Connect with Us

Edi Rama, kokoshi majë plehut që shkatërroi integrimin

Politikë

Edi Rama, kokoshi majë plehut që shkatërroi integrimin

Publikuar

-

Sot në parlament, kryeministri ynë në një fjalim të gjatë, në rolin e “gjyshja të lexon përralla”, na tha se qeveria i kishte plotësuar kushtet, se kishte bërë reformat, se problemi nuk ishte qeveria, nuk ishin institucionet e shtetit shqiptar, por problemet e brendshme të BE-së, skeptikët, e 101 arsye të tjera.

Në fakt BE sot është në një tjetër pozicion. Vërtetë ka më shumë skeptikë. Vërtetë ka më shumë përfaqësi të ekstremistëve. Por, pse jemi këtu dhe sot në këtë situatë, askush tjetër në kastën politike shqiptare, nuk është përgjegjës sa Edi Rama.

Gjithçka flet kryeministri është thjeshtë retorikë politike. Përgjegjësi i vetëm është ai dhe vetëm ai. Në vitin 2011, i cili nuk është larg, por vetëm 8 vite më parë, Shqipëria nuk kishte kushte. Por, vetëm tre ligje. Votimi i të cilave do t’i hapte Shqipërisë një kapitull tjetër me Bashkimin Europian, por ishte Rama dhe vetëm Edi Rama që u kap si “miza pas bishtit të kalit”, dhe nuk e lëshoi rrugën që i bllokoi Shqipërisë për në BE. Nuk i votoi kurrë ato tre ligje, të cilat në fakt nuk ishin kushte.

Kapej pas një kryetari qarku në Fier që nuk i duhej askujt dhe bllokoi rrugën e integrimit të Shqipërisë.

Sot jemi tetë vite më vonë. BE-ja është më skeptike. Edi Ramën e kemi kryeministër, por rrugën drejt Europës e kemi edhe më të vështirë, dhe ato çka thotë Rana sot, ndoshta shumë prej tyre janë të vërteta. Por, para se të këndojë si kokoshi në majtë të plehut duhet të na thotë pse e bllokoi integrimin e Shqipërisë tetë vite më parë dhe pse ka gjashtë vite që vendin e ka kthyer pas në rrugën e integrimit europian.

Fjalët i merr era, veprat ngelen. Fakti është një dhe vetëm një, tetë vite më parë, rruga europiane e shqiptarëve ishte më e lehtë dhe e bllokoi Edi Rama. Sot është kaq i paaftë sa thjeshtë dhe vetëm i shtohen kushtet për bllokimin që bëri tetë vite më parë./ CNA.al

KLIKO PER TE KOMENTUAR

Komentoni

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Politikë

Venecia për Gjykatën Kushtetuese/ Opinionet që kanë dhënë ekspertët për betimet në Kirgistan dhe Gjeorgji

Publikuar

-

Nga

vendimi 2017

Mënyra se si Arta Vorpsi mori vendin e gjykatëses kushtetuese përmes mekanizmit zhbllokues e më pas betimi i saj përpara një notereje në kundërshtim me nenin 129 të kushtetutës, është njëra anë e medaljes, e krizës ku është futur kjo gjykatë.

Probleme të ngjashme të kësaj natyre ka patur edhe Republika e Kirgistanit, duke iu drejtuar për një opinion Komisionit të Venecias. Ekspertët e Venecias në këtë opinion mbërrin në përfundimin se “emërimi gjyqtarëve të Gjykatës Kushtetuese, gjë e cila i jep presidentit liri veprimi, është shumë problematike nga këndvështrimi i ndarjes së fuqisë dhe të siguruarit efektiv të kontrollit dhe ekuilibrave”. Ndërsa për mënyrën e zgjedhjes nga presidenti të anëtarëve të gjykatës kushtuese thuhet.

“Artikulli 12, dikton që anëtarët e gjykatës kushtetuese, caktohen me vendim të presidentit. Paçka se kjo është një fuqi urdhëruese, ky rregull mbart edhe rrezikun që presidenti mund t’ja ndalojë kandidatëve të zgjedhur nga dy organe të tjera përmbushjen e mandatit të tyre në detyrë. Si përshembull duke i sfiduar meritat. Për rrjedhojë zgjedhja e kandidatëve nga dy organet e tjera duhet të pasohet direkt nga bërja e betimit, pa qenë nevoja për një vendim të presidentit”.

LEXO EDHE:  Politika fut në sherr futbollin/ Faqja e Juventusit i “nxjerr bojën” Salianjit

Komisioni Venecia në lidhje me betimin e gjyqtarëve kushtetues si në rastin e zonjës Vopsi thotë.

“Artikulli 14 thotë se anëtarët e Gjykatës Kushtetuese betohen përpara presidentit të republikës. Kjo gjithashtu i jep mundësi presidentit për të ndaluar vonesat në marrjen e detyrës të anëtarëve të gjykatës. Në mënyrë alternative kandidatët mund ta bëjnë betimin përpara organit që i zgjedh ata”.

Ndërkohë po për çështjen se ku duhet të betohet një gjyqtarë kushtetues komisioni Venecias në vitin 2016 ka dhënë një opinion për ndryshimet në ligjin organik të gjykatës kushtetuese të Gjeorgjisë.

“Komisioni rekomandoi se duhet të ketë një mekanizëm zhbllokues për sa i përket bërjes së betimit. Komisioni përshëndet faktin që ky problem tashmë është i zgjidhur me pranimin e betimit përpara vetë gjykatës”./ TCH

LEXO TE PLOTE

Politikë

“Ia ka borxh popullit shqiptarë”/ Manjani këshillë Metës

Publikuar

-

Ish ministri i Drejtësisë, Ylli Manjani ka komentuar tryezën e thirrur nga presidenti Meta me kryetarët e partive të Opozitës së Bashkuar, mbajtur dy ditë më parë.

Sipas Manjanit, Presidenti si kryetar shteti ka detyrimin të marrë nismën dhe ta thërrasë tryezën ndërpartiake, pasi secili duhet të shpalosë pikpamjet e veta për daljen nga kriza në tryezë dhe jo në zëdhënie populiste. “Kush nuk e do Shqipërinë nuk dialogon. Por tryeza duhet thirrur”, vijon Manjani më tej.

“Presidenti i Republikës është institucioni publik legjitim që të thërrasë një tryezë të hapur të dialogut politik ndërpartiak në vend.

Vetëm dialogu do të shënonte fillimin e zgjidhjes së krizës në vend.

Çdo gjë tjetër vetëm e thellon krizën dhe kaosin.

Ky sugjerim vlen vetëm nëse kuptohet si detyrim institucionesh publike si Presidenti dhe partitë dhe jo detyrimisht si emra të përveçëm.

Ne nuk na duhet të pajtojmë personat njëri me tjetrin (pajtohen kollaj jo për gjë), por të vendoset dialogu ndërmjet institucioneve publike që janë pronë e popullit shqiptar. Personat këto janë, pavarsisht detyrave që mbajnë. Ata nuk e përjashtojnë dot njëri-tjetrin sepse po nuk janë në këto detyra që janë sot do jenë në detyra të tjera, por po aty janë.

LEXO EDHE:  Qëndrimi i PD-së për Reformën në Drejtësi/ Reagon Rama

Prandaj dialogu është i rëndësishëm të kuptohet si institucion dhe jo si kredo personale e askujt. Presidenti si kryetar shteti ka detyrimin të marrë nismën dhe ta thërrasë tryezën ndërpartiake.

Këtë detyrë ja kanë borxh popullit shqiptar si Presidenti, Kryeministri e partitë politike në vend. Secili duhet të shpalosë pikpamjet e veta për daljen nga kriza në tryezë dhe jo në zëdhënie populiste. Edhe nëse nuk arrihet zgjidhje, dialogu bën veç mirë. Ai duhet të vazhdojë në shqip e prej Shqiptarësh që presupozohet që e duan Shqipërinë njësoj. E duan shqipërinë shumë më shumë sesa çdo i huaj që jeton këtu.

Kush nuk e do Shqipërinë nuk dialogon. Por tryeza duhet thirrur.

Asnjë ambasadë apo negociator nuk e zëvendëson dot tryezën zyrtare të dialogut!?

 

LEXO TE PLOTE

Politikë

‘Kushtetuesja’/ Vasili ironizon ndërkombëtarët: Lexojnë ndonjë dokument vetë apo vetëm ato që u çon Rama?

Publikuar

-

Nga

Nënkryetari i LSI-së, Petrit Vasili ka komentuar sqarimin e dhënë nga ish ministri i drejtësisë Eduard Halimi referuar propozimeve të bëra në vitin 2016 nga Komisioni i Venecias për mënyrën e përzgjedhjes së anëtarëve të Gjykatës Kushtetuese.

Përmes një postimi në rrjetet sociale, teksa risjell edhe njëherë në kujtesë procedurën e përzgjedhjes së anëtarëve të Kushtetueses nga Komisioni i Venecias në kushte normale ose jo, Vasili iu “përvishet” sërish ndërkombëtarëve, ndërsa me ironi pyet “Keta nderkombetaret a lexojne ndonje dokument vetë apo vetem ato qe ju con Edi Rama?”

Postimi i plotë:

Ne ndihme te nderkombetareve “te paditur”!?

LEXO EDHE:  Nga Kastriot Myftaraj/ Përse iu duhet Ramës dhe Veliajt Henri Çili si karikaturë e Perandorit Henri IV në “Kanosa”

Keta nderkombetaret a lexojne ndonje dokument vetë apo vetem ato qe ju con Edi Rama?

Meqe kolegu Eduard Halimi ka pasur miresine ta beje publik opinionin e Komisionit te Venecias per Gjykaten Kushtetuese, po e ndaj serish me ju se mbase e shohin edhe keta nderkombetaret dhe te pakten nuk e thone prap se u bene gazi i botes.

Lexoni o miq nderkombetare se nuk eshte turp.

Turp eshte te japesh keshilla dhe alibi antikushtetuese alla state capture!!/CNA.al

Parashikimi i ‘Venecias’ për anëtarët e Kushtetueses/ Ish ministri i Drejtësisë risjell në kujtesë propozimet e 2016

LEXO TE PLOTE