Connect with Us

Pas Alvinit/ Gazetari bën thirrje për të shpëtuar Evën dhe vëllain e saj nga “ferri”në Siri

Sociale

Pas Alvinit/ Gazetari bën thirrje për të shpëtuar Evën dhe vëllain e saj nga “ferri”në Siri

Publikuar

-

Pas lirimit të Alvin Berishës nga kampi në Siri, gazetari i Le lene, Taulant Kopliku ka publikuar në fotot e dy fëmjëve të tjerë shqiptarë që kanë të njëjtin status si Alvini.

Gazetari i Le lene, bën thirrje që të ndërmerret aksion edhe për lirimin e Eva dhe Endri Dumanit.
Eva Dumani, tani është një adoleshente 14 vjeçare, ndërsa Endri Dumani, është dy vjet më i vogël se e motra, 12 vjeç.

Eva dhe Endri Dumani, ishin 8 dhe 6 vjeç kur udhëtuan së bashku me babain e tij nga Shqipëria në drejtim të Sirisë, duke depërtuar në zona e konfliktit të armatosur, zona këto që kontrolloheshin nga shteti terrorist ISIS. Babai i tyre Shkëlzen Dumani nga Dibra u larguar në Siri së bashku me dy fëmijët dhe nënën e tij, Mentie Dumani, u vra si luftëtar i ISIS gjatë luftimeve me forcat kurde dhe forcat qeveritare të presidentit Sirian Asad.

LEXO EDHE:  Bilanci tragjik i luftës në Siri/ Mësoni numrin e pabesueshëm të viktimave

Vdekja e tij la jetimë në zonë e luftës dy fëmijët e tij të mitur Evën dhe Endrin. Shumë përpjekje dhe operacione janë ndërmarë nga daja i tyre për lirimin e dy fëmijëve të mitur, por të gjitha impenjimet s’kanë sjellë asnjë rezultat./CNA.al

Për të rejat më të fundit behuni pjesë e grupit tonë në facebook : City News Albania
KLIKO PER TE KOMENTUAR

Komentoni

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Sociale

Fundjavë Ndryshe refuzon qeverinë/ Nuk do të bashkohemi me Komitetin e Ndërtimit

Publikuar

-

Nga

Bordi Drejtues i fondacionit “Fundjavë Ndryshe” ka vendosur të mos bashkojë fondet me Komitetin e Ndërtimit, pas tërmetit tragjik të 26 nëntorit.

Modelja shqiptare, Emina Cunmulaj, e cila është një prej anëtarëve të bordit të Fundjavë Ndryshe, bën të ditur se nuk do të bashkojnë fondet me qeverinë për rindërtimin pas tërmetit, por do të koordinohen.

“Sot zhvilluam mbledhjen e Bordit Drejtues të Fundjavë Ndryshe së bashku me Florjan Binaj, Flori Karaj, Agim Baci, Saimir Kristo dhe me video call Emina Cunmulaj, Ermal Mamaqi, diskutuam disa çështje rreth ecurisë së aktivitetit tonë në lidhje me fondet e tërmetit. Të unifikuar vendosëm të mos bashkohemi me Komitetin e Ndërtimit, por të koordinohemi.

LEXO EDHE:  S’ka zgjidhje në Siri me Asadin në pushtet

LEXO EDHE:  Shpërthimi i makinës–bombë/ Humbin jetën tetë civilë, plagosen 20 të tjerë

Pjesë e këtij programi do të jenë edhe ekspertë vlerësues te licensuar për llogari të Fundjavë Ndryshe.

Faleminderit të gjithë bamirësve për mbështetjen dhe besimin që kanë tek nisma Fundjavë Ndryshe.”-shkruan Emina Cunmulaj në një postim në rrjetet sociale./ CNA.al

LEXO TE PLOTE

Sociale

Frika e Perëndisë largon frikën e tërmetit

Publikuar

-

Nga

Tërmeti i fuqishëm i 26 nëntorit me magnitutë 6,4 të shkallër Rihter, nuk la fatkeqësisht nga pas vetëm viktima të plagosur dhe shkatërrime të shumta në shtëpi dhe materiale, por edhe një frikë, që te disa njerëz po intesifikohet në një ankth për atë që mund të ndodhë më pas. Kjo gjendje emocionale është e nxitur edhe për shkak të lëkundjeve të shumta pas tërmetit kryesor, që sipas shkëncëtarëve sizmiologë është diçka normale, pasi kështu nëntoka do të qetësohet nga energjitë e akumuluara.

Frika në vetvete është një reagim i fuqishëm emocional që na alarmon dhe na nxit për të vepruar shpejt përballë një rreziku që na kanoset, ndaj një personi, kafshe, objekti, ose fenomeni; real ose imagjinar. Kur frika është e motivuar nga gjëra konkrete, ajo është e mirë sepse na nxit t’i shmangemi rrezikut, ose të reagojmë kundër asaj që na kërcënon, por kur frika është pjellë e fantazisë, ose e hiperbolizimit pa kriter, është e gabuar, madje e dëmshme jo vetëm për gjëndjen e rënduar emocionale, por dëmton shëndetin mendor dhe fizik. Kjo ndodh sepse në të tilla raste frika e pakontrolluar kthehet në ankth, ankth i cili buron nga thellësia e qenies sonë të tmerruar, e cila paryfytyron gjëra dhe situata që nuk mund t’i përballojë forca jonë fizike dhe psikologjike, duke na mbyllur kështu në një kolaps psikologjik dhe fizik.

Frika, kur ajo përballohet me një intesitet të lartë, përjetohet dhe me reagime të jashtme dhe siptoma, siç janë: rrahje të shpeshta të zemrës (takikardi), vështirësi në frymëmarrje, mpirje e trupit, djersitje, hipertermi, ose hipotermi (të nxehtë, ose të ftohtë), dridhje, etj dhe mbas atakut të parë të frikës pasojat mund të jenë si me ulje tensioni, gjendje të fikti, mpirje ose kontraktim muskular.

Që nga lashtësia, njerëzit e urtë janë përpjekur të shpjegojnë frikën dhe ta kontrollojnë atë. Filozofi i antikitetit grek, Platon (shek. V pr K), e ka përkufizuar kështu frikën: “Frika është një lloj trishtimi, ose një formë turbullimi që shkakton koncepti i një fatkeqësie, ose i një shkatërrimi të ardhshëm”, ndërsa Aristoteli (shek. IV pr K) e konsideron frikën njerëzore “një formë të ligë nga mungesa e virtytit të guximit (burrërisë)”. Sipas tij “burrëria, është një e mesme e artë mes frikacakut (burracakut) dhe krenarit (burravecit). Si burracaku dhe burraveci janë dy kategori që ndodhen brenda mashtrimit, sepse frikacaku konsideron të frikshme ato që s’janë, ndërsa burraveci injoron të frikshmet, ose nga padija, ose nga guximi i shfrenuar.

Aristoteli thekson akoma se: “ ai që nuk frikësohet nga Perëndia, nuk quhet me burravec, por maniak (anormal)”. Kjo fjalë e Aristotelit përputhet me atë që thotë dhe Shkrimi i Shenjtë shumë shekuj para tij nga mbreti profet Davidi ( shek X pr K); “Tha i marri në zemrën e vetë; nuk ka Perëndi” (Psalmi 52).

LEXO EDHE:  Amerikani shpëtohet rastësisht pas 66 ditësh i humbur në det

LEXO EDHE:  E vërteta në Siri të kushton jetën

Euripidi (shek. IV-III pr K) thoshte: “Arsyeja lufton me frikën dhe gjithmonë fiton arsyeja”. Përsëri përpara Euripidit, një tjetër njeri i urtë, mbreti Solomon (shek. IX pr K), thoshte: “Frika e Perëndisë, është fillimi i urtësisë” (Fjalët e Urta 9:10).

Sipas theologjisë së krishterë frika e Perëndisë nuk është një mankth, llahtar, ose shtypje e personalitetit njerëzor përpara Perëndisë së Gjithëpushtetshëm, por është një dituri/urtësi që zbret prej së larti nga vet Perëndia dhe e vendos njeriun në pozicionin e tij të favorshëm përpara Krijuesit dhe krijesës, në adhurim, nderim, devocion dhe siguri nga besimi në forcën madhore e kudondodhur (omniprezenca) të Zotit, i Cili kujdeset për jetën e çdo gjallese sa do e vogël qoftë në rendin e krijimit, aq më shumë ndaj njeriut të krijuar sipas ikonës së Perëndisë. Njeriu besimtar e di se asgjë në jetën e tij nuk është produkt i rastësisë, as edhe vdekja, por lejohet nga providenca (pëkujdesja) e përsosur e Zotit, i Cili është: “i përjetshëm, i mëshirshëm dhe i dhembshur, i ngadalshëm në zemërim, i pasur në mirësi dhe besnikëri, që përdor mëshirën për mijëra njerëz, që fal padrejtësinë, shkeljet edhe mëkatin, por nuk lë pa ndëshkuar fajtorin” (Eksodi 34:6-7).

Frika e Perëndisë është një bindje dhe nënshtrim i plotë ndaj vullnetit të pagabueshëm hyjnor dhe porosive të shenjta. Këto porosi i janë dhënë çdo njeriu si një ligj Hyjnor edhe natyror i shkruar edhe në zemrën e tij. Ato na flasin në marrëdhënie si me Perëndisë: “Unë jam Zoti Perëndia yt; përveç meje mos adhuro asnjë perëndi tjetër: Mos bëj asnjë idhull: Mos e përdor emrin tim për qëllime të këqija: Respekto ditën për adhurimin tim” (Eksodi 20:2-11), ashtu edhe në marrëdhënie me bashkënjeriut: “Ndero babanë dhe nënën tënde: Mos bëj vrasje: Mos bëj tradhëti bashkëshortore: Mos vidh: Mos bëj dëshmi të rreme kundër të afërmit tënd: Mos lakmo” (Eksodi 20:12-17).

Kur njerëzit, familja dhe popujt, mbështeten në këtë frikë Perëndie, pra në bindjen ndaj porosive hyjnore, ajo bëhet një bazament i fortë, ku mbi të njerëzit ngrenë qytetërimin e tyre, që nuk prishet lehtë dhe mbetet si trashëgimi ndër shekuj.

Filozofi danez Siren Kikergor (1813-1855 ps K) thoshte; “se përvoja fetare nuk e largon frikën ekzistenciale, por i jep asaj një fytyrë mistike dhe e transformon atë në jetë asketike (për gjëra të nevojshme). Përballë Perëndisë të gjitha krijesat mbushen me një pritshmëri dhe frikë të madhe njëkohësisht”.

Kjo është “Një frikë e shëndetshme që duhet të ishte kujdestare e përshtatshme për qytetarët” thotë shën Agustini (354-430 ps K).

Kjo frikë e Perëndisë do të largonte nga brenda nesh çdo lloj frike të keqe, edhe frikën e tërmetit, i cili nuk është i fundit dhe i vetmi nga fatkeqsitë natyrore, që shkatërrojnë jetë dhe qytetërime, që nuk janë themelosur mbi frikën e Perëndisë.

Miron Çako; Përgjegjësi i Zyrës së Katekizmit të Kryepiskopatës KOASH.

LEXO TE PLOTE

Sociale

Akuzat e Bashkim Koplikut/ Inxhinierja Bozdo: Injoroj komplet t’i përgjigjem

Publikuar

-

Nga

Profesorja e inxhinierisë së ndërtimit, Luljeta Bozo është pyetur lidhur me akuzat e ish-zv.kryeministri dhe inxhinieri elektrik, Bashkim Kopliku.

“I injoroj komplet t’i përgjigjem atyre gjërave që ka folur sepse janë të paverteta. Nuk denjoj fare…”, tha znj.Bozo teksa ishte e ftuar në studion e “Abc News”.

Një ditë më parë, Kopliku sulmoi inxhinieren Bozo, pasi sipas tij mbroi pallatet e ndërtuara nga Enver Hoxha.
Përmes një postimi në Facebook, ai i drejtohet Bozos duke i thënë që i vetmi pallat që ka shembur tërmeti është i saji.

LEXO EDHE:  Shpërthimi i makinës–bombë/ Humbin jetën tetë civilë, plagosen 20 të tjerë

LEXO EDHE:  S'ka zgjidhje në Siri me Asadin në pushtet

Sipas Koplikut, asnjë banesë e ndërtuar nga italianët, para periudhës së profesoreshës, nuk ka luajtur vendit, ndërsa është shembur një objekt i ndërtuar në kohën e komunizmit./CNA.al

LEXO TE PLOTE