Connect with Us

Hëna e plotë e pengon cilësinë e gjumit

Shëndeti

Hëna e plotë e pengon cilësinë e gjumit

Publikuar

-

 

Hulumtimi më i ri i shkencëtarëve nga Suedia, rezultatet e të cilit janë botuar në revistën Current Biology, zbulon se hëna e plotë mund të ndikojë definitivisht në cilësinë e gjumit.

Një vit më parë shkencëtarët zviceranë kanë zbuluar se një numër i madh i njerëzve flenë mesatarisht 20 minuta më pak gjatë natës me hënë të plotë, që u duhej më shumë kohë për të fjetur dhe se mesatarisht janë 30 minuta më gjatë në fazën REM të gjumit, gjatë së cilës ndodhin ëndrrat.

Në këtë studim, hulumtuesit i ndoqën shprehitë e gjumit dhe ciklin e gjumit të 47 personave të shëndetshëm, të moshës 18-30 vjeç. Rezultatet e hulumtimit treguan se pjesëmarrësit ndiejnë më shumë probleme me gjumin gjatë natës me hënë të plotë.

Sa për fazën REM të gjumit, hëna e plotë e kishte një ndikimin më të madh aty, transmeton Koha.net.

LEXO EDHE:  Përfitimet shëndetësore të gaforres

Pjesëmarrësit gjatë fazës REM të gjumit flinin më parehatshëm, dhe qëndruan më gjatë në atë fazë. Ky është hulumtimi i dytë mbi ndikimin e hënës së plotë në gjumë, i cili jep rezultate pothuajse identike.

“Gjetjet e hulumtimit tonë janë të ngjashme me rezultatet e fituara nga shkencëtarët nga Zvicra,” tha studiuesi kryesor, dr. Michael Smith, duke shtuar se “hëna e plotë e ka ndikimin më të madh në fazën REM të gjumit”.

Rezultatet e hulumtimit kanë treguar gjithashtu se truri është dukshëm më i ndjeshëm ndaj stimujve të jashtëm gjatë gjumit kur hëna është e plotë. Kjo do të thotë se personi sigurisht do të zgjohet më shpesh natën dhe në mëngjes do të zgjohet më i lodhur dhe më i përgjumur.

Për të rejat më të fundit behuni pjesë e grupit tonë në facebook : City News Albania
KLIKO PER TE KOMENTUAR

Komentoni

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Aktualitet

Thonj të dobet? Ja çfarë po i shkatërron ato dhe si t’i mbroni

Publikuar

-

Shumë njerëz në botë vuajnë nga thonjtë e dobët dhe që thyhen shpesh dhe ndonjëherë nuk kuptohet arsyeja.

Por së fundmi sipas ekspertëve larja e shpeshtë e duarve po jua shkatërron ato. Ekspozimi  ndaj ujit do t’i gjejë ato të pambrojtura dhe kështu ata do të thithin ujin duke e bërë thoin të zgjerohet.

Më pas, kur thoi thahet, ai tkurret dhe mund të bëhet më i thyeshëm se më parë. Për të shmangur këtë, përpiquni që çdo herë t’i lyeni ata me një bazë manikyri edhe nëse nuk keni kohë për manikyr.

LEXO EDHE:  Mos i lani shpesh reçipetat, dëmtojnë shëndetin

LEXO EDHE:  Problemet shëndetësore që i shëron kripa

Sigurisht, nëse doni që për pak kohë thonjtë tuaj të qëndrojnë natyralë dhe të marrin frymë lirshëm, lyejini me vaj. Veçanërisht para dushit, kur e dini që duart do të qëndrojnë gjatë në ujë të ngrohtë.  Armiku tjetër i thonjve, ndodhet në kuzhinë, tek detergjentët e enëve, kështu që gjitmonë një palë dorashka me vete!

LEXO TE PLOTE

Aktualitet

Kujdesi shëndetësor në bregdet/ Manastirliu jep lajmin e mirë

Publikuar

-

Nga

ministrja e shendetesise, ogerta manastirliu nekonference

Ministria e Shëndetësisë ka 4 vjet që ka hapur qendrat shëndetësore në bregdet dhe në zona turistike, të cilat funksionojnë me të gjitha kushtet.

Kështu ka deklaruar Ministrja e Shëndetësisë, Ogerta Manastirliu, në emisionin “Dritare me Rudinën”.

“Ne sot turistëve dhe pushuesve iu ofrojmë investim në ambulanca të reja, iu ofrojmë investim me aeroplanë. Sa herë më marrin mua, unë iu them merrni 127. Unë iu them gjithmonë merrni 127, sepse mjeku është shumë i rëndësishëm. Vjet dhe sivjet ka pasur shumë raste për ndihmë mjekësore. Mjekët dhe infermierët janë ata që punojnë përditë. Ata vlejnë të përmirësohen”, ka thënë Manastirliu.

Ajo ka thënë më tej sejanë kujdesuar  të garantojmë kushtet bazë dhe kujdes për aksidentet, incidentet, në zona të banuara, në zona bregdetare, në zona ku ka turistë.

LEXO EDHE:  Problemet shëndetësore që i shëron kripa

LEXO EDHE:  Problemet shëndetësore që i shëron kripa

“Janë 37 ambulanca të reja në Shqipëri, që përdorin aparatura që nuk janë përdorur më përpara. Njësia e helikopterëve është tjetër shërbim. Kemi shërbim të koordinuar jo vetëm në shëndetësi. Kemi edhe dezinfektimin, kemi program për kujdesje për shëndetin e njeriut. Është kryer dizinfektimi në Shëngjin, në Divjakë, në Darëzezë etj. Këtë e kemi bërë në koordinim me shumë institucione. Ne duam sigurisht një turizëm të sigurt dhe të besueshëm, sigurisht”,  ka thënë Manastirliu./CNA.al

 

LEXO TE PLOTE

Life Style

Ushqimet ju japin efekte negative në trup? Zbuloni se në çfarë orari duhet t’i konsumoni

Publikuar

-

Ndodh shpesh herë që ushqimet që ju konsumoni t’ju shkaktojnë fryrje ose efekte negative në ditet në vijim. Por çdo gjë e ka një rregull dhe “BrightSide” ka publikuar oraret se kur duhet t’i konsumoni ushqimet më të përdorura në kuzhinë.

1-Qumështi

Shumica e njerëzve e nisin ditën me një gotë qumësht në mëngjes, por ai është i vështirë për t’u tretur në orët e para të ditës. Do të ishte më e shëndetshme nëse përdoret në mbrëmje përpara se të flini.

2-Kafja

Një filxhan kafe është i nevojshme për të nisur ditën, por është i dëmshëm nëse përdoret në orët e para të mëngjesit. Diçka e tillë ndodh sepse trupi prodhon kortizol pasi ju zgjoheni dhe ky proçes nuk duhet prishur.

3-Sheqeri

Ndonëse duhet të qëndroni gjithnjë larg sheqerit dhe ushqimeve që e përmbajnë, ndonjëherë nuk mund ti rezistoni tundimit. Ato duhen përdorur pas vaktit të të ngrënit.

LEXO EDHE:  Ju nuk do pësoni infrakte në zemër nëse bëni…

LEXO EDHE:  Mos i lani shpesh reçipetat, dëmtojnë shëndetin

4-Bananet

Bananet janë një frut mjaft i mirë për të nisur mëngjesin. Megjithatë nëse ato konsumohen me stomakun bosh do të shkaktonin ulje të energjisë suaj. Ato duhen ngrënë në orën 10 të paradites dhe jo në orën 8.

5-Orizi

Orizi është më i shëndetshëm nëse përdoret në drekë sepse metabolizmi juaj funksionon me shpejt në ato orë.

6-Mishi

Mishi është një burim i shkëlqyer i proteinave dhe vitaminës B, por e rëndon sistemin tuaj tretës. Prandaj është e nevojshme të mënjanoni përdorimin e tij përpara mbrëmjes. Mishi duhet ngrënë 3 orë përpara se ju të shtriheni për të fjetur.

7-Arrat

Arrat përmbajnë kalori dhe yndyrna të nevojshme për trupin e njeriut, por nëse i përdorni më tepër seç duhet do të shkaktonin probleme të tretjes dhe do prishte regjimin e gjumit. Ato duhen përdorur në mëngjes ose midis vakteve.

LEXO TE PLOTE
Lajme të Rekomanduara: