Connect with Us

Nga Astrit Patozi/ Pse nuk duhet të mërzitemi nga dalja në shesh e mbrojtësve të sistemit?

Opinione

Nga Astrit Patozi/ Pse nuk duhet të mërzitemi nga dalja në shesh e mbrojtësve të sistemit?

Publikuar

-

Po shoh se po përjetohet me shumë zemërim dhe revoltë shfaqja e pjesës kryesore të politikës zyrtare si mbrojtëse e sistemit tonë të kalbur politik. Ndërsa unë, nuk jam as i çuditur dhe as i zemëruar, sepse e kaam thënë dhe e kam pritur prej kohësh që pikërisht këtu do të mbërrinim.
Arsyeja se përse pritën derri sot dhe pastaj shpërhyen të gjithë njëherësh si fishekzjarre me telekomandë, nuk ka të bëjë me ndonjë mëdyshje, e aq më pak me ndonjë debat midis tyre gjatë kësaj letargjie politike, që nisi menjëherë pas zgjedhjeve të 30 qershorit.
Thjesht e bëjnë tani për t’i paraprirë shpalljes së të ashtuquaturës platformë për reformën zgjedhore nga Partia Demokratike, për të mos ia lënë Lulzim Bashës të gjithë ngarkesën e këtij akti kundër interesit publik. Ndaj janë duke u shtyrë me njëri-tjetrin kush ta mbrojë më shumë statuskuonë, prej së cilës deri tani kanë mbërritur në rekorde të pabesueshme përfaqësimi. Anjë deputet dhe asnjë këshilltar bashkie në gjithë Shqipërinë.
Është dita që i bashkon në një unitet të admirueshëm me të gjithë të ngjashmit e vet, pavarësisht se ata të tjeret i përkasin mazhorancës së krimit dhe të korrupsionit. Ndaaj mos prisni asnjë koment, e jo më reagim nga përfaqësuesit e qeverisë së bandave dhe të drogës kundër tyre. Sepse sot ata janë plotësisht dakord. Sot ata janë një.
Por megjithë këtë solidaritet të madh mes të fortëve, sot nuk është dita për t’u qarë e ankuar, e aq më pak për të rënë në dëshpërimin që “ky vend nuk bëhet”. Kush ka menduar se ndryshimi do të vinte lehtësisht në Shqipëri nuk ka kuptuar asgjë nga kjo histori. Dhe jo rastësisht optimistët për rrëzimin e shpejtë të kryetarokracisë përkojnë me entuziastët romantikë që shpresojnë në një mrekulli të menjëhershme prej reformës së drejtësisë. Si ëndërrimtarë nuk janë keq, por në këtë rast ajo që ka vlerë është sensi i realizmit.
Ndryshimi i sistemit politik, jo si qëllim në vetvete, por si instrumenti më i përshtatshëm për të sjellë ndryshimin, duhet të kthehet në një kauzë të fortë për të gjithë ata që e besojnë atë. Sot i kemi të identifikuar kundërshtarët, të cilët nuk po fshihen më pas heshtjes së tyre dhe as nuk po bëjnë më sikur po mendohen. Janë të njëjtët, nëë fakt, po ata që kanë qenë edhe para nisjes së këtij debati. Natyrisht, që janë të mëdhenj edhe të fuqishëm, por nuk janë të pathyeshëm.
Ajo është një kauzë e madhe, sepse përkrahet nga një masë stërmadhe shqiptarësh të papërfaqësuar, të cilët e duan dëshpërimisht ndryshimin në këtë vend. Dhe si e tillë ajo është e mjaftueshme për të mbledhur rreth vetes të gjithë ata që nuk pajtohen me këtë sistem të degraduar politik, që ka prodhuar përbindësha dhe mënxyra për Shqipërinë, në këto 30 vjet.
Që do të thotë se ky është një motiv shumë më i fortë për të bashkuar të gjithë të ndryshmit e këtij vendi, se sa ai që ka bërë bashkë me njëri-tjetrin në një aleancë djallëzore armiqtë-vëllezër, që për çështje të tjera janë gati t’i nxjerrin sytë njëri-tjetrit. Le të shërbejë qëndrimi ndaj sistemit si një vatër thithëse për të gjithë ata që nuk e pranojnë regjimin e kryetarokracisë dhe që kanë vendosur të luftojnë apo të bëjnë përpjkejn e tyre për këtë kauzë. Natyrisht, që kjo nuk mund të jetë një aleancë qelbësirash, sepse edhe po mblidhej e ta kishte të sigurt fitoren, ajo nuk do t’ia vlente hiç.
Ndaj edhe sot nuk është ndonjë ditë e trishtueshme për ata që e duan realisht ndryshimin. Veçse ata duhet ta marrin sa më shpejt vendimin për t’iu përkushtuar një beteje të gjatë dhe të vështirë. E cila, sipas të gjitha shenjave dhe gjasave, do të luhet në fushën e kundërshtarit, pra me rregullat e pandryshuara të statuskosë, me ndonjë arnim të vogël dhe të ngjyrosur me rekomandimet e OSBE-ODIHR-it.
Ndryshe, nuk kanë pse lodhen kot të bëjnë sikur po merren me këtë punë. Sepse kam dëgjuar edhe prej tyre dikë që thotë se, po nuk u ndryshua sistemi, nuk ia vlen fare barra qiranë. Sepse i bie, ose të jenë naivë fare, që kanë shpresuar tek lënia e fushës pa asnjë rezistencë nga balozët e vjetër të politikës, ose e kanë pasur që në fillim me hile për t’u dukur interesantë, duke ndjekur një çështje me ndjeshmëri të fortë publike.

Për të rejat më të fundit behuni pjesë e grupit tonë në facebook : City News Albania
KLIKO PER TE KOMENTUAR

Komentoni

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Opinione

Shteti të detyrojë, jo të mashtrojë

Publikuar

-

Nga

Antikorrupsioni si aleat në korrupsionin e Blushit

Nga Ing.Tanush Çaushi

Tashmë kanë kaluar muaj të tërë nga ngjarja e fundit sizmike, tërmeti i Nëntorit 2019.

Kur ngjarja kulmonte në jetën e saj, ekspertë të ndryshëm dhanë mendimin e tyre sesi duhej që të vazhdohej më tutje. Politikanët dhe qeveritarët më shumë se kurrë u bënë njësh me inxhinierët dhe “tani e tutje gjithcka do të rregullohej”.

Po cfarë ndodhi vallë me këtë cështje?

Fillimisht, për të gjithë ata lexues që kanë njohuri të pakta në fushën e sizmikës,

desha t’u shpjegoj disa gjëra të thjeshta:

Cdo shtet, nisur nga studimet që kryen, përgatit kode të projektimit dhe të zbatimit për ndërtesat dhe strukturat inxhinierike për një nivel të caktuar sigurie.

Pra, shteti shqiptar, nisur nga studimet shkencore i detyron projektuesit dhe zbatuesit që të projektojnë dhe zbatojnë objekte me 8 apo nëntë ballë sipas MSK 64.

Kjo do të thotë që apartamenti ku ju banoni ka një siguri të caktuar bazuar në kodet e projektimit në Republikën e Shqipërisë.

Tërmeti i 26 Nëntorit dhe niveli i riskut që ne kemi pranuar

Tërmeti i Nëntorit, zyrtarisht me vlere 6.4 shkalla Richter nuk ishte maksimumi i mundsshëm sipas shkallës së vlerësimit. Po ta konvertosh në shkallën Ballë, ai arrin në 8.4 ballë.

Maksimumi i mundshëm që ne kemi pranuar në projektimin e objekteve në Shqipëri sipas legjislacionit në fuqi është 9-ballë maksimumi, pra deri në afërsisht vlerën 7 të shkallës Richter.

Por sipas studimeve të shumta që janë bërë edhe nga studiues shqiptarë, rreziku për vendin tonë është më i madh sesa 7 shkalla Richter, ai shkon deri në 7.5 Richter. Dhe kjo vlerë mund të jetë edhe më e madhe sepse jemi në kushtet që nuk kemi bërë studime më të detajuara dhe investime në këtë fushë.

Dëmet e 26 Nëntorit ishin minimale në raport me pasojat që mund të sillte zbatimi i legjislacionit në fuqi. Ishte pikërisht vizioni i projektuesve dhe përgjegjshmëria që në shumicën e objekteve janë aplikuar normat europiane dhe hartat e përditësuara nga shkencëtarët.

Kjo, të dashur lexues na ka shpëtuar deri tani.

Çfarë ndodh nëse riskohemi me një fatkeqësi të tillë natyrore?…

Sipas ligjit në fuqi, askush nuk mban përgjegjësi sepse kaq është niveli i sigurisë që kemi pranuar për objektet tona.

Është ende në fuqi ligji i vitit 1980 edhe pse 4 sizmologë të njohur shqiptarë me në krye Sulstarovën kërkuan përditësimin e hartave të rrezikut sizmik duke e rritur sigurinë në 7.5 Richter.

Ajo që do të ndodhë me shtëpinë tuaj nëse kalohet risku sizmik do të jetë shembja e objektit dhe humbja e pasurisë dhe jetës suaj.

LEXO EDHE:  Prokurori i Përgjithshëm/ Pse po e shkel Rama Kushtetutën?

LEXO EDHE:  Pasojat që na vijnë nga lapsuset apo gafat e Rudinës

A nuk mjafton kjo për t’u alarmuar politika dhe shoqëria dhe për të sanksionuar norma të reja të sigurisë?!..

Çfarë pritet të ndodhë?…

Ndoshta do të jetë me pasoja tepër fatale për të gjithë ne që jetojmë nën një risk të tillë, por tërmeti është një ngjarje që propabilitetin e të ndodhurit e ka 1, pra ai do të ndodhë një ditë.

A po përgatitemi ne për ngjarjen e ardhshme, e cila mund të jetë më fatale se e ndodhura?

Unë mendoj që tashmë e kemi harruar 26 Nëntorin 2019 dhe kemi mbetur tek papagalli i humorit ku shkruhet:



“Pendët i janë rralluar,

flatrat i kanë rënë,

shumë fjalë ka mësuar,

po pak janë për të qënë!”

Nga del ky përfundim? Pikërisht nga fakti se nuk po shohim masa konkrete për t’u zbatuar ato që u premtuan.

Normat e projektimit sizmik janë po ato të vitit 1980.

Pyetjet e zotit Tërmet

Të dashur lexues, më e keqja nuk ka kaluar dhe nuk kalon asnjëherë. Ne kemi qenë dhe do të jemi vend sizmik me Risk shumë të lartë.

Zoti tërmet përsëri do të trokasë në dyert tona dhe nuk do të na pyesë shumë për fondet që po harxhojmë për qoka politikanësh. Përkundër zoti Tërmet do të na pyesë duke na kapur veshin apo frymën:

– Nisur nga paralajmërimi i fundit që u bëra a ndërtuat me rregulla të përditësuara anisizmike?

– A e ndryshuat legjislacionin e ndërtimit apo mbetet tek fjalë dhe mashtrimet?

– Meqënëse potencialet shkencore i keni dhe gjasme i pyetët a po kryeni studime për ngjarjen tragjike të tërmetit?

– A po përdorni pajisje shuarese antisizmike dhe modifikuese në ndërtesat e larta?

– A më moret seriozisht apo me hoka e tallje?

Do flasim përsëri dhe do shkruajmë me shpresën se dikush dëgjon zërin e shkencëtarit e të qytetarit të thjeshtë.

Si drejtues, jo si mashtrues…

Domosdo, ta dëgjojë dhe ta zbatojë si drejtues serioz dhe jo si kameleoni mashtrues! Kjo sepse:

Është koha dhe ka kaluar që të kujtojmë tërmetin dhe të investojmë edhe në studime të reja.

Është koha, ndonëse të vonuar, të vendosim në ligj edhe pajisjet antisizmike, siç jane shuarësit.

Është koha dhe po kalon që të mos harrojmë, por të kujtojmë viktimat e kësaj fatkeqësie natyrore.

Është koha, por jo si papagalli, të ngremë nivelin e sigurisë.

Është koha ta marrim tërmetin seriozisht duke paraparë pasojat e tij fatale…

Nëse do të bëjmë vetëm në vend numero, si kemi bërë deri sot, atëherë lufta jonë me termetin është e humbur pa nisur.

LEXO TE PLOTE

Opinione

Ruhuni nga “marrëdhëniet e shkëlqyera” me Greqinë!

Publikuar

-

Nga

Nga Shaban Murati 

Marrëdhënie të shkëlqyera Shqipëria ka patur me Jugosllavinë, kur ishte satelite e saj. Marrëdhënie të shkëlqyera Shqipëria ka patur me Bashkimin Sovjetik, kur ishte satelit i tij. Marrëdhënie të shkëlqyera Shqipëria ka patur me Kinën, kur ishte satelite e saj.

Në mbrëmjevonën e 15 shtatorit kryeministri shqiptar, pas një darke intime në Athinë me kryeministrin grek, nuk dihet pse shpërtheu në një patetizëm enokulturor dhe deklaroi në emfazë se marrëdhëniet midis Shqipërisë dhe Greqisë janë të shkëlqyera.



Se si mund të shkëlqejnë marrëdhëniet me shtetin, që rivendikon detin tënd dhe territorin tënd, që mban në fuqi ligjin e luftës me Shqipërinë 75 vjet pas mbarimit të Luftës së Dytë Botërore, që nuk njeh çeshtjen çame, që kërkon autonominë e “Protokollit të Korfuzit” për minoritetin grek, që të ka grabitur ujrat e Vjosës, që në tetor 2019 abstenoi në samitin e BE kur votohej për hapjen e bisedimeve të Shqipërisë me BE, etj.

LEXO EDHE:  Pasojat që na vijnë nga lapsuset apo gafat e Rudinës

LEXO EDHE:  Prokurori i Përgjithshëm/ Pse po e shkel Rama Kushtetutën?

Këtë paradoks vetëm udhëheqës raja dhe shtete raja mund ta besojnë.

Shqipërisë i duhen marrëdhënie normale me shtetet fqinjë, për “të shkëlqyerat” nga tremb historia jonë kombëtare.
Të dashur shqiptarë, ruhuni nga “marrëdhëniet e shkëlqyera” me Greqinë!

LEXO TE PLOTE

Opinione

Pasuria marramendëse e Monika Kryemadhit/ Pse duhet të ketë frikë nga SPAK

Publikuar

-

Nga

Pasuria marramendëse e Monika Kryemadhit/ Pse duhet të ketë frikë nga SPAK

Nga Adriatik Doci

Çdo njeri normal do ta kishte frikë SPAK-un dhe do merrte qetësues për të fjetur natën po të ishte në vendin e Monika Kryemadhit. Skema e pasurimit të Ilir Metës dhe Monika Kryemadhit është sa e pabesueshme për shqiptarët aq edhe sfiduese për SPAK.

Kanë ngritur një pasuri me vlerë miliona euro pa futut një herë dorën në xhep. Dhe nuk kishte si të ndodhte ndryshe sepse ata si të ardhura të ligjshme kanë vetëm dy paga shteti, të cilat nuk mbulojnë koston e jetesës, pa llogaritur shkollimin e fëmijëve në Agli, banjo për macen, ndërhyrjet estetike, shpenzimin e një page vjetore për një ditëlindje etj.

Në 2003 blejnë një vilë në Golem me vlerë 60 mijë USD me kredi. Vilën e shesin pas 3 vitesh për 300 mijë euro. Shlyejnë kredinë 60 mijë USD. Blejnë një apartament në Tiranë 400 mijë euro, 200 mijë euro nga shitja e vilës dhe 200 mijë euro kredi.

Vëllai i fal Monikës në Laprakë 700 m2 tokë. Merr edhe një kredi 5 milionë lekë dhe blen edhe 500 m2 tokë. Lidh një kontratë për ndërtimin e një pallati mbi këtë tokë, ku përfiton 33 % të sipërfaqes ndërtimore. Disa dyqane të pallatit i shkëmben me vilën në Gjirin e Lalëzit, e cila dyshohet se ka një vlerë sa dy pallate.



Duke shitur apartamentet në këtë pallat, fiton 1 milionë euro, ndërsa shlyen dy kreditë 200 mijë euro dhe 5 milionë lekë. E gjithë kjo pa futur dorën në xhep. Nuk është përrallë.

LEXO EDHE:  Rama jep lajmin/ “Shërbimet kadastrale do bëhen me aplikime online, përgjigja në 5-10 minuta”

LEXO EDHE:  Rama uron mirëmëngjes me kryeqytetin/ Qytetari: Tirana po merr më shumë fonde seç duhet

Ndaj Monika Kryemadhi nuk pranon që gazetarët ta pyesin rreth burimit të pasurisë, por vetëm për programin qesharak të LSI, i cili ngjan me ato menutë e qoftoreve.

Megjithatë, Monika Kryemadhi, ka një shpjegim zyrtar për pasurinë e saj: Pasurinë e kontrolluar dhe certifikuar Adriatik Llalla, fillimisht kur drejtonte ILDKPKI dhe më pas si kryeprokuror, para se të merrej i pandehur nga SPAK për largim të parave jashtë vendit dhe të futej nga amerikanët në listën e zezë.

 

LEXO TE PLOTE