Connect with Us

Konsumoni sa më shumë çaj të zi

Shëndeti

Konsumoni sa më shumë çaj të zi

Publikuar

-

Çaji i zi është një nga llojet më të njohura të çajrave që njeriu njeh. Gjithashtu ky çaj është shumë popullor në disa vende ku shpesh herë përdoret edhe si një zëvendësues i kafes për shkak të përqindjes së lartë të kafeinës që ndodhet në të. Por,  ky çaj ka efekte të shumta në organizëm dhe është këshilluar prej shumë kohësh nga specialistët e shëndetit se duhet bërë pjesë e dietës së përditshme.

Konsumimi i këtij çaji sjell një ulje të kolesterolit, normalizon presionin e gjakut dhe ka një impakt të rëndësishëm në përmirësimin e azmës. Por përfitimet e tij në organizëm nuk janë vetëm kaq. Ky lloj çaji mund të përdoret edhe si një medikament popullor për diarrenë, dhimbjen e dhëmbëve si dhe për përmirësimin e sistemit tretës te njeriu./Citynews.al

Për të rejat më të fundit behuni pjesë e grupit tonë në facebook : City News Albania
KLIKO PER TE KOMENTUAR

Komentoni

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Shëndeti

Paralajmërimi i shkencëtarëve/ Ankthi mund të përshpejtojë shfaqjen e demencës

Publikuar

-

Nga

Paralajmërimi i shkencëtarëve/ Ankthi mund të përshpejtojë shfaqjen e demencës

Ankthi shoqërohet me një normë të rritur të përparimit nga dëmtimi i lehtë i njohjes në sëmundjen e Alzheimerit, sipas studimit të ri. Numri i vdekjeve nga Alzheimer është dyfishuar që nga viti 2000, dhe vlerësohet të ketë më shumë se 850,000 njerëz me çmenduri në MB, duke përfaqësuar një në çdo 14 persona të moshës 65 vjeç ose më të vjetër.Shumë njerëz me sëmundjen së pari vuajnë nga dëmtime të lehta njohëse, një rënie në kujtesë dhe aftësi të të menduarit që janë më të shpejta se sa shoqërohen normalisht me plakjen.

Ankthi është vërejtur shpesh në pacientë me dëmtime të lehta njohëse, megjithëse roli i tij në përparimin e sëmundjes nuk është kuptuar mirë.Autorja e studimit, profesoresha Maria Spampinato, e Universitetit Mjekësor të Karolinës së Jugut (MUSC) në SH.B.A., tha: “Ne e dimë se humbja e vëllimit në zona të caktuara të trurit është një faktor që parashikon progresin në sëmundjen e Alzheimerit.”Në këtë studim, ne donim të shihnim nëse ankthi kishte një efekt në strukturën e trurit, ose nëse efekti i ankthit ishte i pavarur nga struktura e trurit në favor të përparimit të sëmundjes.”

Grupi i studimit përfshiu 339 pacientë, me një moshë mesatare 72 vjeç, të cilët ishin diagnostikuar me dëmtime të lehta njohëse; 72 kaluan në sëmundjen Alzheimer ndërsa 267 mbetën të qëndrueshëm.Studiuesit morën skanime MRI të trurit për të përcaktuar vëllimet e hipokampusit dhe korteksit entorhinal, dy zona të rëndësishme për krijimin e kujtimeve.

Ata gjithashtu testuan për praninë e alelit ApoE4, faktori më i përhapur i rrezikut gjenetik për Alzheimerin. Ankthi u mat me anketat e vendosura klinike. Siç pritej, pacientët që kaluan në Alzheimer kishin vëllime “dukshëm më të ulëta” në hipokampus dhe korteksin entorhinal dhe frekuencë më të madhe të alelit ApoE4.Megjithatë, më e rëndësishmja, studiuesit zbuluan se ankthi shoqërohej në mënyrë të pavarur me rënie njohëse.

Autori i parë i studimit Jenny Ulber, një student i mjekësisë në MUSC, tha: “Pacientët e lehtë me dëmtime njohëse me simptoma ankthi zhvilluan sëmundjen Alzheimer më shpejt sesa individët pa ankth, pavarësisht nëse kishin një faktor gjenetik të rrezikut për sëmundjen Alzheimer ose humbjen e vëllimit të trurit.”Studiuesit besojnë se lidhja midis simptomave të ankthit dhe një progresi më të shpejtë në Alzheimer paraqet një shans për të përmirësuar shqyrtimin dhe menaxhimin e pacientëve me dëmtime të lehta njohëse të hershme.

Prof Spampinato tha: “Ne duhet ta kuptojmë më mirë lidhjen midis çrregullimeve të ankthit dhe rënies njohëse.”Ne nuk e dimë ende nëse ankthi është një simptomë – me fjalë të tjera, kujtesa e tyre po përkeqësohet dhe ata bëhen të shqetësuar – ose nëse ankthi kontribuon në rënien njohëse.Nëse do të ishim në gjendje në të ardhmen të zbulonim se ankthi në të vërtetë po shkakton progres, atëherë duhet të kontrollojmë më agresivisht çrregullimet e ankthit tek të moshuarit “.

LEXO EDHE:  Efektet e mandarinës

LEXO EDHE:  Ju tregojmë pse gratë janë më të predispozuara për të pasur infeksione urinare

Zonja Ulber shtoi: “Popullsia geriatrike kontrollohet rregullisht për depresion në shumë spitale, por ndoshta kjo popullatë e prekshme duhet të vlerësohet gjithashtu për çrregullime ankthi.”Individët e moshës së mesme dhe të moshuarve me nivel të lartë të ankthit mund të përfitojnë nga ndërhyrja, qoftë kjo terapi farmakologjike apo njohëse e sjelljes, me qëllim ngadalësimin e rënies njohëse.”

Studimi u bazua në skanimet MRI të bëra në një moment në kohë. Për kërkime në të ardhmen, ekipi do të dëshironte të studionte MRI-të e marra pas skanimit fillestar për të kuptuar më mirë lidhjen midis ankthit dhe strukturës së trurit. Prof Spaminato shtoi: “Tani jemi të interesuar të shohim ndryshimet me kalimin e kohës për të parë nëse ankthi ka një efekt në një mënyrë ose në tjetrën në sa shpejt përparon dëmtimi i trurit.

“Ne gjithashtu do të hedhim një vështrim nga afër të ndryshimeve gjinore në shoqërimin midis ankthit dhe rënies njohëse.”Gjetjet do të paraqiten në takimin vjetor të Shoqërisë Radiologjike të Amerikës së Veriut (RSNA)./ CNA.al

LEXO TE PLOTE

Shëndeti

Këshilla për parandalimin e përhapjes së koronavirusit tek familjarët

Publikuar

-

Nga

Mbajtja hapur e dritareve ul rrezikun nga infektimi me koronavirus, sepse ajri i freskët në hapësira të mbyllura mund të ulë rrezikun nga infeksioni për më shumë se 70 për qind.

Ekspertët u rekomandojnë njerëzve që rregullisht të hapin dritaret së paku 10 deri në 15 minuta gjatë ditës apo vazhdimisht gjatë natës t’i lënë dritaret të hapura. Pa ventilim të rregullt, grimcat e virusit me orë të tëra mund të qëndrojnë të përhapura në ajër dhe me kalimin e kohës të grumbullohen. Prandaj, ajrosja e hapësirave të mbyllura rekomandohet posaçërisht kur një dhomë në shtëpi është e infektuar.

Kur personi nuk ka ajër të pastër dhe atje ku njerëzit krijojnë sasi të mëdha aerosolësh me aktivitetet siç janë këndimi apo biseda me zë të lartë, aty me siguri edhe do të transmetojnë coronavirusin. Ajri i freskët patjetër duhet të vijë nga jashtë në mënyrë që grimcat të mos sillen nëpër hapësirë, thekson profesoresha Catherine Haëks i Universitetit të Leeds. Ajo thekson edhe që sistemet e ventilimit gjithsesi mund të ndihmojnë.

LEXO EDHE:  Ja se çfarë i ndodh trupit tuaj nëse hani bajame çdo ditë

LEXO EDHE:  Blogerja e shëndetit tregon të vërtetën që ndodhet pas fotove në Instagram

Aspiratorët ose çdo sistem shtëpiak që përdor ajrin e jashtëm mund të jetë po aq efektiv sa hapja e dritareve ose e dyerve, për sa kohë që ato kufizojnë riciklimin të të njëjtit ajër/CNA.al

LEXO TE PLOTE

Shëndeti

8 përfitimet mbresëlënëse të lëngut të karotës/ Arsyet pse duhet të pini çdo ditë një gotë

Publikuar

-

Nga

8 përfitimet mbresëlënëse të lëngut të karotës/ Arsyet pse duhet të pini çdo ditë një gotë

Lëngu i karotës nxirret nga karotat e plota dhe jashtëzakonisht ushqyes.

Ai jo vetëm që siguron kalium dhe vitaminë C por është gjithashtu shumë i pasur me provitaminën A. Pirja e lëngut të karotës mendohet se rrit imunitetin dhe përmirëson shëndetin e syve dhe lëkurës, ndër përfitimet e tjera. Këtu janë 8 përfitimet mbresëlënëse të lëngut të karotës.

1. Shumë vlera ushqyese

Lëngu i karotës është i ulët në kalori dhe karbohidrate ndërsa paketon lëndë të shumta ushqyese. Një filxhan (240 ml) përmban:

Kaloritë: 96

Proteina: 2 gram

Yndyra: më pak se 1 gram

Karbohidratet: 22 gram

Sheqernat: 9 gram

Fibër: 2 gram

Vitamina A (si provitamina A): 255% e vlerës ditore (DV)

Vitamina C: 23% e DV

Vitamina K: 31% e DV

Kaliumi: 15% e DV

Lëngu i karrotës gjithashtu siguron pigmentet karotenoide luteinë dhe zeaksantinë , të cilat veprojnë si antioksidantë në trupin tuaj. Antioksidantët luftojnë molekulat e paqëndrueshme të quajtura radikale të lira. Karotenoidi kryesor në lëngun e karotës është beta karotina , e cila është përgjegjëse për ngjyrën portokalli të karotave. Trupi juaj e shndërron atë në antioksidantë të vitaminës A.

2. Mund të përmirësojë shëndetin e syve

Lëngu i karrotës përmban sasi të larta lëndësh ushqyese që përfitojnë nga sytë tuaj. Në mënyrë të veçantë, 1 filxhan (250 ml) lëng karote paketon mbi 250% të DV për vitaminën A, kryesisht në formën e karotenoidëve provitamin A si beta karotina.

Vitamina A është jetike për shëndetin e syve. Disa studime shoqërojnë marrjen e frutave dhe perimeve që përmbajnë provitaminën A me një rrezik të ulur të verbërisë dhe sëmundjeve të syve që lidhen me moshën. Për më tepër, lëngu i karrotës është një burim i shkëlqyeshëm i luteinës dhe zeaksantinës, dy karotenoide të tjera që grumbullohen në sytë tuaj dhe i mbrojnë ato nga dëmtimi i dritës.

Një konsum i lartë dietik i luteinës dhe zeaksantinës mund të ulë rrezikun e çështjeve të syve, siç është degjenerimi makular i lidhur me moshën (AMD). Një analizë e 6 studimeve lidhi një marrje të lartë dietike të këtyre përbërjeve me një rrezik 26% më të ulët të AMD vonë, krahasuar me një konsum të ulët.

3. Mund të rrisë imunitetin

Lëng karrote mund të japin sistemin tuaj imunitar një nxitje. Të dy vitaminat A dhe C që gjenden në lëngun e karotës veprojnë si antioksidantë dhe mbrojnë qelizat imune nga dëmtimi i radikalëve të lirë.

Për më tepër, ky lëng është një burim i pasur i vitaminës B6 , duke siguruar mbi 30% të DV në 1 filxhan (240 mL). Jo vetëm që është e nevojshme vitamina B6 për një përgjigje optimale imune, por mungesa në të gjithashtu lidhet me imunitetin e dobësuar. Në fakt, një studim i brejtësve zbuloi se marrja joadekuate dietike e vitaminës B6 ndalonte rritjen e qelizave imune të quajtura limfocite. Të gjitha njësoj, studimet njerëzore janë të nevojshme.

4. Mund të sigurojë efekte antikancerogjene

Studimet e provëzave sugjerojnë që përbërje të caktuara në lëngun e karotës mund të mbrojnë nga kanceri . Në mënyrë të veçantë, poliacetilenet, beta karotina dhe luteina nga ekstrakti i lëngut të karotës mund të jenë efektive kundër qelizave të leuçemisë njerëzore.

Një studim i provëzave zbuloi se trajtimi i qelizave të leukemisë me ekstrakte të lëngut të karotës për 72 orë çoi në vdekjen e qelizave kancerogjene dhe ndaloi ciklin e rritjes së qelizave. Një tjetër studim i provëzës raportoi rezultate të ngjashme, por tregoi se poliacetilenet – jo beta karotina ose luteina – janë agjentët kryesorë antikancerogjenë në lëngun e karotës.

Ndërsa këto rezultate duken premtuese, pak studime njerëzore janë në dispozicion. Një studim 2-javor në 22 burra të rinj të shëndetshëm zbuloi se pirja e përafërsisht 1.5 gota (330 ml) lëng karote në ditë nuk ndikonte në mënyrë të konsiderueshme në biomarkerët në feçe të lidhura me kancerin e zorrës së trashë . Akoma, ky ishte një studim i shkurtër me një madhësi të kufizuar të mostrës. Në përgjithësi, kërkohet një hulumtim më i gjerë. Lëngu i karotës nuk duhet të konsiderohet si një trajtim i kancerit.

LEXO EDHE:  Pesë arsye të vlefshme, për të konsumuar uthull molle çdo ditë

LEXO EDHE:  6 mënyra për tu detoksikuar çdo ditë

5. Mund të përmirësojë kontrollin e sheqerit në gjak

Pirja e sasive të vogla të lëngut të karotës mund të ndihmojë në uljen e niveleve të sheqerit në gjak. Në veçanti, studimet në minjtë me diabet tip 2 tregojnë se lëngu i karotës së thartuar ul sheqerin në gjak dhe përmirëson shënuesit e tjerë të lidhur. Kjo sepse lëngu përmban probiotikë , të cilët janë baktere të dobishme që ndikojnë në bakteret e zorrëve të shoqëruara me diabet.

Një tjetër studim i brejtësve zbuloi se lëngu i karotës vjollcë rrit kontrollin e sheqerit në gjak për shkak të efektit anti-inflamator të pigmenteve të tij antocianinë. Megjithatë, këto janë lloje shumë specifike të lëngut të karotës. Nuk dihet nëse lëngu i rregullt i karotës ka efekte të ngjashme.

Edhe kështu, lëngu i karrotës ka një indeks të ulët glicemik (GI) – një masë se sa një ushqim i caktuar rrit nivelet e sheqerit në gjak. Konsumimi i ushqimeve dhe pijeve të ulëta glikemike mund të ndihmojë në përmirësimin e menaxhimit të sheqerit në gjak tek njerëzit me diabet. Kështu, lëngu i karrotës mund të jetë një zëvendësim i mirë për lëngjet e frutave me GI të lartë. Sidoqoftë, është e rëndësishme të mbani nën kontroll madhësitë e pjesëve, pasi shumë mund të rritin nivelet e sheqerit në gjak .

6. Mund të përmirësojë shëndetin e lëkurës

Lëndët ushqyese në lëngun e karotës mund të jenë veçanërisht të dobishme për shëndetin e lëkurës. Një filxhan (250 ml) lëng karrote siguron mbi 20% të DV për vitaminën C , një lëndë ushqyese e tretshme në ujë e nevojshme për prodhimin e kolagjenit. Kjo përbërje është proteina fibroze më e bollshme në trupin tuaj, dhe siguron elasticitet dhe forcë për lëkurën tuaj.

Për më tepër, vitamina C vepron si një antioksidant për të mbrojtur lëkurën tuaj nga dëmtimi i radikalëve të lire. Karotina beta në lëng karrote gjithashtu mund të ndihmojë lëkurën tuaj . Një studim zbuloi se një dietë e pasur me karotenoid mund të mbrojë lëkurën tuaj nga dëmtimi ultraviolet (UV) dhe të përmirësojë pamjen e lëkurës.

7. Mund të rrisë shëndetin e zemrës

Lëngu i karotës mund të ndihmojë në uljen e faktorëve të rrezikut për sëmundjet e zemrës. Së pari, lëngu i karotës është një burim i mirë i kaliumit , një mineral që luan një rol të rëndësishëm në rregullimin e duhur të presionit të gjakut. Një dietë me kalium të lartë është treguar për të mbrojtur nga presioni i lartë i gjakut dhe goditja në tru. Përbërjet antioksiduese në lëngun e karotës mund të përfitojnë gjithashtu nga zemra juaj .

Një studim 3-mujor në 17 të rritur me nivele të larta të kolesterolit dhe trigliceridit zbuloi se pirja e 2 gotave (480 ml) lëng karote në ditë rriti në mënyrë të konsiderueshme antioksidantët e gjakut dhe uli oksidimin e lipideve të gjakut që mund të çojnë në sëmundje të zemrës. Akoma, nevojiten më shumë kërkime njerëzore.

8. Mund të mbrojë mëlçinë tuaj

Karotenoidet në lëngun e karotës mendohet se promovojnë shëndetin e mëlçisë . Disa studime tregojnë se efektet anti-inflamatore dhe antioksiduese të karotenoideve mbrojnë nga sëmundja e mëlçisë yndyrore jo-alkoolike (NAFLD).

NAFLD ndodh kur dhjami grumbullohet në mëlçinë tuaj, zakonisht si rezultat i dietës së dobët, peshës së tepërt ose mbipeshes. Ajo përfundimisht mund të kalojë në dhëmbëza të mëlçisë dhe dëmtime të qëndrueshme. Një studim 8-javor në minjtë zbuloi se lëngu i karotës uli disa shënjues të NAFLD. Një tjetër studim i brejtësve prodhoi rezultate të ngjashme, duke zbuluar se lëngu i karotës nuk uli yndyrën në mëlçi, por uli shënjuesit inflamatorë të gjakut. Sidoqoftë, studimet njerëzore janë të nevojshme./CNA.al.

Marrë nga healthline.com

 

 

 

 

 

LEXO TE PLOTE