Connect with Us

Nga Prokuroria në Partinë Socialiste/ Zbardhet pasuria e “shefit” të Arta Markut

Aktualitet

Nga Prokuroria në Partinë Socialiste/ Zbardhet pasuria e “shefit” të Arta Markut

Publikuar

-

Vettingu në politikë, do të hidhte dritë me pazarllëqet e politikanëve. Jo se nuk dihen, por e konfirmuar zyrtarisht ashtu siç po ndodh me gjyqtarë dhe prokurorë, do të kishte një peshë tjetër.

Njëherësh me zbardhjen e pasurive të gjyqtarëve dhe prokurorëve, në kuadër të procesit të Vettingut, CNA.al, ka vijuar edhe me pasuritë e politikanët, pa dallim krahu politik.

                                                            Ulsi Manja

Deputeti socialist Ulsi Manja i njohur në publik si kumbari i Prokurores së Përgjithshme të përkohshme Arta Marku, do të jetë në objektivin e CNA.al si në aspektin e pasurisë edhe në kënvështrimin e politikanit.

Kujtojmë se në qershor të vitit 2009, Ulsi Manja është bërë pjesë pjesë e listës konkuruese të PS në Qarkun e Dibrës dhe nga Korriku i vitit 2010 është Drejtues i Degës Lokale të PS Dibër. Ndërsa në zgjedhjet e 23 qershorit 2013 ai është zgjedhur Deputet i Dibrës në Kuvendin e Shqipërisë, ku vijon të jetë ende.

Manja ka qenë shpesh objekt akuzash nga PD për një sërë çështjesh, por kryesisht në lidhje me kryeprokuroren Arta Marku.

Sipas PD-së, ka qenë Ulsi Manja, që e “peshkoi” Markun nga prokuroria e Shkodrës me qëllim që ta përdorte më vonë për interesa politike.

Arta Marku është ish-kolege e deputetit socialist Ulsi Manja, madje e ka pasur shef atë në Shkodër.

Kujtojmë se Marku u zgjodh në krye të Prokurorisë së Shtetit, mes tymit dhe flakadanëve.

Ndërkohë, Manja është jsutifikuar duke përdorur CV e Arta Markut.

“Të punosh për 15 vite në Prokurorinë e Shkodrës, në të cilën dihen problematika e shumta që ka, të jeni të bindur se janë prokurorë të fortë nga karakteri dhe me integritet. Pse ka bërë çudi zgjedhja e zonjës Marku në atë post? Sepse ne jemi mësuar që figurat e larta t’ i gjejmë vetëm në Tiranë, por edhe në qytetet e tjera ka prokurorë me integritet. Kam qenë eprori i saj në Prokurorinë e Shkodrës. Zonja Marku ka hetuar krimet nga më të rëndat në Prokurorinë e Shkodrës, si krimet kundër jetës si dhe ka qenë kryetarja e TASK- FORCËS anti- korrupsion”, ka thënë Manja më herët për mediat, duke mos e mohuar se ka qenë ai që e ka sjellë Markun në Tiranë.

Sa i përket pasurisë, rezulton se Manja, ndryshe nga kolegët e tij burimet e të ardhurave i ka paga.

Më poshte po sjellim deklaratat e pasurisë, sipas të dhënave të Open Spending Albania.

Viti 2013

Paga dhe shpërblime si deputet në vlerën 788 319 lekë.

Mbyllur llogaria ne nje banke te nivelit te dyte ne vleren 15 000 leke.

Karte krediti ne nje banke te nivelit te dyte ne vleren 250 000 leke.

Viti 2014

Të ardhura nga paga si deputet, 2 781 820 lekë.

Bashkëshortja, të ardhura nga paga, 185 590 lekë.

Gjendja e llogarisë bankare në një bankë të nivelit të dytë, 315 915 lekë.

Bashkëshortja, gjendja e llogarisë bankare në një bankë të nivelit të dytë, 20 455 lekë.

Viti 2015

Të ardhura nga paga si deputet, 2 873 391 lekë.

Bashkëshortja, të ardhura nga paga, 875 180 lekë.

Të ardhura nga shitja veturës tip Ford Focus, 4 500 euro.

Gjendja e llogarisë bankare në një bankë të nivelit të dytë, 1 340 099 lekë.

Bashkëshortja, gjendja e llogarisë bankare në një bankë të nivelit të dytë, 30 340 lekë.

Viti 2016

Gjendja e llogarisë së pagës, 2 192 139 07 lekë.

Bashkëshortja zonja Ermira Manja, të ardhura nga paga, 902 422 lekë.

Gjendje llogari bankare më 31 dhjetor, 2 192 139 lekë.

Bashkëshortja, gjendje llogari bankare më 31 dhjetor, 55 368 lekë.

Viti 2017

Të ardhura të vitit me vlerë 2 404 642 Lekë nga paga, dieta, shpërblime dhe pjesëmarrje në komisione.

Bashkëshortja, të ardhura të vitit me vlerë 902 293 Lekë nga paga.

Pakësim me 881 379 Lekë në llogarinë rrjedhëse pranë BKT, gjendja e të cilës në 31 Dhjetor 2017 ishte 1 252 529 Lekë.

Kartë krediti Gold me limit 250 000 Lekë pranë BKT, për të cilën gjendja e detyrimit në 31 Dhjetor 2017 ishte 0 Lekë.

Bashkëshortja Znj. Ermira Manja, gjendje me vlerë 649 Lekë në llogarinë pranë Credins Bank./CNA.al

 

 

 

 

Aktualitet

“Nuk dija si të menaxhoja famën, vajzat, suksesin”/ Majk flet për periudhën më të vështirë të jetës

Publikuar

-

Majk është kthyer në një nga reperët më të pëlqye dhe të komentuar të shoëbizit.

Sot reperi ishte i ftuar në emisionin “Pushime on top” ku katreguar detaje rreth jetës dhe karrierës.

Majk është shprehur se pas shumë lutjeve Zoti i ka dhënë një mundësi të dytë dhe po përpiqet ta përdorë në mënyrën e duhur.

“I jam fal zotit çdo natë, i jam lutur për një mundësi të dytë, se e kisha të parin por isha shumë i ri dhe nuk dija si ta menaxhoja. Kur isha 19 vjeç nuk dija si të menaxhoja famën, vajzat, suksesin, e kuptoja që nuk isha as për koncerte, për asgjë. Aty kam kaluar një periudhë të vështirë të jetës time”, ka thënë reperi.

Gjithashtu ai ka treguar se është single dhe për momentin i është kushtuar totalisht kujdesjes për të birin, Roan.

LEXO TE PLOTE

Aktualitet

Pyetja që “pushtoi” rrjetin/ E “zhduku” apo jo kërthizën Xhensila Myrtezaj?

Publikuar

-

Ditën e djeshme një foto e këngëtares Xhensila Myrtezaj pushtoi të gjitha mediat. Këngëtarja u akuzua nga fansat se në foton e saj të fundit kishte përdorur photoshop.

Ndërkohë Xhensila reagoi duke publikuar një video, ku tregonte se kërthiza e saj ishte shumë e vogël dhe nuk kishte përdorur fotoshop.

Gjatë një kërkimi të vogël në Instagramin e këngëtares gjetëm foton e mëposhtme ku shumë qartë mund ta dallojmë pjesën e kërthizës.

Ndërkaq po iu paraqesim të dyja fotot dhe krahasimin bëjeni vetë./ CNA.al

 

LEXO TE PLOTE

Aktualitet

Reforma në Drejtësi/ Kryemadhi: Domosdoshmëri çlirimi i saj nga kapja politiko-klienteliste

Publikuar

-

Nga

Kryetarja e LSI-së, Monika Kryemadhi ka reaguar përmes një postimi në rrjetet sociale, lidhur me 3-vjetorin e miratimit të ndryshimeve Kushtetuese për Reformën në Drejtësi.

Kryemadhi shkruan se implmentimi i Reformës në Drejtësi është deformuar nga “rilindasit”, gjë që, sipas saj, ka sjellë situatën kaotike në vend, me mungesën e institucioneve.

Postimi i plotë

Sot, 3 vite pas miratimit të ndryshimeve kushtetuese për reformën në drejtësi, nuk është realizuar ende ajo që miratuam me 140 vota dhe konsensus kombëtar në 21-22 korrikun e vitit 2016. Sistem drejtësie i pavarur, me integritet, me standarde perëndimore për të dhënë drejtësi për qytetarët, luftuar krimin e organizuar dhe korrupsionin qeveritar. Një sistem ku nuk do të kishte më ndikim qeveria, por me pavarësinë e tij sistemi do të jepte drejtësi dhe çdokush do të ishte i barabartë para tij.
Ky ishte momenti kyç që i dha mundësi Shqipërisë të merrte rekomandimin e parë pozitiv, po atë vit nga Komisioni Europian për çeljen e negociatave. Ishte vullneti për konsensus, dialog politik por edhe vendosmëria jonë për të miratuar këtë reformë. Deformimi i bërë, me koshiencë të plotë nga rilindasit, në implementimin e paketës së reformës në drejtësi që hartuam me ndihmën e partnerëve ka çuar në situatën aktuale kaotike dhe pa pasur ende institucionet kyçe të drejtësisë dhe tërësinë e funksionimit të shtetit të së drejtës.
Mungesa e Gjykatës Kushtetuese, ka çuar në miratimin me forcën e kartonit të verbër të ligjeve antikushtetuese në Parlament, të propozuara nga maxhoranca rilindase. Ligje që janë qartësisht në dëm të interesit publik, por pa asnjë mundësi reale ku mund të mbrohet qytetari përballë arrogancës, paligjshmërisë dhe arbitraritetit të qeverisë.

Mungesa e Gjykatës së Lartë ka çuar në mbi 30.000 çështje të bllokuara për gjykim, ku qytetarët nuk fitojnë dot të drejtën e tyre. Në vend të barazisë para ligjit, sistemi i kapur i drejtësisë prej organizatës së Rilindjes është kthyer në promotorin më të madh të pabarazisë ndaj qytetarit dhe interesit publik përballë qeverisë dhe interesave korruptive të pushtetit.
Ligji për Teatrin; ku prona publike rrëmbehet për t’ia dhuruar një oligarku, i cili tashme na është kthyer si një bashkëpronar 50% me 50% në Bashkinë e Tiranës.
Ligji për Dividendin është i vetmi në jurisprudencën botërore që ka fuqi prapavepruese. Ata që nuk përfitojnë nga ky pazarligj janë biznesi i vogël dhe i mesëm, profesionistet e lirë dhe të gjithë qytetarët, që jetesën e tyre e sigurojnë nga puna e ndershme, të cilëve çdo muaj u mbahet tatimi mbi të ardhurat direkt nga paga ose të ardhurat e tyre. Ky pazarligj i jep të drejtën kompanive që kanë miliona euro fitime të grumbulluara në vite, pa derdhur detyrimet fiskale, të paguajnë tatimin mbi fitimet më pak se 99% e qytetarëve shqiptarë.
Koncesionet dhe PPP e tej fryra në kosto për të zhvatur sa më shumë para drejt llogarive offshore të qeveritarëve, duke sjellë vrasjen e konkurrencës së ndershme dhe përqendrimin në 3-4 duar oligarkësh të të gjithë të ardhurave nga taksat e shqiptarëve, janë vetëm disa prej rasteve ku dëshmohet qartë se çfarë sjell mosfunksionimi i sistemit të drejtësisë.
Gjithashtu një deformim i jashtëzakonshëm i konsensusit të reformës në drejtësi dhe rekomandimeve të Komisionit të Venecias është zgjedhja e Prokurores së Përkohshme të Përgjithshme me 69 vota. Pikërisht prishja e rregullave të lojës demokratike nga verbëria e kartonëve solli edhe atë që pritej nga ky votim, heshtjen e organit të akuzës përballë skandaleve të korrupsionit qeveritar dhe akteve kriminale të pushtetarëve në deformimin e votës së lirë në bashkëpunim me bandat e krimit të organizuar.
Tashmë sot çdo qytetar shqiptar e ka të qartë se çdo të thotë deformimi i qëllimtë i reformës në drejtësi. Nga njëra anë kemi qytetarët, që ndiqen penalisht se protestojnë të mbrojnë të drejtën e votës së lirë, të pronës, kundër taksave kriminale dhe heshtjen e plotë me skandalet e pushtetit.
Pas më shumë se një viti ende nuk kemi një të pandehur për skandalin e tenderit të ndërtimit të Unazës së Re dhe të OST në vlerën e 33 milion eurove, ku falsifikuan dokumentet ditën për diell edhe në sy të gjithë shqiptarëve. Po ashtu dosjet e rënda, 184 dhe 339 me blerje votash, intimidim votuesish me bukën e gojës dhe vendin e punës, me presione të bandave kriminale ndaj votuesve ku shihet qartë si shpërdorohet posti zyrtar, si nëpërkëmbet shteti, si nuk pyetet as për ligj dhe as për të drejta të votuesve, flenë të qeta derisa t’i vijë koha që të mbyllen procedurialisht. Këto janë “rezultatet” e prekshme të deformimit të ndryshimeve kushtetuese dhe konsensusit të arritur të 21-22 korrikut të tre viteve më parë.
Tre vite më parë, ne si LSI, votuam me bindje, se ky ndryshim që prisnim do të forconte Shqipërinë. Do të rriste besimin e brezit të ri për të qëndruar në Shqipëri. Do të krijonte kushtet e konkurrencës së ndershme dhe do joshte investitorët e huaj për ta parë Shqipërinë si një vend ku mund të investohej. Për t’i dhënë mundësinë investimeve të huaja, për të hapur vende pune të mirëpaguara, aq të domosdoshme sot, që shqiptarët të mos braktisin vendin. Për të zhvilluar ekonominë dhe për më shume progres në jetesën e shqiptarëve.
Pavarësisht, të gjitha defekteve të deritanishme të reformës, të cilat nuk vijnë si pasojë e ndryshimeve kushtetuese të bëra për t’i hapur rrugë reformës në drejtësi, por janë si devijime që i janë bërë kësaj reforme nga mazhoranca për të mbrojtur veten, ortakët e tyre në ekonomi dhe bashkëpunëtoret e tyre në krimin e organizuar, unë dhe LSI sot jemi edhe më të vendosur se 3 vite më parë në nevojën imediate për reformën në drejtësi, për çlirimin e saj nga kapja politiko-klienteliste, të pavarësimit dhe rritjes së integritetit të sistemit të drejtësisë në Shqipëri./CNA.al

LEXO TE PLOTE