LEXO PA REKLAMA!

SHKARKO APP

Manipulimi/Rasti “Toro”, si jane kthyer ishujt e Ksamilit si “kullot” per ish zyrtarin e pronave

23 Korrik 2015, 17:10, Aktualitet CNA

Cfare fshihet pas manipulimit te disa ish pronareve kunder ligjit te ri dhe si ka mundur te kthej ish zyrtari i lart i pronave qindra hektare per llogari te familjes se vet ne zonen arkeolgjike dh eishuj ne Ksamil

Te gjithe i kemi pare kater ishujte e vegjel te Ksamilit per te cilet ka debat nese duhen ruajtur te paprekur apo duhen bere ndertime. Kemi pare dhe nje ishull te vogel shkembor, si ai per te cilin jemi ne debat ne Greqine, nese na takon ne apo atyre. E pra per te shuar kuriozitetin, nje Komsion kthim pronash ne Shqiperi e ka konsideruar ishullin kullot dhe ja ka kthyer trashegimtareve Toro. Eshte e pakuptueshme se me se kane shkuar dhite ne ishull per te kullotur ne kohe te Zogut, dhe akoma me e pashpjegueshme se si mund te veprohet keshtu me kthimin e pronave ne shtetin shqiptar.

Gazeta Tema ka marre ne dore dosjen e kthim kompesimit te pronave te trashegimtareve Toro dhe do te japim me poshte disa procedura qe kane meundesuar keto cudira qe shpjegojne dhe arsyet perse ky ish zyrtar eshte ne krye te protestave kunder ligjit te ri.

  Dosja Toro

 

 

 

Perfaqësuesi me prokurë  z.Agim Toro , ka paraqitur kërkesën pranë ish-KKKP  , në bazë të dokumentit Arkivorë lëshuar nga ASHV Tiranë, i përbërë nga fletë rregjistri kadastral (Kadastra Delvinë), sipas  së cilës më datë 16.09.1926  në emër të z.Bido Toro dhe 13 bashkëpronarëve të tjerë (një prej tyre edhe vetë Shteti)  figuron një sipërfaqe prej 31051 strem e kufizuar nga njëra anë deti, nga ana II lumi Vivor, nga ana tjetër Liqeni Dajlan, nga ana IV kullota që kërkohet lidhje e saj në Manastirin ?Shëngjergji?. Theksojme se kerkesa, objekt shqyrtimi, ne rastin konkret eshte bere vetem nga njeri pjesetar ne bashkepronesi, z. Agim Toro, nderkohe qe pjeset takuese te secilit kane qene ideale, te pandara.

Pra ne bashkpronesi ne kete siperfaqe te pretenduar si kullote eshte dhe shteti shqiptar.

 

Referuar akteve të ndodhura në dosje dhe shqyrtimit administrativ, me Vendimin Nr.308, datë 26.04.1996, ish-KKP ish- pronarëve  ka konkluduar :

-Të njohë z.Bido Toro si pronar të këtyre pronave në fshatin Ksamil një sipërfaqe prej 16690 m2

-Të kthejë trashëgimtarëve ligjorë të z.Bido Toro një sipërfaqe trualli prej 10000 m2

-Të kompensojë në natyrë sipërfaqen e truallit 5000 m2

-Pjesa e truallit prej 1690 m2 do kompensohet në fazën e dytë nga organi kopetent.

 

 

Referuar akteve të ndodhura në dosje (të cilat paraqitent të njëjta me ato të sipërcituara), dhe shqyrtimit administrativ, me Vendimin Nr. 01, datë 26.02.1997, ish-KKP ish-pronarëve,  ka konkluduar :

 

-Ti njohë të drejtën e kompensimit ish pronarit Bido Toro dhe trashëgimtarëve të tij ligjorë  për sipërfaqen e tokës bujqësore për 22.9 ha

? Të kompensojë sipërfaqen 22.9 ha

 

Bashkëlidhur vendimit nuk ka Planvendosje sipas së cilës të jetë e konturuar sipërfaqja e njohur dhe e kompensuar.

 

 

Referuar akteve të ndodhura në dosje , të cilat paraqiten të njëjta me ato të sipërcituara me përjashtim të Vendimit Nr.794, datë 07.07.2003 të Gjykatës së Shkallës së parë Sarandë, sipas së cilës është vendosur:

Vërtetimi i faktit juridik të njohjes së ish-pronësisë mbi kullotën e quajtur ?Ksamil? në emër të ish-pronarit  Bido Toron ë 4/ ½ /96 pjesë në bashkëpronësi me kufizime:

V- Kullota e Manastirit të Shëngjergjit;

J-  Lumi i quajtur Vivar ose Kanali i Butrintit;

L- Liqeni Dalan ose liqeni i Butrintit ;

P-  Deti Jon. ( nuk thote ishujt)

 

Ish-KKP ish-Pronarëve me anë të Vendimit Nr.167, datë 19.12.2003 ka konkluduar:

? Të njohë ish-pronarin Bido Toro (trashëgimtarët e tij për një pronësi prej 4/ e ½ /96 pjesëve të 710 ha pyll dhe kullotë të ndodhura në Ksamil

-Të kompensojë trashëgimtarët e z. Bido Toro më 10000 m2

 

Bashkëlidhur vendimit nuk ka Planvendosje sipas së cilës të jetë e konturuar sipërfaqja e njohur dhe e kompensuar.

 

ZRKKP Vlorë, nga studimi i dosjes bazuar në vendimin e gjykatës Sarandë  nr.794, datë 07.07.2003 dhe dokumentacionit arkivorë të sipërcituar  me anë të Vendimit  261, datë 31.07.2006 ka vendosur:

?          Ti kthejë trashëgimtarëve të Bido Torës sipërfaqen prej 8.9 hektar pyll dhe 24.375 hektarë kullotë.

 

 

ZRKKP Vlorë,  nga hetimi i akteve të administruara në dosje me anë të Vendimit Nr.103, datë 31.03.2008, ka vendosur:

?          Kthimin në natyrë të sipërfaqes tokë bujqësore 22.9 ha subjektit të shpronësuar Bido Toro(sipërfaqe kjo për të cilën subjektit të shpronësuar i është njohur e drejta e kompensimit sipas Vendimit të KKKP ish-Pronarëve  nr.1, datë 26.02.1997).

Nga verifikimi i akteve të ndodhura në dosjen nr. 261, datë31.07.2006 të KKKP Këshilli i Rrethit Vlorë na rezulton se pjesë përbërëse e tij është dhe një akt pronësie i lëshuar nga arkivi qëndror i shtetit i cili pasqyron pronësinë e 14 bashkëpronarëve për një sipërfaqe prej 31051 streme.

 

Sipas këtij akti pronësie (bashkangjitur Akti), subjekti i shpronësuar Bido Toro është bashkëpronar në 4 ½ / 96 pjesë, shteti 12/96 pjesë dhe 12 subjekte të tjerë me pjesë të ndryshme takuese.

 

Në referim të akteve të ndodhura në dosje del se kërkuesi z. Agim Toro në cilësinë e trashëgimtarit të subjektit tëshpronësuar Bido Toro ka paraqitur një planvendosje prone kupërfshihet e gjithë prona për të gjithë bashkëpronarët e sipërfaqes prej 1320 ha (nuk gjenden të dhëna se si janë konvertuar 35051 streme në 1320 ha).

Agim Toro në mënyrë apriori ka pozicionuar sipërfaqet tëcilat ai pretendon për kthim brenda sipërfaqes së pretenduar.

 

Me vendimin nr. 261, datë 31.07.2006 të KVKKP Qarku Vlorëka vendosur ti kthejë trashëgimtarëve të subjektit të shpronësuar Bido Toro 8.9 ha pyll dhe 24.375 ha kullotë pjesë të cilat ikorespondojnë sipërfaqes totale prej 4 ½ / 96 pjesë e 710 ha pylldhe kullotë.

Nga kqyrja dhe pozicionimi i planvendosjes që shoqëron vendimin del se sipërfaqja e kthyer me kërkesë tëkërkuesit midis të tjerave përfshin tërësisht dhe ParkunKombëtar të Butrintit, i cili nga nga Komiteti iTrashëgimisë Botërore është i përfshirë në Listën e pasurive Botërore të UNESCO-.

Referuar faktit përshkruar më sipërsipërfaqja e pretenduar nga trashëgimtarët e Bido Toros është në bashkëpronësi me pjesë të përcaktuara, duke pasur të përcaktuar se kush janë bashkëpronarët e tjerë si dhe pjesën takuese të tyre, por të pandarë fizikisht në terren.  Referuar Ligjit Nr.7850, datë29.7.1994 ?Kodi Civil i Republikës së Shqipërisë? i ndryshuar,nenit 207, të Kodit Civil në fuqi, Pjesëtimi i sendit të përbashkëtkryhet me marrëveshjen e të gjithë bashkëpronarëve. Kur sendiështë i paluajtshëm marrëveshja duhet të bëhet me akt noterial.Kur kjo marrëveshje nuk është arritur, pjesëtimi i sendit kryhetme anë të gjykatës, duke u thirrur në gjyq të gjithëbashkëpronarët. Pjesëtimi i sendit të përbashkët bëhet me ndarjen e tij në natyrë sipas pjesëve që kanë bashkëpronarët, nëqoftë se kjo ndarje është e mundshme dhe nuk dëmton qëlliminpërkatës të sendit????..

Me anën e këtij vendimi KVKKP Qarku Vlorë në kundërshtim me ligjin ka marrë atributet e noterit publik dhe/ose gjykatës si të vetmit organe që kanë kompetencën ligjore për të bërë pozicionimin e pjesëve takuese të bashkëpronarëve të një prone të caktuar. Me anë të këtij veprimi, KVKKP Qarku Vlorë ka cënuar të drejtat dhe interesat e 13 bashkëpronarëve të tjerë duke përfshirë këtu dhe shtetin.

Po ashtu, bie në sy fakti që KKKP Këshilli i Rrethit Vlorë ështëmbledhur më datë 31.07.2006 për marjen në trajtim të shqyrtimtë kërkesës së paraqitur nga kërkuesi trashëgimtar Agim Toro kurse vendimi mban nr. 261 Prot., datë 02.07.2006, katërjavë përpara se të mblidhej komisioni për shqyrtim!  

Për këtë arsye, vendimi i mësipërm është absolutisht i pa vlefshëm pasi vjen në kundërshtim me një dispozitë urdhëruese të ligjit nenin 116, shkronja b) të Kodit të Proçedurës Administrative në bazë të të cilit akti i nxjerrë nga organi administrativ në kapërcim të kompetencave të tij ligjore, kostatohet absolutisht i pa vlefshëm dhe si i tillë ai nuk mund të sjellë pasoja jurike për subjektin kërkues, dhe nenin 92, paragrafi parë shkronja a) të Kodit Civil i cili shprehet: ?Veprimet juridike të pavlefshme nuk krijojnë pasoja juridike? Pra nga pikëpamja e fuqisë juridike dhe pasojave vendimi nr. 261, datë 02.07.2006 i KVKKP Qarku Vlorë, konsiderohet nul(inegzistent).

Bazuar në ligji nr. 8485, datë12.5.1999, ?Kodi i Proçedurës Administrative të Republikës sëShqipërisë? i ndryshuar, neni 116, citojme: akte administrative absolutisht të pavlefshme, në kuptim të këtij kodi: b) kur aktiështë nxjerrë nga një organ administrative në kapërcim tëkompetencave të tija ligjore dhe neni 117, pika 2, citojmë..?Secila palë e interesuar mund të kërkojë që akti administrative të shpallet absolutisht i pavlefshëm. Kërkesa në fjalë mund tëbëhet në çdo kohë. Organi administrativ kompetent, me nismën e tij, mundet të deklarojë një akt administrativ absolutisht tëpavlefshëm në çdo kohë?.

Kjo eshte Harta ku me ngjyrë të verdhë është pozicionuar sipërfaqja e kthyer me vendimin nr. 261, datë 31.07.2006 të KKKP Këshilli iRrethit Vlorë ku përfshihet dhe Parku Kombëtar i Butrintit

Disa perfundime mbi keto abuzime 

 

Parku kombetar i Butrintit eshte quajtur ?Pyll?

 

Përsa i përket sipërfaqeve të kthyera me anë të vendimeve të ZRKKP Vlorë, më konkretisht Vendimit Nr.261, datë 31.07.2006, konstatohet se brënda kësaj sipërfaqe përfshihet Parku Kombëtar i Butrintit i cilësuar ?Pyll ?.  Në pjesën arsyetuese të këtij vendimi, ZRKKP Vlorë është mjaftuar me faktin që sipas ZVRPP Vlorë bëhet e ditur se  ZK Ksamil nuk është e futur në sistem rregjistrimi dhe se nga verifikimi në vënd dhe azhornimi me plan-vendosjen kjo pronë është e lirë  dhe nuk ka ndërmarre hapat e nevojshëm në lidhje me korrespondencat me institucionet e treta për vënien në dispozicion informacioni për statusin juridik të pronës.

 

Eshte cenuar statusi i zones turistike dhe zones se mbrojtur si trashegimi kulturore

 

Gjithashtu është neglizhuar shkresa Nr. 1981 prot, datë 04.09.2007 nga Ministria e Mjedisit Pyjeve  dhe Administrimit Pyjorë Sarandë, sipas së cilës konfirmohet se kemi të bëjmë me zonë turistike dhe në të njëjtën kohë me zonë të mbrojtur. Gjithashtu mund te konfirmojme se, pervec te tjerash, duke qene perpara nje fakti te njohur boterisht se Parku i Butrintit eshte pasuri kombetare, unikale ne llojin e vet dhe e mbrojtur nga shteti, mund te konfirmojme se ne rastin konkret nuk ka ne dosje asnje korrespondence me Institutin e Monumentave te Kultures apo Ministrise perkatese, Pse??.!!!.

Jane kthyer ishujt si kullote

Në planvendosjen bashkëlidhur këtij vendimi janë konturuar edhe 4(katër) ishujt (si sipërfaqe të kthyera), me vendodhje në anën perëndimore të qytetit të Ksamilit, sipërfaqe këto të cilat nuk janë të cilësuara në asnje dokumentacon ligjor në seksionin e përshkrimit të kufitarëve pasi në anën perëndimore të pronës së pretenduar është Deti Jon dhe nuk përmenden 4( katër) ishujt e kthyer.

Ja pse nuk i intereson reforma e re Agim Toros

 

Nese shikon kete dosje dhe cfare eshte bere me keto prona, e kupton se shkaku qendron tek keto 5 vendime te komisioneve per kthim dhe kompensim prone per kerkuesin Agim Toro dhe trashegimtaret e Bido Toros ku eshte disponuar me kthim apo kompensim prone.

 

Kjo njohje e plote pronesie, dhe kthim preferencial duke pozicionuar pronen e kerkuesit Agim Toro pa realizimin e  pjestimit te pasurise me bashkepronaret e tjere perfshire edhe shtetin eshte shkelje flagrante e ligjit. Bashkpronaret e tjere as jane pyetur per pozicionin e prones dhe jane sleektuar ne procesin e kthimit. Nje prej tyre eshte dhe shteti shqiptar qe duhet ta rihap kete proces.

 

Agim Toro si anetar i Komisionit shteteror te kthimit dhe kompensimit te prones ka realizuar me procedura te pershpejtuara dhe me nje vendim te protokolluar 4 jave perpara marrjes zyrtarisht per shqyrtim nga organi kerkeses per vendimarrje Kthimin fizik te zones park kombetar dhe zones arkeologjike te butrintit ne favor te vet.

 

Jo vetem eshte vendosur kthimi  i prones se subjektit te shpronesuar Bido Toro por, Agim Toro ka perfituar edhe ne kompensim te tokes kullote edhe 10 mije m2 toke truall ne nje zone te preferuar ne ksamil ne nje vlere qe tejkalon vleren e prones qe i duhet kompensuar.

 

Ne vitin 2013 merr detyren e zv/ drejtorit te pergjithshem te AKKP-se dhe drejtor Kthimi dhe kompensimi ku shperdoroi besimin e pronareve duke mos realizuar asnje hap perpara ne permiresimin e  gjendjes korruptive te atij institucioni duke mos bere asgje reformuese per pronaret.

 

Ne vitin 2014 me zyren e tij te konsulences ne Tirane, duke shfrytezuar gjith informacionin shteteror te marre gjate punes se tij ne agjenci, siguron nje klientele te sigurt per padi ne GjEDNj ne Strazburg. Celesi i perfitimit te perqindjeve dhe shumave marramendese ndaj cdo ceshtjeje te fituar ne kete gjykate nga klientet e tij, eshte amullia e ketij sistemi dhe zvarritja e metejshme e ketij procesi nga ana e shtetit shqiptar.

 

Kjo eshte arsyeja pse ky individ eshte i vetmi qe cirret kunder reformes dhe prin nje grup pronaresh te ndershem qe meperkemben nga ky bashkepunetor i sistemit te korruptuar qeverises qe u trashegua ne fushen e pronave.

 

Lajmet e fundit nga