çmimeve dhe çdo gjë tjetër. Mendoj që do të vijmë sërish, nëse Covid mbaron shpejt”, thotë një turist i tretë.

Fillimi i pandemisë në muajin mars goditi rëndë sektorin e turizmit duke anuluar plotësisht rezervimet e pranverës, por situata duket disi më optimiste të paktën për mesin e muajit korrik dhe për gushtin.

Fatos Çerenishta, administrator dhe aksioner i Fafa Resort, një prej më të mëdhenjve në vend thotë se “Kemi patur një marketing shumë të fortë nga agjencitë e Kosovës dhe ato nga Maqedonia të cilat kanë bërë të mundur që hotelet të funksionojnë në masën mbi 50%. Sigurisht që në krahasim me atë çfarë prisnim dhe atë çfarë kemi patur një vit më parë është shumë keq, pasi dy nga hotelet FAFA nuk janë hapur fare dhe për këtë kemi ulur numrin e punonjësve për të cilët jemi investuar në vite për t’i trajnuar si staf. Na vjen shumë keq, por shohim se edhe gushti do të kalojë me të njëjtin ritëm si muaji korrik. Presim pas datës 25 gusht të fluturojë për në Shqipëri në hotelet tona kompania Apollo e vendeve skandinave, e cila u bë viti i katërt që operon me hotelet shqiptare. Sigurisht që pas datës 25 i bie të vijnë çfarë ka mbetur nga sezoni, por sërish jemi të kënaqur që ata të mos e humbasin Shqipërinë si destinacion. Duhet thënë që edhe në këto ditë të vështira ku ministria e turizmit thotë të pushoni shqip, të parët që i janë përgjigjur kësaj thirrje janë shqiptarët e Kosovës dhe ata të Maqedonisë së Veriut.”

LEXO EDHE:  Bushati- Cavusouglu: Marrëdhëniet politike në nivel të shkëlqyer

LEXO EDHE:  Bushati- Cavusouglu: Marrëdhëniet politike në nivel të shkëlqyer

Hotelierët thonë se ka qenë e nevojshmë mbështetja më konkrete dhe në mënyrë të veçantë për turizmin nga qeveria, për të mbajtur gjallë sektorin. Nëse vendi do të ishtë në kushtet e izolimit të plotë, turistët vendas nuk mund të konsiderohen potencialë për të plotësuar të gjitha strukturat akomoduese në zonë si edhe volumin e përvitshëm të rezervimeve.



“Nëse ne do të pretendonim që do të kishim vetëm turistë shqiptarë, prej ecurisë që po shohim për korrikun dhe gushtin, do të ishte më mirë që hotelet mos të ishin hapur fare. Unioni turistik shqiptar dhe unë personalisht i kemi kërkuar kryeministrit që të ofronim bonus për paketat turistike ashtu sic kanë bërë shumë vende europiane dhe të rajonit. Nëse paketa do të bënte 210 euro, 70 euro do të sponsorizohej nga qeveria dhe pjesa tjetër nga pushuesi shqiptar. Këto lekë nuk do të humbisnin pasi do të përktheheshin në imazh për qeverinë, në punësim më të madh dhe pushuesit shqiptar do të mësonin që investitorët kanë shpenzuar shumë për turizmin dhe do të kishin mundësi të shijonin këto investime”, thotë Çerenishta.

Pandemia, nuk frenoi vetëm konsumin dhe planet për pushime, por edhe investimet e reja në zonën e Golemit, një destinacion që është futur prej vitesh në listat e vizitorëve europianë.

“Pothuajse të gjithë hotelierët janë me kredi bankare dhe e kanë patur të pamundur, ose do ta kenë shumë të vështirë sivjet qoftë për të paguar edhe interesin, pasi puna ka qenë e pakët. Ata janë në investim e sipër, shumë punë i kanë lënë përgjysmë dhe mendoj se kjo do t’i frenojë investimet në fushën e turizmit.”

Hotelet janë detyruar të ulin çmimet si një mënyrë joshjeje për turistët. Nga ana tjetër, janë shtuar kostot e shërbimit duke filluar që nga shtimi i personelit, por edhe për masat mbrojtëse si higjenizuesit dhe produkte të tjera, që të garantojnë pushime të sigurta në kohë pandemie.

“Agjencitë, sigurisht që e kanë shumë të vështirë të shesin paketat në këtë kohë pandemie. Ne i kemi ulur deri në masën 30% çmimet e paketave në krahasim me një vit më parë. Sigurisht edhe për pushuesit që vijnë në mënyrë individuale kemi çmime më të ulëta, jo aq sa janë paketat për agjencitë, por 10-15% më pak,” pohon Çerenishta.

Krahasuar me një vit më parë numri i pushuesve ka pësuar rënie të ndjeshme, por duke mbetur shpresë plotë se nuk do të ketë një valë të dytë pandemie, sezoni parashikohet të zgjasë deri në muajin tetor me turistët nordikë./Monitor

LEXO TE PLOTE

Ekonomi

COVID-19, lëvizjet nga Rinasi u tkurrën me 60 për qind në janar-qershor 2020

Publikuar

-

Nga

Muaji qershor kur edhe nisën fluturimet e disa charterave për efekt turizmi nga vende të tilla si Bjellorusia, Ukraina dhe më pas Polonia nuk kanë arritur të bëjnë ndonjë diferencë të dukshme sa i takon lëvizjes së pasagjerëve nga Aeroporti i Rinasit. Qershori i këtij viti në raport me atë të një viti më parë ka një rënie me 91 për qind të pasagjerëve. Të dhënat zyrtare tregojnë se edhe fluturimet me linjat e tjera të rregullta me vende si Italia kanë qenë të limituar duke bërë që numri i pasagjerëve të tkurret me 60 për qind në 6 muajt e parë të këtij viti në raport me të njëjtën periudhë të një viti më parë. Kështu nëse në janar-qershor 2019 në aeroportin e Rinasit hynë dhe dolën në total 1.4 milonë pasagjerë , këtë vit për të njëjtën periudhë kanë lëvizur 558 mijë pasagjerë.

Në një vështrim të ecurisë muaj pas muaji që nga nisja e kufizimeve për shkak të shpërthimit të pandemisë muaji me më pak pasagjerë ishte prilli ku nga Rinasi janë nisur jashtë Shqipërie apo kanë hyrë në Shqipëri në total 4500 pasagjerë. Ky numër i referohet pjesës së riatdhesimeve të bëra nga qeveria për ata shtetas shqiptarë që kishin mbetur jashtë territorit për shkak të kufizimeve të menjëhershme. Edhe në maj që regjistrohet një total prej 7 mijë pasagjerësh janë kryesisht riatdhesimet e bëra në vijim të planit të nisur më herët. Qershori ka shënuar një total prej 28.5 mijë pasagjerësh teksa një vit më parë ky muaj regjistronte 312 mijë të tillë.



LEXO EDHE:  “Kërcënoi Arben Malajn”/ Taulant Balla pranon fajin

Pavarësisht lehtësimit të kufizimeve sa i takon lëvizjes mes disa shteteve Bashkimi Europian vijon të mbajë të mbyllur kufijtë për vendet si Shqiëpria ku numri i rasteve të të prekurve me koronavirus ka qenë në rritje ng dita në ditë një rritje kjo që erdhi menjëherë pas heqjes së plotë të masave kufizuese në fillim të qershorit. Fluturimet që kryhen nga Rinasi nuk kufizojnë vetëm pasagjerët që duan të udhëtojnë drejt vendeve ku janë rezidentë. Sa i takon të huajve që duan të udhëtojnë drejt Shqipërisë kjo nuk i kufizon por shumica e vendeve kërkojnë një karantinë 14 ditore pas kthimit. Kjo ka bërë që të ketë edhe stepje për të fluturuar drejt Shqipërisë një fakt që po mban peng sidomos sektorin e turizmit që priste të kishte vizitorë nga disa vende si ato nordike, Gjermania apo Cekia./Monitor

LEXO TE PLOTE

Ekonomi

Kodi Ajror/ Ligji i ri saktëson shumën minimale të mbulimit të sigurimit për pasagjerët, risitë e tjera

Publikuar

-

Nga

Kodi i Ri Ajror është publikuar së fundmi në Fletoren Zyrtare dhe pritet të hyjë në fuqi brenda muajit gusht, duke sjellë kështu një sërë risish sa u takon subjekteve që operojnë në fushën e transportit ajror, si dhe për pasagjerët. Ky kod ka pësuar ndryshime në një pjesë të madhe të neneve të tij, pas përmirësimeve që iu bën pak kohë më parë, me fokus më të zgjeruar tek pasagjerët dhe kompensimi i tyre. Por cilat janë ndryshimet që janë bërë në kodin e ri.

Së pari, me ndryshimet bëhet rregullimi ligjor i përdorimit të hapësirës ajrore shqiptare dhe të marrëdhënieve juridike në fushën e aviacionit civil.

Së dyti, bëhet rregullimi i veprimtarisë së avionëve civilë të regjistruar në Republikën e Shqipërisë, të avionëve për të cilët Republika e Shqipërisë merr përgjegjësi sipas dispozitave të këtij Kodi, në përputhje me nenin 83 bis të Konventës së Çikagos, dhe të avionëve të regjistruar në një shtet tjetër, por që operojnë me licencën e operimit të lëshuar nga autoriteti kompetent licencues i Republikës së Shqipërisë.

Së treti, sjell në vëmendje organizimin e hapësirës ajrore dhe përdorimin fleksibël të saj, duke sqaruar konceptin e këtij përdorimi. “Koncepti i përdorimit fleksibël të hapësirës ajrore do të zbatohet në tri nivele të menaxhimit të hapësirës ajrore (strategjik, pretaktik dhe taktik). Për koordinimin e veprimeve brenda fushëveprimit të kompetencave të tyre, lidhur me përdorimin e hapësirës ajrore dhe kontrollin e zonave të sigurisë rreth aeroporteve civile, krijohet komiteti për përdorimin fleksibël të hapësirës ajrore shqiptare, me përfaqësues të Ministrisë përgjegjëse për Transportin dhe të ministrisë përgjegjëse për Mbrojtjen” do të sqarohej më herët gjatë diskutimeve të Kodit në Parlament.



Lidhur me operimet në transportin ajror janë shtuar disa dispozita për disa kategori të caktuara operimi lidhur me shërbimet ajrore të programuara, jo të programuara, fluturimet sportive, fluturimet për qëllime private, punët ajrore. Në lidhje me certifikatën e operatorit ajror, kodi i ri përcakton se lëshimi bëhet nga Autoriteti i Aviacionit Civil.

LEXO EDHE:  Merkel: Gjermania, vetem punonjes te kualifikuar nga Shqiperia

LEXO EDHE:  Zgjedhjet vendore/ Rama-Meta thirrje qytetarëve: Votoni!

Në nenin 29 “Çmimet dhe tarifat”, në përputhje me rregulloren përkatëse europiane (1008/2008) përcaktohet që transportuesit ajrorë të caktojnë lirisht çmimet e tarifat e shërbimeve ajrore dhe, mbi bazën e reciprocitetit, të zbatojnë dispozitat përkatëse të marrëveshjeve dypalëshe dhe marrëveshjes shumëpalëshe. Këto parashikime më shumë saktësojnë ato që janë në ligjin ekzistues. Në këtë kapitull janë vendosur disa parashikime bazë për fluturimet sportive, punët ajrore apo fluturimet private, të cilat në ligjin në fuqi nuk trajtohen.

Sa i takon kapitullit “Përgjegjësia dhe të drejtat e pasagjerëve”. Dispozitat e këtij kapitulli të ndarë në gjashtë nënkapituj janë të njëjta me ato të ligjit aktual, është shtuar neni 154 “Sigurimi për pasagjerët, bagazhet dhe ngarkesën”, për të bërë më të qartë nenet e tjera që lidhen me sigurimin e detyruar. Ky nen saktëson shumën minimale të mbulimit të sigurimit për përgjegjësinë ndaj pasagjerëve, bagazheve dhe të ngarkesës, kjo edhe sipas rregullores 785/2004 për sigurimin e detyrueshëm.

Tek kapitulli “Kundërvajtjet dhe gjobat” (neni 160-162) përcaktohen konkretisht ato shkelje, të cilat përbëjnë kundërvajtje administrative dhe masa e gjobës që variojnë nga 500 000 (pesëqind mijë) lekë deri në 2 000 000 (dy milionë) lekë për subjektet dhe deri në 200 000 lekë për individët. Ndryshimi nga ligji në fuqi konsiston në rritjen e vlerës maksimale të gjobës, e cila është dyfishuar, si dhe shoqërimit të këtyre gjobave edhe me sanksione në pezullimin ose revokimin e licencës, certifikatës apo të dëshmisë përkatëse./Monitor

LEXO TE PLOTE