Connect with Us

YouTube, nga 2018 lamtumirë spoteve të gjata

Teknologji

YouTube, nga 2018 lamtumirë spoteve të gjata

Publikuar

-

Nga 2018, YouTube nuk do të ketë më reklama më të gjata se 30 sekonda, që nuk mund të kapërcehen para prodhimit të një video.

Ajo shpjegon se Google do të zëvendësoj reklamat ‘e detyruara’ prej 30 sekondash me minispot prej 6 sekondash, që sigurisht prapë nuk mund të injorohen.

Të paprekura do të qëndrojnë reklamat prej 20 sekondash që nuk është e mundur t’i anashkalosh. Kjo lëvizje, sigurisht nuk do t’u pëlqejë reklamuesve, mund të jetë një tentativë për të kapur gjithmonë atë që i intereson përdoruesve, të tërhequr gjithmonë e më shumë nga Facebook, një konkurrent i përhershëm tashmë.

LEXO EDHE:  Google Maps, Gmail dhe Youtube së shpejti do të bllokohen në miliona telefona

Aktualisht, e vetmja mënyrë për të përdorur YouTube pa reklama, është të regjistrohesh në shërbimin YouTube Red, që në Shqipëri është ende i padisponueshëm, dhe që ka një kosto rreth 10 dollarë në muaj. /CityNews 

Për të rejat më të fundit behuni pjesë e grupit tonë në facebook : City News Albania

Komentoni

Adresa juaj email nuk do të bëhet publike. Fushat e domosdoshme shënohen *

Teknologji

VIDEO- Përfundon me sukses testi i parë i një motori rakete të fuqizuar nga mbetjet plastike

Publikuar

-

Nga

Një kompani britanike e udhëhequr nga një ish-yll i Made in Chelsea ka përfunduar me sukses testin e parë të një motori rakete të fuqizuar nga mbetjet plastike.

Pulsar Fusion, një firmë e shkrirjes bërthamore me bazë në Bletchley, kreu teste të suksesshme në COTEC, një bazë ushtarake e Ministrisë së Mbrojtjes në Salisbury, nga 17 deri më 18 nëntor.

CEO i kompanisë është Richard Dinan, 35 vjeç, i cili u shfaq në serinë e tretë të Made in Chelsea në 2012 dhe ka pranuar se ka ngrënë me Princin Harry në të kaluarën falë lidhjeve të tij mbretërore.

Motorët e raketave me energji plastike mund të përdoren për një sërë aplikacionesh, duke përfshirë lëshimin e njerëzve dhe satelitëve në hapësirë, sipas Pulsar Fusion.

Ambicia përfundimtare e firmës është të prodhojë një motor shtytës me shpejtësi të lartë duke përdorur teknologji të shkrirjes bërthamore për udhëtime ndërplanetare – gjë që mund të përgjysmojë kohën e udhëtimit në Mars.

Drejtori i Përgjithshëm i Pulsar Fusion është Richard Dinan i diplomuar në Universitetin e Oksfordit (djathtas). Karburanti i përftuar nga plastika e ricikluar i ka mundësuar Pulsar Fusion të testojë motorin e tij të parë të raketave kimike të aftë dhe me fuqi të lartë në MB për herë të parë +7

Drejtori i Përgjithshëm i Pulsar Fusion është Richard Dinan i diplomuar në Universitetin e Oksfordit (djathtas). Karburanti i përftuar nga plastika e ricikluar i ka mundësuar Pulsar Fusion të testojë për herë të parë motorin e tij të parë të raketave kimike të aftë dhe me fuqi të lartë në MB.

LEXO EDHE:  Fernandoja i Ciljetës imazh reklame?

LEXO EDHE:  Grabitet një firmë reklamash në Kodër Kashar/ Zbulohet shuma e vjedhur nga kasaforta

KUSH ËSHTË RICHARD DINAN?



Richard Dinan, 35, është një biznesmen britanik, më i njohur për publikun për paraqitjen në shfaqjen televizive Made in Chelsea në 2012.

Dinan e la shkollën në moshën 16-vjeçare dhe kaloi 10 vjet duke punuar si sipërmarrës para se të fillonte të investonte në kërkimin e shkrirjes bërthamore në 2013, një vit pas paraqitjes së tij Made in Chelsea.

Ai filloi të punësonte fizikanë për t’i mësuar atij për fizikën termonukleare, dhe që atëherë dha leksione mbi këtë temë në Universitetin e Oksfordit.

Dinan themeloi Pulsar Fusion, një kompani private që punon në zhvillimin e reaktorëve të shkrirjes në shkallë të vogël, në 2014.

Aktualisht është duke punuar në një reaktor prototip të shkrirjes bërthamore të krijuar për të krijuar një plazmë më të nxehtë se sipërfaqja e diellit.

Testi i javës së kaluar demonstroi ‘efekte mbresëlënëse të shtëllungës vizuale’ si diamantet e goditjes supersonike – formimi i modeleve të valëve në këmbë – të cilat janë tipike për një shkarkim rakete me temperaturë të lartë.

Testi i fundit statik do të pasohet nga një demonstrim ndërkombëtar për klientët hapësinorë në Zvicër më 25 nëntor./CNA.al

 

LEXO TE PLOTE

Teknologji

Për të shmangur sulmet, You Tube bën ndryshimin e papritur

Publikuar

-

Nga

Youtube rikthen kanalin e njohur/ Zbulon arsyen e ndërprerjes

Për të shmangur sulmet e organizuara ndaj përdoruesve, kompania You Tubë ka marë një vendim.

YouTube ka hequr një veçori që tregonte se sa njerëz nuk e kishin pëlqyer një video, në përpjekje për të ndaluar ngacmimet.

Ndryshimi është shtuar në një masë të madhe për të reduktuar “sulmet e mospëlqimit”, ku grupe njerëzish punojnë së bashku për të tentuar rritjen e numrit të mospëlqimeve sa më shumë që të jetë e mundur.

Butoni “dislike” u lançua si një përpjekje për të bërë pikërisht atë që tingëllon: t’u japi njerëzve mundësinë për të dhënë feedback për videot që ata mendojnë se ishin të këqija.

Dhe shpesh e bënte këtë në mënyra spektakolare, si për shembull kur YouTube lançoi videon e tij “Reëind” u bë videoja më e papëlqyer ndonjëherë.



Por faqja tha gjithashtu se butoni dislike po përdorej për të ngacmuar krijues të veçantë.

LEXO EDHE:  Fernandoja i Ciljetës imazh reklame?

LEXO EDHE:  “A keni bërë seks 12 muajt e fundit?”/ Juli “zbërthen” konkurrentët e Përputhen

Tani YouTube do ta mbajë këtë ndryshim eksperimental dhe mesa duket testi tregoi se heqja e numrit të ‘dislike’ zvogëloi “sulmin e mospëlqimit” si dhe tregoi se priret të ndodhë më shumë në kanale më të vogla.

Vetë butoni i mospëlqimit nuk do të hiqet dhe do të vazhdojë të futet në algoritmin e rekomandimeve të YouTube. Krijuesit do të mund të shohin se sa mospëlqime kanë marrë videot e tyre, privatisht, në mjetet që YouTube ofron.

YouTube vuri në dukje se disa përdorues kishin thënë se përdornin numërimin e mospëlqimit për të vendosur nëse do të shikonin ose jo një video. “Ne e dimë që ju mund të mos jeni dakord me këtë vendim, por ne besojmë se kjo është gjëja e duhur për të bërë për platformën,” tha YouTube.

Ndryshimi tashmë po shpërndahet gradualisht./CNA.al

LEXO TE PLOTE

Teknologji

Lamtumirë ekranit të thyer/ Krijohet xhami më i fortë se diamanti

Publikuar

-

Nga

cna lajm teknologji

Shumë shpejt nuk do të kemi më nevojë për mbrojtëse për celularët tanë, pasi shkencëtarët kanë krijuar një xham që është më i fortë se diamanti.

Kërkuesit shkencorë të Universitetit Jilin, në Kinë, kanë prodhuar një xham karboni, që reziston ndaj temperaturave shumë të larta dhe goditjeve të forta.



LEXO EDHE:  FOTO/ Reklamat më të fuqishme të 2016

“Krijimi i një xhami kaq rezistent do t’i hapë derën aplikacioneve të reja”, tha ai./A2

LEXO EDHE:  Fernandoja i Ciljetës imazh reklame?

LEXO TE PLOTE