LEXO PA REKLAMA!

SHKARKO APP

Yjet Michelin: guida më e famshme botërore për turizmin dhe gastronominë

7 Gusht 2018, 08:48, Kulturë CNA
Yjet Michelin: guida më e famshme botërore për turizmin dhe

Udhëzuesi/Guida Michelin është një seri botimesh vjetore që synojnë turizmin dhe gastronominë, të botuara nga kompania franceze Michelin dhe të cilat përfaqësojnë pikat më të rëndësishme në mbarë botën për vlerësimin e cilësisë së restoranteve dhe hoteleve në nivel kombëtar dhe ndërkombëtar.

Historia

Ideja fillestare e një udhëzuesi të përdorshëm nga turistët erdhi tek André Michelin, themelues me vëllanë e tij Edouard të kompanisë së gomave franceze me të njëjtin emër, në 1896. Publikimi i parë zyrtar ishte në vitin 1900, i kufizuar në territorin kombëtar.

Përhapja

Gjatë viteve, përhapja e udhëzuesit ka arritur në dymbëdhjetë vende evropiane;

Francë

Belgjikë

Holandë

Luksemburg

Austri (2006-2010)

Gjermani

Spanjë

Portugali

Zvicër

Britania e Madhe

Irlandë

Që nga viti 2005, botohen edhe udhëzuesit në lidhje me qytetet amerikane të Neë York City dhe San Francisco. Që nga viti 2008, është publikuar udhëzuesi për qytetin e Tokios.

Guida e Kuqe dhe Guida e Gjelbër

Dy publikimet kryesore të Udhëzuesit të Michelin janë të përfaqësuar nga Udhëzuesi i Kuq dhe Udhërrëfyes i Gjelbër.

Guida e Kuqe grumbullon vlerësimet e restoranteve dhe hoteleve të kombeve individuale, ndërsa Guida e Gjelbër është më i adresuar për turizmin itinerant.

Një yll i Michelin

Mendimi kryesor i vlerësimit në Udhëzuesin e Michelin është dhënë nëpërmjet caktimit të yjeve, nga një deri në një maksimum prej tre. Shfaqja e këtyre ?yjeve? megjithatë është më e ngjashme me atë të një luleje gjashtë-petale. Duhet të kihet parasysh se yjet e Michelin janë në thelb atribuuar gatimeve dhe kuzhinierit/shefit . Në fakt, në mesin e kritereve për gjykimin (cit. ?Cilësia e produktit, përgatitjen teknike, bilanci i përbërësve, krijimtaria e kuzhinierit ?) ju mund të lexoni frazën ?yjet janë në pjatë? .

Si rezultat, shefat me yje nuk I marrin yjet me vete kur ata lëvizin diku tjetër ose hapin një restorant tjetër nëse ata janë gjithashtu pronarë të restorantit . Kjo është një veçori e Guidës Michelin në lidhje me guidat e tjera , më pak të famshme, që i japin titullin restorantit në përgjithësi, duke pasur parasysh të gjitha aspektet: lokalin, stafin, shërbim, ushqimin, pijet, mjedisin dhe, natyrisht , brigadën e kuzhinës dhe, në veçanti, shefi ekzekutiv apo shefi, në krye, i cili krijon enët dhe zhvillon menunë. Faktorët e tjerë shoqëruese të pjatës (lokali, shërbimi, pijet, etj) janë pjesë e gjykimit shprehur përmes një simbolizmi tjetër (pirunit) : pra, një restorant mund të jenë përmendur në Guidën Michelin pa arritur të jetë në nivelin e yjeve.

Nga Guida Michelin dhe vlerësimi i saj i yjeve vjen dhe mënyra e të shprehurit ?me yje?  për restorantet që jepen nga udhëzuesit.

Në vitin 2017, qytetet me numrin më të madh të yjeve të Michelin janë Tokio (me 304 yje për 225 restorante). Ajo është ndjekur në këtë renditje nga Kyoto (135 yjeve për 96 restorante), Paris (134 yje për 100 restorante), Osaka (117 mundshëm për të 91 restorante) dhe Neë York (99 yjeve për 77 restorante). Në Itali:  Milano (22 yje për 17 restorante) kalon Romën (21 yje për 18 restorante) [10]. Sa për shtetet, në Japoni janë 28 restorante me tre yje Michelin, e ndjekur nga Franca (27), Shtetet e Bashkuara (14), Gjermani (11), Kina (10) dhe, së bashku, Italia dhe Spanja (9)

Lajmet e fundit nga