Connect with Us

Importi i mallrave nga Shqipëria, bizneset kosovare ankohen për taksën e lartë

Ekonomi

Importi i mallrave nga Shqipëria, bizneset kosovare ankohen për taksën e lartë

Publikuar

-

Importuesit e mallrave nga Shqipëria në Kosovë janë shprehur të shqetësuar lidhur me barrierat, që sipas tyre, po pengojnë zhvillimin e tregtisë mes të dy shteteve.

Shqetësim kryesor për bizneset kosovare që importojnë mallra nga Shqipëria është taksa e transportit në Kosovë prej 72 euro, që sipas tyre, është më e lartë se në vendet e tjera, ndaj e konsiderojnë një ndër pengesat kryesore.

“Barrierat nuk guxojnë të ekzistojnë mes dy shteteve, sidomos mes dy shteteve tona. Unë e quaj politikë jashtëzakonisht të gabuar. Nuk mund ta kuptoj kurrsesi pse produktet e Kosovës nuk kanë qasje më të lirë në Shqipëri dhe anasjelltas, produktet e Shqipërisë të kenë qasje më të lirë në Kosovë”, u shpreh Fatmir Syla, që importon çimenton nga Shqipëria.

Kjo ishte edhe arsyeja që Komuniteti i Firmave Importuese nga Shqipëria ftoi të martën në takim ambasadorin e Shqipërisë në Kosovë, Qemal Minxhozi, i cili tha se qeveritë e ty dyja vendeve janë duke punuar intensivisht në lehtësimin procedurave në dy anët e kufirit.

“Ne po shikojmë mundësitë, dhe shumë shpejt, do të shikojmë të kemi një harmonizim, nuk do të ketë taksë transporti të diferencuar mes Shqipërisë dhe Kosovës, ajo do të jetë unike; e dyta: do të bëhen të gjitha përpjekjet që kjo taksë të jetë sa më e ulët. Nga fundi i muajit, organet e sistemit fiskal të Shqipërisë dhe doganës do të mbajnë një takim të dytë në Tiranë, pas atij në Prizren para 3 muajsh. Janë ngritur grupe pune dhe të njëjtat po punojnë në mënyrë intensive për t’iu përgjigjur edhe më mirë këtyre kërkesave”, deklaroi ambasadori Minxhozi.

LEXO EDHE:  Paralajmërohet ngritja e akuzave në Gjykatën e Posaçme për Kosovën

Ndërsa Ministria e Financa në Kosovë, në një përgjigje elektronike për Top Channel, ka bërë të ditur se të hënën është diskutuar me palët e interesit lidhur me hartimin e një udhëzimi administrativ për përcaktimin e shpenzimeve të transportit në mallrat e importuara në Kosovë.

“Gjithashtu nga palët e interesit kemi marrë kërkesa dhe rekomandime të cilat janë diskutuar të hënën në takimin e përbashkët. Po ashtu, në këtë takim është diskutuar edhe metodologjia e përdorur për hartimin e këtij udhëzimi administrativ. Ky udhëzim pritet të përfundojë së shpejti”, thuhet në përgjigjen e Ministrisë së Financave.

Për të rejat më të fundit behuni pjesë e grupit tonë në facebook : City News Albania

Komentoni

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Ekonomi

Aeroport multifunksional “Low Cost/ Korça “hap krahët” për investimin më të ri

Publikuar

-

Nga

Korça është qendra primare urbane dhe fuqizimi i qarkut të Korçës dhe qytetit në veçanti mbështetet tek projektet strategjike në këtë pol të kryesuar nga realizimi i korridorit VIII.

Ndërkaq, Korça do t’i hapë krahët një tjetër projekti madhështor, siç është ndërtimi i nje aeroporti.

CNA.al ka raportuar dje se projekti është vënë në shina, është bërë studimi i fizibilitetit  që në Korrik të vitit 2017, dhe tashmë pritet konkretizimi në terren.

Sipas projektit, faktorët që stimulojnë projektin e ndërtimit të aeroportit të Korçës në ballafaqim me faktorët frenues të tij si dhe bazuar në statistikat e strukturave shtetërore dhe private të fluksit të njerëzve në Shqipëri si dhe nga rekordet e ofruara nga aeroportet respektive Tiranë, Selanik, Ohër etj. përllogaritjet paraprake tregojnë se fluksi i pasagjereve që aktualisht mund të gjenerohet vetëm nga Qarku i Korçës, mund të kape shifrën 35-50 mijë pasagjerë ajrore në vit.

Lëvizje më të shumta parshikohen kryesisht në muajt Maj-Shtator si dhe rreth festave të fund-vitit.

Klasifikimi i aeroportit dhe karakteristikat e përdorimit të tij  

Aeroporti i Korçës duke u konsideruar si një aeroport multifunksional “Low Cost “, sipas projektit,  do të duhej të konceptohej sipas një pakete komplekse funksionesh me qëllim arritjen e objektivit për përfitime financiare afatgjata dhe me një impakt social ekonomik të konsiderueshëm.

Aeroportit  i Korçës mund të përdoret për operime ndërkombëtare të programuara (scheduled) duke synuar afrimin e kompanive “Loë Cost.”

Për fluturime të pa-programuara (Charter dhe Chain Charter flights)

Për fluturime kargo ( cargo designation flights)

Për fluturime trajnimi në shërbim të aktivitetit të aeroklubeve dhe shoqatave aeronautike.

Për fluturime të Aviacionit me karakter të Përgjithshëm (General Aviation) përfshirë këtu fluturime taksi (tasi flights), fluturime të ndihmës së shpejtë (ambulance flights), fluturime për shuarjen e zjarreve, fluturime në ndihme të bujqësisë etj.

Fluturime të shërbimeve të kërkim shpëtimit (search and rescue

Fluturime për nevoja të transportit të brendshëm ajror në territorin e Shqipërisë.

Në projekt thuhet se, “ Nga kontaktet me përfaqësuesit e Bashkisë, Prefekturës, dhe Qarkut Korçë u evidentua qartë interesi përshtimin e aktiviteteve të federatës shqiptare të aeronautikës si dhe një ndjeshmëri e madhe publike veçanërisht tek të rinjtë për krijimin e shkollave të fluturimit apo aeroklubeve për tu pajisur me licencën private të pilotimit (PPL- Privat Pilot Licencë).

LEXO EDHE:  Paralajmërohet ngritja e akuzave në Gjykatën e Posaçme për Kosovën

LEXO EDHE:  Zgjedhjet parlamentare të Serbisë mbahen edhe në Kosovë

Këtu do të përfshiheshin fluturime taksi (tasi flights), fluturime të ndihmës së shpejte (ambulance flights), fluturime për shuarjen e zjarreve, fluturime në ndihme të bujqësisë etj.

Referuar situatës në aeroportin e Korçës si një aeroport i ri dhe me një pritshmëri të spikatur për investime shoqëruese të konsiderueshme në aktivitetet tregtarë dhe social ekonomike përreth aeroportit do të ishte e justifikuar të pranohet një projeksion për koeficientin sintetik të konvergjimit në vlerën Ks = 50 Euro/pa.

Konvertimi i të ardhurave në fluturime, do të bëhet duke marrë në konsideratë përdorimin e avionëve me MTOË nga 30-70 Ton me kapacitet nga 100- 200 pa që janë avionët më të përdorshëm nga kompanitë ajrore “Loë Cost” .

Duke marrë për bazë tarifimin në nivel mesatar të këtyre lloj avionësh nga kompanitë e handlingut të aeroporteve ( kryesisht është marrë për bazë TIA Airport) vlerësimi shkon nga 3000-3500 Euro/Fluturim.

Mbi këtë bazë mund të llogariten në tre versionet pesimist, optimist dhe realist projeksioni i fluksit të fluturimeve nga aeroporti i Korçës si vijon:Versioni pesimist:1’990’000 / (3000- 3500) = (663 – 568) Fluturime

Versioni optimist:5’950’000 / (3000- 3500) =(1983 – 1700) Fluturime

Versioni realist:3’970’000 /(3000-3500) = (1323 – 1134) Fluturime

Në tabelën e mëposhtme po paraqesim një përmbledhje të zërave të mësipërm për klasifikimin e të ardhurave që parashikohet të gjenerohen në vit nga aktiviteti aeroportual në Aeroportin Ndërkombëtar të Korçës ( LAKO – ICAO Code)./CNA.al

LEXO TE PLOTE

Ekonomi

Ekskluzive-Korça me aeroport/ Zbardhet projekti madhështor

Publikuar

-

Nga

“Korça do të ketë aeroportin e vet turistik sportiv, për fluturimet sportive”. Kështu ka deklaruar kryeministri  Edi Rama, mbrëmjen e 19 prillit, gjatë një takimi elektoral në qytetin juglindor, të Korçës, ndërsa në vazhdën e projekteve përmendi edhe ndërtimin e stadiumit.

Sot Shqipëria nuk ka një aeroport sportiv në funksion, dhe sipas Ramës ky projekt do të bëhet realitet në Korçë.

Aeroporti do të funksionojë në periudha sezonale, për fluturime turistike ndërkombëtare dhe do të jetë kryesisht për çështjet sportive.

CNA.al sjell për herë të parë projektin, prej 145 faqesh,  të cilit i është bërë edhe studimi i fizibilitetit.

Plani i Përgjithshëm Kombëtar e shikon Polin e Zhvillimit Rajonal Korçë – Pogradec si me vlera të larta të peisazhit natyror territorial, potencial i cili mundësohet edhe nga afërsia e pikave turistike si malore ashtu edhe liqenore.

Gjithashtu rajoni ndërkufitar Korçë – Selanik, projekte të tjera strategjike në lidhje me energjetikën si linja energjitike TAP dhe termocentrali i Korçës dhe Maliqit, zhvillimi i rrjetit hekurudhor(stacioni Lin – Pogradec) me rrjetin e Maqedonisë si pjesë e multimodalitetit të Korridorit të VIII i jep këtij rajoni një rol mjaft strategjik në zhvillimin ekonomik të Shqipërisë.

Vlera e investimit, e cila përfshin vlerën e ndërtim – montimit, makineri – pajisjeve, investime të tjera në lidhje me ndërtimin e aeroportit dhe vlerën e shpenzimeve shkon në 25 milionë Euro.

Ndërsa përllogaritja e shpenzimeve në dhjetëvjeçarët në vijim shkon nga 300 – 760 mijë euro në 2040.

Rezultati financiar nga diferenca mes të ardhurave dhe shpenzimeve si mesatare vjetore shkon nga 1. 62 mil euro/vit në versionin pesimist deri në 4. 17 mil euro në versionin optimist, kurse ai realist është 2. 9 mil euro/vit.

Projekt-ideja

Projekt – ideja e aeroportit të Korçës ka dalë në bazë të të gjitha parametrave duke u nisur nga përmasat e aerodromit, dhe të gjitha kushteve të tjera teknike dhe ekonomike.

Sipërfaqja totale e parashikuar është 76. 3 ha, prej të cilëve: 11. 66 ha është pista e uljes, 7. 5 ha sipërfaqja e taxiways, parkimit tranzit dhe vendqëndrimit të avionëve, 3. 91 ha sipërfaqja e terminalit, parkimit për udhëtarët edhe sheshi para terminalit, 3. 55 ha janë ambientet administrative për terminalin dhe ambiente ndihmëse për pistën, 50. 16 ha është sipërfaqja e lirë konturuese.

Avionët që do të mund ta përdorin janë të përmasave të ndryshme nga avionë të vegjël Jet me gjatësi 3. 9 m, deri në Boeing B737-900 me gjatësi 7m. Masterplani dhe disa pamje të këtij terminali ilustrohen me poshtë:

                                                    Projekti

Pista e fluturimit Pista e fluturimit të avionëve ndodhet në jugperëndim të fshatit Lumalas në Njësinë Administrativë Vendore të Bulgarecit të Bashkisë së Korçës.

LEXO EDHE:  Heqja e taksës së mallrave serbë/ Ngjela tregon zgjidhjen e Serbisë

LEXO EDHE:  Liberalizimi i vizave çështje politike?/ Veseli: Racizëm i skajshëm

Ajo përkon me brinjën përëndimore të rrugës nacionale që shkon për në Korçë.

Ka një drejtim, me kahje verilindje –jugperëndim në një kënd prej 35 gradë.

Pista është natyrore e niveluar e sheshuar, me mjete rrethanore, aktualisht me bar që përtërihet çdo stinë. Ajo ka formën e një figure drejtkëndëshe prej: 2, 500 m X 100 m.

Në të dy krahët : lindje dhe perëndim është sipërfaqe arë, pronë e fermerëve të zonës.

Kufizimi me parcelat është i butë dhe nuk ka kanale ndarës. Pista krijon një kënd prej 37 gradë me drejtimin e rrugës Lumalas- Korçë. Ajo ka dhe një xhep shtesë sipërfaqeje për pozicionimin dhe ndalje të mjeteve fluturuese e cila i ka përmasat: 100 x 178 m.

Trupi i Pistës ka kufizim anësor në lindje dhe perëndim nga sipërfaqe arë e cila është pronë e fermerëve vendas. Largësia e tokës arë në perëndim: është rreth 314 m ndërsa në fundin e saj: 1, 130 m.

Në krahun lindor si kufizim i parë është bregu i lumit të Dunavecit që është tanimë i disiplinuar në një kanal-lum: në afërsi të rrugës Lumalas Korçës është 185 m, afër mesit të pistës: 350 m edhe në fundin e saj rreth 480 m.

Pista ndodhet brenda këtyre sipërfaqeve arë në të dy krahët e saj. Në afërsi të fushës në drejtimin veriperëndimor të ndodhen ndërtesat e banimit fundore të fshatit Lumalas në largësinë 420 m.

Në vijim të rrugës që shkon për në Korçë në largësinë prej 170 m, pas saj, ndodhet një objekt biznesi. Po kështu, në krahun lindor të lumit ndodhet edhe një biznes tjetër.

Po në të njëjtin krah ndodhën edhe ndërtesat e banimit fundore të një lagjeje të Bulgarecit, në largësinë prej 710 m.

Krahu lindor i pistës fushës është tërësisht fushor ndërsa ngjitur me sipërfaqen arë fillon masivi kodrinor me lartësi mbi 60 m nga niveli i fushës. Kjo lartësi vijon të shfrytëzohet edhe aktualisht për lëndë ndërtimi ( inerte) me një linjë thërrmimi të lëndës së ngurtë gëlqerore.: 2500 m X 100 m – Kursi i uljes dhe ngritjes është 191-11 gradë./CNA.al

Pista

 

LEXO TE PLOTE

Ekonomi

Ekonomi/ Si do ndahen fondet e skemës kombëtare të mbështetjes në bujqësi

Publikuar

-

Nga

Ministria e Bujqësisë dhe Ministria e Financave dhe Ekonomisë kanë nisur punën për hartimin e udhëzimit për mënyrën e shpërndarjes të fondeve në mbështetje të bujqësisë.

Kriteret, procedurat dhe mënyra e administrimit të fondit të programit për bujqësinë dhe zhvillimin rural do të përcaktohen në një udhëzim të përbashkët të Ministrisë së Bujqësisë dhe Zhvillimit Rural e të Ministrisë së Financave dhe Ekonomisë.

Ministrja e Bujqësisë dhe Zhvillimit Rural, Milva Ekonomi pohoi për “Monitor” se skenarët e shpërndarjes të fondeve do të bazohen në numrin e aplikimeve dhe kërkesave të fermerëve.

“Afati i parashikuar në vendim për shpërndarjen e fondeve është 2 javë pas përfundimit të aplikimeve. Ministria e Bujqësisë është duke punuar mbi mënyrën e shpërndarjes të fondeve bazuar në kërkesat specifike nga aplikimet e fermerëve. Për këtë vit numri i aplikimeve është rritur 80% krahasuar me mesataren e aplikimeve të 3 viteve të mëparshme”.

Aplikimet e nisur më 25 Mars për skemat mbështetëse të bujqësisë u mbyllën më 15 Prill. Sipas ministres të Bujqësisë për këtë vit aplikuan 13,629 fermerë nga 8,386 që ishin 1 vit më parë. Në 2019 për skemat mbështetëse aplikuan 7,936 fermerë dhe në 2018 pati 6,080 aplikime.

Lista e fituesve është e publikuar në faqen zyrtare të AZHBR. Pas kësaj faze fermerët apo subjektet fituese kanë afat 15 ditë për dorëzimin e dokumentacionit. Për masat direkte 1–6, bëhet në agropikën më të afërt ose në zyrat qendrore të AZHBR-së, ose me postë në zyrat qendrore të AZHBR-së, ndërsa për masat 7–9 bëhet në zyrat qendrore të AZHBR-së, ose me Postë në zyrat qendrore të AZHBR-së. Vendimi përcakton 9 masa financimi për fermerë individualë, grupfermerësh, persona fizikë- juridikë dhe SHBB.

Masat financiare mbështetëse

-1,200 lekë/krerë, por jo më shumë se 360,000 lekë për subjekt, për tufën bazë të matrikulluar (kafshët riprodhuese), për fermat me jo më pak se 70 krerë dele dhe/ose dhi, ndërsa për fermat me jo më pak se 5 krerë lopë, në vlerën 10, 000 lekë/krerë, por jo më shumë se 500,000 lekë për subjekt.

-1,000 lekë për zgjua, për ferma me jo më pak se 50 zgjoje, por jo më shumë se 150,000 lekë për subjekt të mbarështimit të bletëve.

-300,000 lekë/ha dhe 100,000 lekë/ha, por jo më shumë se 500,000 lekë për subjekt për zëvendësimin e plastmasës termike për serrat diellore ekzistuese për prodhimin e perimeve, rrushit për tavolinë dhe tunelet plastike për prodhimin e luleshtrydhes në vlerën respektive Sipërfaqja e serrës apo e tunelit plastik të jetë jo më pak se 0.2 ha. Përfitues janë subjektet, të cilat nuk mund të mbështeten nga programi IPARD II.

LEXO EDHE:  Qeveria takson ekstra biznesin/ Suksesi i vetëm hashashi

LEXO EDHE:  Situata nga tërmetet/ Pas ushtrisë, Kosova nis edhe 110 efektivë policie

-200,000 lekë/ha, por jo më shumë se 1,000, 000 lekë për fermerët individualë dhe për grup-fermerësh, ndërsa për shoqëritë e bashkëpunimit bujqësor (në vijim “SHBB”), jo më shumë se 4, 000, 000 lekë për mbjellje bimësh mjekësore e aromatike. Sipërfaqja e mbjellë për fermerët individualë duhet të jetë jo më pak se 0.2 ha, për grupfermerësh, jo më pak se 1 ha në një bllok të vetëm, për SHBB-të, jo më pak se 5 ha. Madhësia e ngastrës të jetë jo më pak se 0.2 ha, kur nuk është në bllok.

-100,000 lekë, në vitin e dytë, 150, 000 lekë dhe 200, 000 lekë për fermë të certifikuar organike, për periudhën në kalim, vitin e parë.

-50 % të vlerës totale të faturës tatimore, por jo më shumë 175,000 lekë, në perime, fruta, rrush, ullinj dhe agrume, në sipërfaqe jo më pak se 1 ha për implementimi dhe certifikimi Global GAP.

-50% të vlerës totale të faturave tatimore, por jo më shumë se 5,000,000 lekë për subjektet në mbështetje për linja/makineri/pajisje për përpunimin, paketimin, standardizimin dhe etiketimin e ullirit, vajit të ullirit, bimëve mjekësore e aromatike dhe qumështit. Përfitues janë subjektet, të cilat nuk mund të mbështeten nga programi IPARD II.

– 50 % të vlerës totale të faturave tatimore, por jo më shumë se 5,000, 000 lekë për subjekt në mbështetje të ngritjes ose rikonstruksionit të ambienteve për veprimtari të turizmit rural nga 6 deri në 10 dhoma. Përfitues janë subjektet, të cilat nuk mund të mbështeten nga programi IPARD II.

-50% të vlerës totale të faturave tatimore, por jo më shumë se 10,000,000 lekë në mbështetje të subjekteve për investime në agroturizëm kundrejt planit të biznesit. Përfitues janë subjektet, të cilat nuk mund të mbështeten nga programi IPARD II./Monitor

LEXO TE PLOTE